Dat het een limited edition is doet voor mij ook niet ter zake. Want stel dat het een rage wordt, dan gaan ze er toch zeker mee door?
is wel te hopen dat ze er mee stoppen, hoor. maar hun bedoelen met limited iets speciaals. als ze er mee door gaan is het niet speciaal meer. en als je de mens bekijkt we willen altijd iets speciaals, maar als het er lang is dan hoeven we het niet meer. laat ik een voorbeeld noemen. er is een tijd een rage geweest met teletubbies. kon je er van alles van krijgen. als je nu bekijkt hoor je er vrij wel niets meer van. het is een tijd leuk, maar dan wordt het normaal of er komt iets nieuws. zo zal het ook met de magnum gaan. en ik denk ook dat ola zich nu wel 2x achter de oren zal krabben voordat ie weer iets bedenkt. want voor een bedrijf is het nooit leuk om zoveel kritiek over je heen te krijgen.
en het ijsje is niet overal verkrijgbaar, want ik heb dat ijsje niet in mijn assortiment opgenomen

Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)