daar zit wat in ja.
Maar het lijkt me niet alleen de zoektocht naar geluk die mensen bij god doen belanden
Moderator: Moderafo's
miezepies schreef:kdenk dat je wel van die periodes heb dat je gelukkig bent, maar niet egt over 1 lijn , ik niet tenminste, heb super vaak hele val kuilen en dan voel ik absoluut nix van geluk of gelukkig zijn
Ik voel me gelukkig omdat ik vrienden heb waar ik altijd terecht kan !!ezri schreef:En zo ja, welke factoren dragen er aan bij dat jij gelukkig bent?
Het is wel constant aanwezig, maar soms gebeuren er ook dingen waarin ik het nog sterker voel.ezri schreef:Is het een constante aanwezigheid van geluksgevoelens of is het onderhevig aan stemmingen c.q. gebeurtenissen die z'n invloed uitoefenen?
Persoonlijk vind ik: Gelukkig zijn is jezelf zijn. Je weet dat je er niet alleen voor staat. Ook weet ik dat ik altijd met God mag praten. Als ik bid, dan vraag ik niet constant om dingen, maar dan wil ik ook vaak m'n verhaal kwijt en dan voel ik me gewoon al een stuk beter.ezri schreef:En hoe definieer je 'het gelukkig zijn'? Of het 'niet gelukkig zijn'?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten