mariekje schreef:Hij was 23 en ik precies een jaar jonger!!!!
Volgens je profiel ben je 19

Beginnen vrouwen tegenwoordig op hun 23e al over hun leeftijd te liegen?

Moderator: Moderafo's
mariekje schreef:Hij was 23 en ik precies een jaar jonger!!!!
Nathanael schreef:Nee, bij mij ook niet. Wat stelt een 'verkering' met zeg 15 jaar voor? Heeeeel soms houdt het stand, maar ik ken er geen een die het werd.Raido schreef:die relaties die je hebt met je 12e in klas een vallen bij mij niet onder het kopje verkering..
Nathanael schreef:Nee, bij mij ook niet. Wat stelt een 'verkering' met zeg 15 jaar voor? Heeeeel soms houdt het stand, maar ik ken er geen een die het werd.Raido schreef:die relaties die je hebt met je 12e in klas een vallen bij mij niet onder het kopje verkering..
Precies dus vanaf je 19de beginnen, mmmm, eigenlijk kun je beter pas trouwen als je 40 bent ofzo.Aragorn schreef:Probleem is wel dat je op die leeftijd jezelf nog volop aan het ontwikkelen bent, waardoor de kans groter is dat je uiteindelijk toch niet bij elkaar blijft.
André schreef:Precies dus vanaf je 19de beginnen, mmmm, eigenlijk kun je beter pas trouwen als je 40 bent ofzo.Aragorn schreef:Probleem is wel dat je op die leeftijd jezelf nog volop aan het ontwikkelen bent, waardoor de kans groter is dat je uiteindelijk toch niet bij elkaar blijft.
Dan zijn de meeste ontwikkel fases dr wel af.![]()
Mmmm, iig geen puber toestanden.Aragorn schreef:André schreef:Precies dus vanaf je 19de beginnen, mmmm, eigenlijk kun je beter pas trouwen als je 40 bent ofzo.Aragorn schreef:Probleem is wel dat je op die leeftijd jezelf nog volop aan het ontwikkelen bent, waardoor de kans groter is dat je uiteindelijk toch niet bij elkaar blijft.
Dat denk jij.. ben je net getrouwd, krijg je de midlife-crises en de overgang.
André schreef:Mmmm, iig geen puber toestanden.Aragorn schreef:André schreef:Precies dus vanaf je 19de beginnen, mmmm, eigenlijk kun je beter pas trouwen als je 40 bent ofzo.Aragorn schreef:Probleem is wel dat je op die leeftijd jezelf nog volop aan het ontwikkelen bent, waardoor de kans groter is dat je uiteindelijk toch niet bij elkaar blijft.
Dat denk jij.. ben je net getrouwd, krijg je de midlife-crises en de overgang.
Mmmm, een midlifecrisis is gewoon een welvaartsziekte, beter kun je er voor zorgen dat je vervroegd uittreed.Aragorn schreef:Hehe, inderdaad.. en het verschil is soms klein.
Bij m'n ouders werd het wat op hun 15e en nu zijn ze respectievelijk 44 en 43. Dus het bestaat wel, maar toch is de kans niet echt aanwezig dat er héél veel zijn die het ook werkelijk 'volhouden'.Nathanael schreef:Nee, bij mij ook niet. Wat stelt een 'verkering' met zeg 15 jaar voor? Heeeeel soms houdt het stand, maar ik ken er geen een die het werd.Raido schreef:die relaties die je hebt met je 12e in klas een vallen bij mij niet onder het kopje verkering..
Annemieke86 schreef:Bij m'n ouders werd het wat op hun 15e en nu zijn ze respectievelijk 44 en 43. Dus het bestaat wel, maar toch is de kans niet echt aanwezig dat er héél veel zijn die het ook werkelijk 'volhouden'.Nathanael schreef:Nee, bij mij ook niet. Wat stelt een 'verkering' met zeg 15 jaar voor? Heeeeel soms houdt het stand, maar ik ken er geen een die het werd.Raido schreef:die relaties die je hebt met je 12e in klas een vallen bij mij niet onder het kopje verkering..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten