Moderator: Moderafo's
Rock-G schreef:Je hoeft absoluut geen concessies te doen, en zeg jij maar met Paulus wat je wilt zeggen. Ik doelde op uitspraken als ' verderfelijke invloeden laten gelden' en ' een koekoeks ei leggen' en ' ergste vijand'.
Rock-G schreef:Je bent juist heel goedgelovig. Je neemt iets van te voren aan. Ik ben een heel sociaal persoon die het niet in z'n hoofd haalt iemand van z'n gedachte af te brengen, noch religieus,noch politiek.
jas schreef:Ik zeg ook niet dat je geen sociaal persoon bent, maar je zaait het verkeerde zaad. Of je mensen wilt overtuigen is niet eens belangrijk, maar je boodschap deugt niet.
Rock-G schreef:Ik ben heel benieuwd hoelang dit forum zou bestaan als iedereen dezelfde mening had. Natuurlijk ben ik niet te overtuigen, ik ben 17 jaar lang lid geweest van een vrij fundamentalistische kerk (met zelfs een eigen politieke partij) ..en daar ben ik, door enkele gebeurtenissen in mn leven nu weg, heb 5 jaar geworsteld met geloofsvragen,en heb nu een keuze gemaakt. Nogmaals : als jij mij hier niet welkom heet, lees mijn posts dan niet.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten