Refowebzaalvoetbaltoernooi (4 nov definitief)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
reform
Moderator
Berichten: 1316
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:58
Locatie: Col de Sarenne (alt. 1999 mt)

Berichtdoor reform » 29 aug 2005 19:02

Vorige keer streden er 8 teams voor de felbegeerde refowebpokaal. Dit jaar hoop ik op 10/12 teams. Dan kunnen we in 2 zalen spelen. (2 poules van 5/6). Nu zijn er 4 teams zeker. 2/3 in ontwikkeling.
Laatst gewijzigd door reform op 29 aug 2005 19:06, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Jan Willem
Verkenner
Verkenner
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 aug 2005 17:47
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Berichtdoor Jan Willem » 29 aug 2005 19:05

reform schreef:Vorige keer streden er 8 teams voor de felbegeerde refowebpokaal. Dit jaar hoop ik op 10/12 teams. Dan kunnen we in 2 zalen spelen. (2 poules van 5/6). Nu zijn er 4 teams zeker. 2/3 in ontwikkeling.



Das een mooi aantal :D

Alleen... een refoweb Pokaal ?? Klinkt interessant natuurlijk.... maar k neem aan dat je n bokaal bedoeld...

iig een mooie stimulans om toch maar ff wat te gaan trainen...

Tot de 28e wat mij betreft...
Your Name is highly exalted
Jesus forever be glorified
Forever be glorified!

newsboys - name above all names

Gebruikersavatar
reform
Moderator
Berichten: 1316
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:58
Locatie: Col de Sarenne (alt. 1999 mt)

Berichtdoor reform » 29 aug 2005 19:12

Ja Jan willem, je zal wel veel moeten trainen om mijn team (wat overigens nog in samenstellingsfase zit) te verslaan!

Gebruikersavatar
Jan Willem
Verkenner
Verkenner
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 aug 2005 17:47
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Berichtdoor Jan Willem » 29 aug 2005 19:14

reform schreef:Ja Jan willem, je zal wel veel moeten trainen om mijn team (wat overigens nog in samenstellingsfase zit) te verslaan!


nog in de samenstellingsfase.... Dat klinkt overtuigend.. ik wordt nu al bang :wink:
Your Name is highly exalted

Jesus forever be glorified

Forever be glorified!



newsboys - name above all names

Gebruikersavatar
reform
Moderator
Berichten: 1316
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:58
Locatie: Col de Sarenne (alt. 1999 mt)

Berichtdoor reform » 29 aug 2005 19:18

In principe zou ik in mijn eentje het teletubbies team van Ncity kunnen verslaan, maar ik zou graag nog wat over willen houden voor de ronde van limburg. Die ronde wordt een dag na het voetbaltoernooi gereden

Gebruikersavatar
reform
Moderator
Berichten: 1316
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:58
Locatie: Col de Sarenne (alt. 1999 mt)

Berichtdoor reform » 29 aug 2005 19:24

Jan Willem schreef:
reform schreef:Vorige keer streden er 8 teams voor de felbegeerde refowebpokaal. Dit jaar hoop ik op 10/12 teams. Dan kunnen we in 2 zalen spelen. (2 poules van 5/6). Nu zijn er 4 teams zeker. 2/3 in ontwikkeling.



Das een mooi aantal :D

Alleen... een refoweb Pokaal ?? Klinkt interessant natuurlijk.... maar k neem aan dat je n bokaal bedoeld...


Jan Willem je weet toch wel dat ik Duits op de middelbare school met een glansrijke 7 heb afgesloten .

Gebruikersavatar
Jan Willem
Verkenner
Verkenner
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 aug 2005 17:47
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Berichtdoor Jan Willem » 29 aug 2005 19:31

reform schreef:
Jan Willem schreef:
reform schreef:Vorige keer streden er 8 teams voor de felbegeerde refowebpokaal. Dit jaar hoop ik op 10/12 teams. Dan kunnen we in 2 zalen spelen. (2 poules van 5/6). Nu zijn er 4 teams zeker. 2/3 in ontwikkeling.



Das een mooi aantal :D

Alleen... een refoweb Pokaal ?? Klinkt interessant natuurlijk.... maar k neem aan dat je n bokaal bedoeld...


Jan Willem je weet toch wel dat ik Duits op de middelbare school met een glansrijke 7 heb afgesloten .



Enig idee waar we nu zijn??? K heb iig het idee dat duits niet echt onze taal is... no offense aan onze oosterburen... maar k ben toch blij dat voor ons t nederlands uitgevonden is

:wink:
Your Name is highly exalted

Jesus forever be glorified

Forever be glorified!



newsboys - name above all names

Gebruikersavatar
gave_meid
Majoor
Majoor
Berichten: 2385
Lid geworden op: 16 jun 2004 15:16
Locatie: Betuwe.

Berichtdoor gave_meid » 29 aug 2005 19:44

stelletje mannen :roll:


ik zal is kijken of ik 28 oktober kan... agenda!! kom is hierr :mrgreen:
Nog steeds voor iedereen GM.
Der Tag, an dem ich aufhören werde dich zu lieben,
ist der Tag an dem ich meine Augen für immer schließe

Gebruikersavatar
reform
Moderator
Berichten: 1316
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:58
Locatie: Col de Sarenne (alt. 1999 mt)

Berichtdoor reform » 30 aug 2005 19:56

Refowebvoetbalnieuws:

Steau Roxy was vandaag erg actief op de transfermarkt. Naast butterfly, die voor een jaar heeft getekend, komt ook rik de ploeg versterken. De 24-jarige middenvelder zal samen met butterfly de spitsen op maat bedienen. Trainer reform is zeer blij met de komst van deze 2 internationals. "Ze zijn fysiek erg sterk, technisch begaafd en hebben een geweldig spelinzicht. Ook bezitten ze veel scorend vermogen. Butterfly had al meerdere aanbiedingen op zak, maar koos toch voor Steau Roxy. "Ook Nieuwekerkcity had belangstelling voor mij, maar dat is qua niveau toch ver beneden mij. Steau Roxy heeft een rijke geschiedenis, schitterend stadion, mooie ambiance, geweldig publiek en een goede trainer. Het is een eer om bij en voor zo'n trainer te spelen", aldus Butterfly.

Gebruikersavatar
Spons
Generaal
Generaal
Berichten: 4820
Lid geworden op: 20 okt 2004 18:23
Locatie: perkouw

Berichtdoor Spons » 30 aug 2005 20:03

wanneer is het nu eigenlijk....

Evelien
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 11384
Lid geworden op: 29 mei 2003 18:36

Berichtdoor Evelien » 30 aug 2005 20:10

in januari/februari? :mrgreen:

Gebruikersavatar
Jan Willem
Verkenner
Verkenner
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 aug 2005 17:47
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Berichtdoor Jan Willem » 30 aug 2005 20:14

het is de laatste vrijdag van oktober (de 28e).. voor zover ik weet..

als hoofdsponsor van nieuwerkerk city vraag ik me alleen af wanneer wij een aanbieding aan butterfly hebben gedaan.... dit soort geruchten die van de kant van reform de wereld in worden gegooid zijn natuurlijk bedoeld om onze basisspelers zand in de ogen te strooien... (voor zover we die al vast hebben staan....)

Maar goed.. we bereiden ons gewoon op geheel eigen wijze voor.. tot de 28e........
Your Name is highly exalted

Jesus forever be glorified

Forever be glorified!



newsboys - name above all names

Gebruikersavatar
reform
Moderator
Berichten: 1316
Lid geworden op: 27 jul 2003 17:58
Locatie: Col de Sarenne (alt. 1999 mt)

Berichtdoor reform » 30 aug 2005 20:21

Jan Willem schreef:het is de laatste vrijdag van oktober (de 28e).. voor zover ik weet..

als hoofdsponsor van nieuwerkerk city vraag ik me alleen af wanneer wij een aanbieding aan butterfly hebben gedaan.... dit soort geruchten die van de kant van reform de wereld in worden gegooid zijn natuurlijk bedoeld om onze basisspelers zand in de ogen te strooien... (voor zover we die al vast hebben staan....)

Maar goed.. we bereiden ons gewoon op geheel eigen wijze voor.. tot de 28e........


Een hoofdsponsor houdt zich niet bezig met transferzaken. Dat doet de voorzitter/trainer. Maar ik kan me wel voorstellen dat het een enorme teleurstelling voor de ploeg is. Tja niet iedereen heeft zoveel reputatie en geld als Steau Roxy.

Gebruikersavatar
Jan Willem
Verkenner
Verkenner
Berichten: 11
Lid geworden op: 26 aug 2005 17:47
Locatie: Nieuwerkerk aan den IJssel
Contacteer:

Berichtdoor Jan Willem » 30 aug 2005 20:32

Nieuwerkerk City = Zoals gezegd een ploeg die zich op eigen wijze voorbereid.
Nieuwerkerk City = Zo vriendschappelijk en gezellig, dat de hoofdsponsor gewoon meevoetbalt, net als de voorzitter en de trainer trouwens
Nieuwerkerk City = een discriminerende ploeg... alleen mensen uit Nieuwerkerk (en omstreken (straal van 100km of zo.) mogen meedoen...

Maar bovenal

Nieuwerkerk City = nooit teleurgesteld dat er een speler niet komt die we GEEN aanbieding hebben gedaan.. t feit dat wij geen aanbieding doen zegt natuurlijk eigenlijk al genoeg over het huidige niveau van de ploeg en de reservebank....

Succes met de voorbereidingen iig... t blijft natuurlijk nog altijd (ook voor ons..) Geen woorden, maar daden...
Your Name is highly exalted

Jesus forever be glorified

Forever be glorified!



newsboys - name above all names

Gebruikersavatar
paprikameisje2
Generaal
Generaal
Berichten: 4904
Lid geworden op: 12 sep 2002 18:17
Locatie: in een huis

Berichtdoor paprikameisje2 » 31 aug 2005 12:27

simply_the_best schreef:Hey dames, ik vind het leuk dat jullie mee willen doen, en ik snap dat jullie het niet tof vinden om het op te nemen tegen alleen maar mannen die veel vaker voetballen en die daar ook meer gevoel voor hebben :mrgreen:

Ik vind het daarom een goed idee, dat er in elk team een vrouw komt, en dat de teams die dat niet willen automatisch al 1-0 achterstaan, ik heb ons kampioens team nog niet samengesteld, maar we laten een plaatsje open voor een vrouw, dus degene die denkt de druk aan te kunnen(want iedereen wil natuurlijk van de vorige kampioenen winnen) is van harte welkom bij ons!


ow sjips, kan toch helaas niet!!! heb feestje dan.... ze plannen ook altijd feestjes op refowebdingen!! :cry: :cry:


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 gasten