Forum Om Sions wil gesloten

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Carpento
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Carpento » 23 sep 2005 19:26

tanteoranje schreef:*kan nu de Oranje-nieuwtjes niet kwijt op OSW :? *

Dus ?

Niemand kan ze lezen ook al zou je ze posten :o

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 23 sep 2005 19:43

Carpento schreef:
tanteoranje schreef:*kan nu de Oranje-nieuwtjes niet kwijt op OSW :? *

Dus ?

Niemand kan ze lezen ook al zou je ze posten :o

*post ze dus niet* ... voor de harde royalty-kern hier:
http://www.allthingsroyal.nl
God geve mij, Jeruzalem,
dat ik eens op een dag
een pelgrim aan uw poorten ben
en dat ik binnen mag.

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 23 sep 2005 19:59

Dit soort berichten zijn dus offtopic. Wellicht even opletten in het vervolg, alvast bedankt.

tanteoranje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor tanteoranje » 23 sep 2005 20:07

BJ schreef:Dit soort berichten zijn dus offtopic. Wellicht even opletten in het vervolg, alvast bedankt.

... ik kwam er net achter! *trekt boetekleed aan*
God geve mij, Jeruzalem,

dat ik eens op een dag

een pelgrim aan uw poorten ben

en dat ik binnen mag.

Spons
Generaal
Generaal

Berichtdoor Spons » 23 sep 2005 22:39

Wat ik er dus van begrijp is dat er een meningsverschil was over een punt en dat op gezag van een dominee het forum gesloten wordt omdat hij het niet met een standpunt eens was

Heb ik dit goed geconcludeerd

Zoja ... dan is dat een teken van zwakte in mijn ogen door de andere gehandicapt te maken.

En Jezus ging toch ook met allerlei mensen om , in discussie en kwam bij tollenaren en hoeren ?? Wie is deze dominee dan om zich te beperken tot een eigen kringetje ..... nee joh dat is goed voor je geloof. bij je eigen gelovigen aansluiten en andersoortige gelovigen / ongelovigen uitsluiten cq negeren dat is pas christelijk...

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 23 sep 2005 22:55

Raido schreef:
Cisca schreef:Wat een sneue boel zeg, die ds. is ook snel op z'n tenen gestrapt :)
Sssst, straks ziet hij het nog..

Ach, niet geschoten is altijd mis...
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 24 sep 2005 00:49

Wij wensen de opperhoofden van OSW (cor en jelle) in ieder geval veel wijsheid toe bij het nemen van een beslissing! Het zal niet gemakkelijk zijn...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 sep 2005 07:27

Spons schreef:Wat ik er dus van begrijp is dat er een meningsverschil was over een punt en dat op gezag van een dominee het forum gesloten wordt omdat hij het niet met een standpunt eens was

Heb ik dit goed geconcludeerd

Zoja ... dan is dat een teken van zwakte in mijn ogen door de andere gehandicapt te maken.

En Jezus ging toch ook met allerlei mensen om , in discussie en kwam bij tollenaren en hoeren ?? Wie is deze dominee dan om zich te beperken tot een eigen kringetje ..... nee joh dat is goed voor je geloof. bij je eigen gelovigen aansluiten en andersoortige gelovigen / ongelovigen uitsluiten cq negeren dat is pas christelijk...

Spons? Nee, dat is nog niet duidelijk.

Tip: niet te snel oordelen als je nog niet de achterliggende gedachten weet waarom het forum uit de lucht is. En dat is nog niet duidelijk waarom het forum dicht is. Als we dat zouden weten dan vindt ik het nog niet terrecht om er een discussie over te gaan voeren.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 24 sep 2005 09:27

MEDEDELING IVM SLUITEN FORUM

Beste forummer en meelezer,

Zoals u de afgelopen 2 dagen gezien hebt is het forum van Om Sions Wil gesloten geweest.
Zowel de eigenaar van de site als ik zelf als Admin hebben het afgelopen jaar een groep mensen zien komen op ons forum die behoren tot de genoemde achterban in onze forumregels maar die zich daar qua ligging/overtuiging van vervreemd hebben. Doordat deze groep te groot is geworden op ons forum krijgen wij regelmatig reacties van forumleden en meelezers die zich niet meer thuis voelen op het OSW forum. Ook wij zelf hebben daar steeds meer moeite mee gekregen.

In overleg met de eigenaar hebben we besloten om het forum vandaag weer open te stellen maar hebben een aantal maatregelen genomen waardoor wij hopen dat het forum weer een plaats wordt voor de door ons bedoelde doelgroep.

Daarnaast beraden wij ons de komende weken over wat wij met het OSW forum gaan doen. Dit zullen wij doen in overleg met de groep mensen die in het OSW moderator team zitten..

Admin

Dit heb ik geplaatst niet om er een discussie over te gaan voeren, maar de reden van het sluiten (van 2 dagen) van het forum.

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 sep 2005 12:06

Het forum is dus weer open, en mee te lezen, staat er nu ook ergens, waar het eigenlijk om ging?

Wat ik verder zag, is, dat men nog steeds het spel galgje heeft, dat vind ik toch echt niet passen, bij dat forum.

refo
Mineur
Mineur

Berichtdoor refo » 24 sep 2005 12:41

TOEGANG TOT HET FORUM

Alle gebruikersprofielen zijn geblokkeerd. de personen die graag toegang willen hebben tot het forum of zich als nieuw lid willen registreren kunnen die emailen naar info@omsionswil.nl

Cisca

Berichtdoor Cisca » 24 sep 2005 12:42

Dus jullie moeten je allemaal opnieuw laten registeren?

refo
Mineur
Mineur

Berichtdoor refo » 24 sep 2005 12:45

Cisca schreef:Dus jullie moeten je allemaal opnieuw laten registeren?

Nee, we moeten langs een ballotagecommissie om om postingrechten te smeken.

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 24 sep 2005 12:45

ik was net met forummen gestopt, moet ik me nu alleen voor het u2uen weer opnieuw registreren?
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

refo
Mineur
Mineur

Berichtdoor refo » 24 sep 2005 12:46

parsifal schreef:ik was net met forummen gestopt, moet ik me nu alleen voor het u2uen weer opnieuw registreren?

Dus jij kunt ook niet meer u2u-en?

Ik vind het allemaal nogal PATERnalistsich....

Moet iemand * ons gaan keuren op geestelijk gehalte. Ik snap hun dilemma wel. Maar dit is niet van 2005.

*(gedeelte van de zin gewist door moderator; laten we dit niet te persoonlijk maken)

Terug naar “Archief”