Moderator: Moderafo's
D.Duck schreef:en dat noemt zich christen
ga je niet graag naar de kerk om gods woord te horen?
jij blijkbaar niet
en dan wil je wat van mij zeggen?
een goed begin begint bij jezelf
Gerda schreef:Je kunt de preek ook meeschrijven. Zo maak je het voor jezelf visueel en je houdt de preek bij! Sinds ik dat doe kan ik de preek zelfs navertellen en heb ik er tenminste wat aan. Wedden dat je wel wakker blijft als je meeschrijft. Het is maar of je het wilt!
TheEdge schreef:Thedudehimself schreef:D.Duck schreef:jou had ik niks gevraagt dus mond houden
Wat doe je hier als je niet tegen kritiek kan... ach ja... ik denk inderdaad dat discussieren met jou paarlen voor de zwijnen gooien is.
Is je egootje nu gekwetst?
Misschien is een verplichte korte cursus 'Argumenteren' een goed idee, voor alle bezoekers van dit forum... Dat je niet eerder mee mag doen voordat je gezworen hebt dat je nooooooooooooit een drogreden zult gebruiken.
Overigens is jouw laatste zin ook een drogreden, dude. Een 'argumentum ad hominem' om precies te zijn...
TheEdge schreef:Gerda schreef:Je kunt de preek ook meeschrijven. Zo maak je het voor jezelf visueel en je houdt de preek bij! Sinds ik dat doe kan ik de preek zelfs navertellen en heb ik er tenminste wat aan. Wedden dat je wel wakker blijft als je meeschrijft. Het is maar of je het wilt!
Absoluut mee eens, Gerda! Sterretje kwam iets eerder op dit forum ook al met die suggestie. Helpt ook goed als je op een andere manier je aandacht er niet bij kunt houden...
Eigenlijk zouden alle kerkgangers met de preek moeten meeschrijven... dan weet je na de dienst ook beter waar je het tijdens de koffie over moet hebben!
hanneke schreef:Waarom zit je in de kerk als je toch gaat slapen?![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten