Simson schreef:Men wil mij verwijderen dat weet ik nu al. Dat komt omdat ze niet met harde fijten geconfronteerd willen worden.
Er zijn er meer die dat riepen. Het probleem is dat dat vaak dezelfde
mensen zijn: even langswippen op een forum, flink veel opmerkingen plaatsen waarvan je weet dat je er mensen mee in het harnas jaagt (kwetsend), alleen al door de manier waarop, verder allerlei (puberale) sexueel getinte opmerkingen plaatsen, vervolgens op mensen die normaal en uitgebreid reageren niks meer terug zeggen.
Zulke mensen kunnen soms gemist worden als kiespijn. Alleen al de tijd die het kost alles na te lezen en niet correcte postings te verwijderen of aan te passen.
Deze mensen verdwijnen dan ook vaak vanzelf omdat er niemand meer op wil reageren.
Er wordt alleen verwijderd als er willens en wetens (na enige communicatie over en weer) wordt volhard in het plaatsen op verkeerde wijze.
Dus als men jou zou willen verwijderen (hoelang zit je er al?) zou je aan het voorgaande beeld moeten voldoen? Doe je dat niet? Dan ben je nog steeds welkom.
Er wordt dus niet geselecteerd op kerkelijke achtergrond, het hebben van geen kerkelijke achtergrond of wat dan ook.
De fout die gauw gemaakt wordt is de volgende: men komt naar eigen zeggen om Christenen eens te laten zien wat het echte leven is, hoe "dom" ze zijn etc etc, en dat vaak op een agressieve, eenzijdige manier. Wanneer andersom wordt geprobeerd om eens een tegenwerping te maken is dat vaak uit den boze, en erggggg opdringerig.
Als ze je verwijderen maken ze hier een grote fout, ik hoop niet dat ze dat doen.
Tot op heden dus niet. Hierboven heb ik aangegeven hoe dat meestal in zijn werk gaat. Simson zit hier al heel wat langer. Blijkbaar voelt hij zich toch nog steeds enigszins welkom of op zn gemak.