Moderator: Moderafo's
AikonGirl schreef:Joepie, Ik heb nooit een te snelle schildklier gehad.
Heb nl al jaren last van vermoeidheid.
Ik zal eens op de site kijken jah.
M'n waardes zijn nl goed nu (volgens dokter), maar voel me nog steeds echt te brak.
Kijken of dat bij anderen ook voor komt.
[/offtopic]
Annemieke86 schreef:Gewoon lekker gaan sporten, fietsen, lopen, regelmatig eten. Bovendien: Als jij gelukkig bent, wat maakt dan je gewicht uit?? God heeft je gemaakt! Is dat niet prachtig?
Cathy schreef:Annemieke86 schreef:Gewoon lekker gaan sporten, fietsen, lopen, regelmatig eten. Bovendien: Als jij gelukkig bent, wat maakt dan je gewicht uit?? God heeft je gemaakt! Is dat niet prachtig?
Wijze woorden Annemieke.
Zitten wij, vrouwen, onszelf niet weer dom te houden door voortdurend met ons gewicht en eten bezig te zijn??
De topics 'afslankpillen' en '10-dagendieet' staan voortdurend hier bovenaan.
Jannoek schreef:Cathy schreef:Annemieke86 schreef:Gewoon lekker gaan sporten, fietsen, lopen, regelmatig eten. Bovendien: Als jij gelukkig bent, wat maakt dan je gewicht uit?? God heeft je gemaakt! Is dat niet prachtig?
Wijze woorden Annemieke.
Zitten wij, vrouwen, onszelf niet weer dom te houden door voortdurend met ons gewicht en eten bezig te zijn??
Makkelijk praten als je zelf niet te dik bent en met overgewicht kampt...
Was ik maar gelukkig met mn gewicht, dan maakte het me inderdaad niet uit, maar helaas, daar ben ik niet.
En voor mn zelfvertrouwen is het niet verkeerd daar iets aan te doen, misschien word dat dan nog iets beter![]()
Ik hoef echt niet super slank te worden (Dat is ook onhaalbaar met mijn postuur) maar als ik lekker in mn vel zit, dan vind ik het al prima...
Cathy schreef:Annemieke86 schreef:Gewoon lekker gaan sporten, fietsen, lopen, regelmatig eten. Bovendien: Als jij gelukkig bent, wat maakt dan je gewicht uit?? God heeft je gemaakt! Is dat niet prachtig?
Wijze woorden Annemieke.
Johanne schreef:Jannoek schreef:Cathy schreef:Annemieke86 schreef:Gewoon lekker gaan sporten, fietsen, lopen, regelmatig eten. Bovendien: Als jij gelukkig bent, wat maakt dan je gewicht uit?? God heeft je gemaakt! Is dat niet prachtig?
Wijze woorden Annemieke.
Makkelijk praten als je zelf niet te dik bent en met overgewicht kampt...
Was ik maar gelukkig met mn gewicht, dan maakte het me inderdaad niet uit, maar helaas, daar ben ik niet.
En voor mn zelfvertrouwen is het niet verkeerd daar iets aan te doen, misschien word dat dan nog iets beter![]()
Ik hoef echt niet super slank te worden (Dat is ook onhaalbaar met mijn postuur) maar als ik lekker in mn vel zit, dan vind ik het al prima...
Amen Jannoek, ganz und gar mit einverstanden
Cisca schreef:Het leven is niet altijd prachtig, voor sommigen is het best moeilijk, en niet mogelijk, om te gaan sporten, einden te gaan fietsen, en lopen, om een normaal gewicht te kunnen houden, zodoende doe ik graag mee aan het 10 dagen dieet.
Het is zeker niet het belangrijkste in mijn leven, en heeft dan ook niets te maken met het dom houden van mezelf.
Als jij er geen last mee hebt, wees daar dan blij om.
Aragorn schreef:Cisca schreef:Het leven is niet altijd prachtig, voor sommigen is het best moeilijk, en niet mogelijk, om te gaan sporten, einden te gaan fietsen, en lopen, om een normaal gewicht te kunnen houden, zodoende doe ik graag mee aan het 10 dagen dieet.
Het is zeker niet het belangrijkste in mijn leven, en heeft dan ook niets te maken met het dom houden van mezelf.
Als jij er geen last mee hebt, wees daar dan blij om.
Maar jij bent toch helemaal niet dik?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten