Moderator: Moderafo's
paprikameisje2 schreef:ik zit vaak met mijn taille in de maag!!alles is daar te wijd, rokken kan ik alleen kopen als het heupgevallen zijn met broeken idem.
shirtjes is ook een ellende, k heb nogal brede schouders in vergelijking met de rest en ook nog is lange armen (zit in de fam), dan koop je een maatje kleiner, zijn de mouwen weer te kort! !
girliegirl schreef:marina87 schreef:Hoe lang ben je en hoeveel weeg je, girliegirl?
Uhhm.. 1.72m bij 50,5 á 51,5 kg. Wrom wil je dat weten dan??![]()
groetjes, girliegirl
marina87 schreef:girliegirl schreef:marina87 schreef:Hoe lang ben je en hoeveel weeg je, girliegirl?
Uhhm.. 1.72m bij 50,5 á 51,5 kg. Wrom wil je dat weten dan??![]()
groetjes, girliegirl
Lijkt me logisch, om te kijken hoe je er voor staat in verhouding. Het is op zich wel weinig ja, al durf ik het niet met zekerheid te zeggen. Zelf heb ik een fijne bouw, weeg 49 en ben 6 cm korter dan jou. Wat voor lichaamsbouw je hebt is wel belangrijk, bijv. zie je er 'botterig' uit als je in je blootje voor de spiegel staat enz.
marina87 schreef:meisje88 schreef:Miss ook wat voor marina87??
Met mij gaat het goed hoor.
marina87 schreef:Last van GEhad. Dat kan ook nog, want je kunt er heus vanaf komen. Het blijft wel een zwak dat eten. Ook al heb ik maat 34, denk ik weleens, hm.. je ziet wel een buikje. (..)
Nu kan ik echt genieten van eten. Omdat mensen in het verleden achter mijn rug om tegen elkaar zeiden 'die Marina, die heeft echt anorexia hoor' (o.a. een lerares, maar zij bedoelde het echt goed, ze was bezorgd over mij), heb ik nu zomaar weleens de neiging om te bewijzen dat ik dat nu niet heb. Ga ik met de grootste beker ijs van de Swirl's op het station staan met zo'n gevoel van 'Zie je, ik heb geen anorexia hoor, als je dat soms denkt'.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten