De zeven zonden van Magnum (reclame voor de ijsjes)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 17 mar 2003 19:05

die magnum wordt toch wel uit de handel gehaald. want het is een limited edition.
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Torenspits
Mineur
Mineur

Berichtdoor Torenspits » 17 mar 2003 20:03

Gershwin,

Iedereen die een boycot houdt is daar toch min of meer vrij in?
Uitleg/definitie boycot.
De intentie van mijn boycot is Unilever duidelijk maken dat ik van hun campagne baal. Dat ik het een slechte zaak vind dat uitgerekend een levensmiddelenfabrikant spot met datgene wat de kern van het leven aantast. Belangrijker dan de boycot is de brief met uitleg, denk ik.

TheEdge,

oppassen ook met maizena; nl. niet die van Duryea kopen! :wink:

johannes1,

Dat het een limited edition is doet voor mij ook niet ter zake. Want stel dat het een rage wordt, dan gaan ze er toch zeker mee door?

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 17 mar 2003 20:40

Dat het een limited edition is doet voor mij ook niet ter zake. Want stel dat het een rage wordt, dan gaan ze er toch zeker mee door?

is wel te hopen dat ze er mee stoppen, hoor. maar hun bedoelen met limited iets speciaals. als ze er mee door gaan is het niet speciaal meer. en als je de mens bekijkt we willen altijd iets speciaals, maar als het er lang is dan hoeven we het niet meer. laat ik een voorbeeld noemen. er is een tijd een rage geweest met teletubbies. kon je er van alles van krijgen. als je nu bekijkt hoor je er vrij wel niets meer van. het is een tijd leuk, maar dan wordt het normaal of er komt iets nieuws. zo zal het ook met de magnum gaan. en ik denk ook dat ola zich nu wel 2x achter de oren zal krabben voordat ie weer iets bedenkt. want voor een bedrijf is het nooit leuk om zoveel kritiek over je heen te krijgen.

en het ijsje is niet overal verkrijgbaar, want ik heb dat ijsje niet in mijn assortiment opgenomen :mrgreen:
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Torenspits
Mineur
Mineur

Berichtdoor Torenspits » 17 mar 2003 22:53

Ik ben er bang voor dat Ola die kritiek bewust heeft ingecalculeerd. Dat ze er enerzijds vanuit gaan dat de Christenen een groep vormen die over zich heen laat lopen, dus dat het met die kritiek wel niet zo'n vaart zal lopen. En anderzijds, dat dit beetje kritiek uit Christelijke hoek het niet-gelovige volksdeel juist zal stimuleren tot koop. Maar ik hoop dat ik me vergis.

johannes1 schreef:en het ijsje is niet overal verkrijgbaar, want ik heb dat ijsje niet in mijn assortiment opgenomen :mrgreen:

Klasse johannes1, we krijgen Unilever wel klein 8)

surfer
Majoor
Majoor

Berichtdoor surfer » 18 mar 2003 10:35

'Haast je mensen, er zijn nog zoveel zonden te doen, en het zou zonde zijn als je voor die tijd dood ging.....'
de letterlijke quote is: 'zoveel zonden, zo weinig tijd....'

Terug naar “Archief”