Hoe oud was je...

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 03 mei 2005 22:51

mariekje schreef:Hij was 23 en ik precies een jaar jonger!!!!

Volgens je profiel ben je 19 :?:

Beginnen vrouwen tegenwoordig op hun 23e al over hun leeftijd te liegen? :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Romy
Verkenner
Verkenner

Berichtdoor Romy » 04 mei 2005 12:21

Allebei net 16... twas heel serieus!
Nu zijn we nog hele goede vrienden :P
Ik maak geen fouten... Ik beperk met tot blunders ;-)

Nathanael

Berichtdoor Nathanael » 04 mei 2005 18:35

Raido schreef:die relaties die je hebt met je 12e in klas een vallen bij mij niet onder het kopje verkering..
Nee, bij mij ook niet. Wat stelt een 'verkering' met zeg 15 jaar voor? Heeeeel soms houdt het stand, maar ik ken er geen een die het werd.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 04 mei 2005 19:10

ik ken er best wel wat bij wie het goed ging en die nu getrouwd zijn en op hun 14e/15e al verkering hadden: sowieso al drie van de zeven tantes van me!
Afbeelding

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 04 mei 2005 20:40

Nathanael schreef:
Raido schreef:die relaties die je hebt met je 12e in klas een vallen bij mij niet onder het kopje verkering..
Nee, bij mij ook niet. Wat stelt een 'verkering' met zeg 15 jaar voor? Heeeeel soms houdt het stand, maar ik ken er geen een die het werd.

mijn neef, nu 20, heeft vanaf zn veertiende verkering! Zn vriendin is 21.

Dus kan prima ;)

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 mei 2005 21:18

Nathanael schreef:

Hm, ik was dan 16, maar dat was toch redelijk serieus. Het is wel uitgegaan later, maar dat lag niet aan het niets voorstellen van de relatie.

Probleem is wel dat je op die leeftijd jezelf nog volop aan het ontwikkelen bent, waardoor de kans groter is dat je uiteindelijk toch niet bij elkaar blijft.

En ik heb ook een neef die vorig jaar getrouwd is met het meisje waarmee hij op z'n 11e al 'iets had'. Hij is nu 23. :)

André

Berichtdoor André » 04 mei 2005 21:29

Aragorn schreef:Probleem is wel dat je op die leeftijd jezelf nog volop aan het ontwikkelen bent, waardoor de kans groter is dat je uiteindelijk toch niet bij elkaar blijft.
Precies dus vanaf je 19de beginnen, mmmm, eigenlijk kun je beter pas trouwen als je 40 bent ofzo.
Dan zijn de meeste ontwikkel fases dr wel af. 8)
Enneh, vooral niet de illusie hebben dat je een jonkie kunt heropvoeden, LOL.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 mei 2005 21:35

André schreef:
Aragorn schreef:Probleem is wel dat je op die leeftijd jezelf nog volop aan het ontwikkelen bent, waardoor de kans groter is dat je uiteindelijk toch niet bij elkaar blijft.
Precies dus vanaf je 19de beginnen, mmmm, eigenlijk kun je beter pas trouwen als je 40 bent ofzo.

Dat denk jij.. ben je net getrouwd, krijg je de midlife-crises en de overgang. :mrgreen:

André

Berichtdoor André » 04 mei 2005 21:39

Aragorn schreef:
André schreef:

Dat denk jij.. ben je net getrouwd, krijg je de midlife-crises en de overgang. :mrgreen:
Mmmm, iig geen puber toestanden. :shock:

tinos
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor tinos » 04 mei 2005 21:41

André schreef:
Aragorn schreef:
André schreef:

Mmmm, iig geen puber toestanden. :shock:

kweet niet wat erger is...

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 mei 2005 21:53

Hehe, inderdaad.. en het verschil is soms klein. :D

André

Berichtdoor André » 04 mei 2005 22:06

Aragorn schreef:Hehe, inderdaad.. en het verschil is soms klein. :D
Mmmm, een midlifecrisis is gewoon een welvaartsziekte, beter kun je er voor zorgen dat je vervroegd uittreed. :P

Maar ik denk dat je meer resultaat boekt als je richting 18/20 aan serieuse relaties begint dan dat je op je 14de daar al een hobby van maakt.

Mondriaan
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mondriaan » 05 mei 2005 07:59

1e keer allebei 17 duurtijd +-3 maanden ik was beginner en erg onervaren

meerdere pogingen tot!

2e keer allebei 22 duurtijd +-7,5 maanden serieus veel geleerd en er volwassendoor geworden!

nu alleen

ik las net ergens dat vrouwen tot 19 voorlopen altijd gehoord tot 23!
ach laat vrouwen maar in de waan! :mrgreen: komt het des te harde over als het niet zo is :mrgreen:

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 05 mei 2005 11:48

Nathanael schreef:
Bij m'n ouders werd het wat op hun 15e en nu zijn ze respectievelijk 44 en 43. Dus het bestaat wel, maar toch is de kans niet echt aanwezig dat er héél veel zijn die het ook werkelijk 'volhouden'.
Afbeelding

Mondriaan
Mineur
Mineur

Berichtdoor Mondriaan » 05 mei 2005 12:36

Annemieke86 schreef:
Nathanael schreef:
Bij m'n ouders werd het wat op hun 15e en nu zijn ze respectievelijk 44 en 43. Dus het bestaat wel, maar toch is de kans niet echt aanwezig dat er héél veel zijn die het ook werkelijk 'volhouden'.

ik denk dat er meer zijn dan raido denkt die jong en lang verkering hebben!

en annemieke ik denk dat er heel veel het wel volhouden alleen het risico van je jeugd mislopen en later dubbel kans op midlife cricis is erg groot.

mijn ouders waren 21 bij hun 1e kind en ik ben nu 23 en nog vrolijk alleen
dus het kan verkeren :wink:

Terug naar “Archief”