Moderator: Moderafo's
Corne van 't Hof schreef:Ik denk dat het voor Torenspits beter is om in zijn christelijke gezin de zondag door te brengen, omdat er geen kerken zijn waar de waarheid enigszins gebracht wordt.
de mensen die in de kerk komen zijn ook niet vrij van zonden[ niemand trouwens] ikzelf heb ook een tijd gehad dat ik dacht de kerk hoeft niet zo nodig; maar het is fout. als je niet naar de kerk gaat dan is er het gevaar dat je afwijkt. in de dienst krijg je brood voor het hart.
De RK-kerk is totaal verderfelijk. Daar wordt een totaal onbijbelse leer gebracht. RKK is antichrist. Ook sow-kerk is onbijbels. Als er al vrouwen dominee zijn, geeft al aan dat die dominees zich niets van de Bijbel aantrekken. Aan gereformeerd vrijgemaakt is bijbels niet goed te keuren, aangezien iedereen die gedoopt is als kind van God wordt gezien.
Corne van 't Hof schreef:Ik denk dat het voor Torenspits beter is om in zijn christelijke gezin de zondag door te brengen, omdat er geen kerken zijn waar de waarheid enigszins gebracht wordt. De RK-kerk is totaal verderfelijk. Daar wordt een totaal onbijbelse leer gebracht. RKK is antichrist. Ook sow-kerk is onbijbels. Als er al vrouwen dominee zijn, geeft al aan dat die dominees zich niets van de Bijbel aantrekken. Aan gereformeerd vrijgemaakt is bijbels niet goed te keuren, aangezien iedereen die gedoopt is als kind van God wordt gezien.
Bij een waar kind van God staat de Bijbel als hoogste gezagdrager, hij onderwerpt zich eraan dus zal hij nooit ds. worden.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten