@ Cisca:
Fijn om te horen dat je nu beter met je gevoelens om kunt gaan! et is idd soms erg moeilijk merk dat ook in mijn leven. Misschien dat een psychologe ook wat voor mij is. Maar ik vind de stap wat groot. Komt tijd komt raad:-)
Moderator: Moderafo's
Cisca schreef:Dan weet je de oorzaak, dat kan een bepaalde zekerheid geven, omdat anderen in je omgeving misschien wel zeggen stel je niet zo aan, terwijl dat helemaal niet aan de orde is
Raido schreef:Cisca schreef:Dan weet je de oorzaak, dat kan een bepaalde zekerheid geven, omdat anderen in je omgeving misschien wel zeggen stel je niet zo aan, terwijl dat helemaal niet aan de orde is
Ik heb bij zulke dingen altijd een gevoel van, joh vroeger hadden mensen dat ook, nu heeft het een naam een stempeltje en een kaartje.. Dat is al een reden voor mij om het lekker te negeren.
en dat is weer een reden om lekker geen psychologische onderzoek te ondergaanessieee schreef:Raido schreef:Cisca schreef:Dan weet je de oorzaak, dat kan een bepaalde zekerheid geven, omdat anderen in je omgeving misschien wel zeggen stel je niet zo aan, terwijl dat helemaal niet aan de orde is
Ik heb bij zulke dingen altijd een gevoel van, joh vroeger hadden mensen dat ook, nu heeft het een naam een stempeltje en een kaartje.. Dat is al een reden voor mij om het lekker te negeren.
Dan doe je dat ook lekker
BTW...ik denk dat een echt psychologisch onderzoek alleen kan bevestigen of je daadwerkelijk HSP bezit, want HSP trekjes heeft iedereen!
Als je minderjarig bent worden je ouders toch al op de hoogte gesteld, en btw je kunt het ook van hand doen met wat oppervlakkigheden.froske schreef:Cisca schreef:Waarom zou het niet anoniem kunnen blijven, alleen bij je thuis komen ze het te weten in verband met de rekeningen voor de verzekering
Of is men bij je thuis niet op de hoogte van je problemen
ehh..nee....
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 16 gasten