Flirten

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 02 apr 2005 14:09

Sabra schreef:
Mariamagdalena schreef:Dat hoort niet, zo'n vrouw is een lellebel. En het ligt vaak aan de vrouw, want mannen zijn vaak te verlegen om ze van zich af te duwen. Vrouwen horen zich te gedragen, das ook geemancipeerd, en gepaste afstand van andervrouws mannen te houden.

Ik weet niet of jij wel een juist beeld hebt van mannen.

Hoezo niet?
Heb jij wel eens een man meegemaakt die een lekker stuk van zich afduwd als ze een arm om hem heenlegt?
Misschien bij een onogelijk mokkel wel, maar bij een echt mooi meisje, heb ik nog nooit gezien dat een man dan haar wegduwt, never

AikonGirl
Majoor
Majoor

Berichtdoor AikonGirl » 02 apr 2005 23:03

Maar dat heeft niets met verlegenheid te maken.

RECI-TATIVO
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor RECI-TATIVO » 03 apr 2005 08:51

Mariamagdalena schreef:
Sabra schreef:
Mariamagdalena schreef:Dat hoort niet, zo'n vrouw is een lellebel. En het ligt vaak aan de vrouw, want mannen zijn vaak te verlegen om ze van zich af te duwen. Vrouwen horen zich te gedragen, das ook geemancipeerd, en gepaste afstand van andervrouws mannen te houden.

Ik weet niet of jij wel een juist beeld hebt van mannen.

Hoezo niet?
Heb jij wel eens een man meegemaakt die een lekker stuk van zich afduwd als ze een arm om hem heenlegt?
Misschien bij een onogelijk mokkel wel, maar bij een echt mooi meisje, heb ik nog nooit gezien dat een man dan haar wegduwt, never

Ja, dat heb ik gezien ja.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 04 apr 2005 11:17

Een homo dan of een asexueel persoon. Of de vrouw in kwestie was gewoon wel mooi maar niet aardig.

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 04 apr 2005 12:06

Mariamagdalena schreef:Een homo dan of een asexueel persoon. Of de vrouw in kwestie was gewoon wel mooi maar niet aardig.

sorry, maar ik vind wel dat je iets te ver doorschiet. Ik weet dat er mannen zijn die wel een meisje/vrouw van zich afkappen. En waarom zouden ze alleen mooie vrouwen aan zich laten hangen? Als een man een vrouw die aan hem gaat zitten dat gewoon toelaat, zal dat heus ook wel bij minder mooie vrouwen zijn.
Ik heb echt wel meegemaakt dat mannen vrouwen van zich afduwen, ook mooie vrouwen. Als je een man bent, kan je dat echt wel.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Flex187
Mineur
Mineur
Contacteer:

Berichtdoor Flex187 » 04 apr 2005 12:45

Mariamagdalena schreef:Een homo dan of een asexueel persoon. Of de vrouw in kwestie was gewoon wel mooi maar niet aardig.

Jajaja, alle mannen zijn een stelletje oversexte konijnen. Kom op zeg.
Ik heb een keer een meisje uitgescholden omdat ze in m'n kont kneep. :P Was best grappig en ze was nog best knap ook maar ik was er gewoon niet echt van gediend. En nee, ik ben geen homo en ook niet a-sexueel.

parsifal
Majoor
Majoor

Berichtdoor parsifal » 04 apr 2005 13:34

mystery schreef:Ik heb echt wel meegemaakt dat mannen vrouwen van zich afduwen, ook mooie vrouwen.

Parsifal krijgt opeens een heel ander beeld van Mystery. :)

Maar verder geloof ik wel dat je gelijk hebt. Verder kom ik geloof ik niet zo vaak in het circuit waar vrouwen om mannen gaan hangen en andersom. (gelukkig)
"Then he isn't safe?" said Lucy.
[...] "Who said anything about safe? "Course he isn't safe. But he's good. He's the King, I tell you."

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 04 apr 2005 13:58

Je hoeft toch geen oversext konijn te zijn om je ego gestreeld te voelen als je chanche met een mooi meisje hebt..... of als een heel mooi meisje aan je schouder hangt, net iets te lang.
Ik vind het alleen niet zo netjes van zulke meisjes/vrouwen. Zelf heb ik het nooit gedaan en doe ik het ook niet, andere mannen aanraken.
Maar er zijn gewoon bepaald mensen die het bij iedereen doen, die er een soort gewoonte van gemaakt hebben om niet los van iemand met iemand te praten, dus dat er altijd een arm omheen moet, waarschijnlijk bedoelen ze er dan nog geeneens wat mee, maar doen ze dat uit gewoonte.
Ikzelf duw zo'n man altijd wel zachtjes vriendelijk van mij af, zovan: het is leuk om te praten, maar ik ben niet zo lichamelijk blablabla....
Want vaak hoeft er nog geeneens wat achter te zitten maar doen ze het uit gewoonte, net zoals dat gezoen als ze je zien, dat vind ik ook niet leuk, waar is dat voor nodig, je bent toch geen familie?

En misschien is het in het artiestenwereldje wel meer dat mensen elkaar aanraken dan als je bv alleen naar een kerkzangkoor gaat en naar vollybal of zo.
Laatst gewijzigd door Mariamagdalena op 04 apr 2005 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.

RECI-TATIVO
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor RECI-TATIVO » 04 apr 2005 13:59

Je praat onzin, door je eigen ervaringen op iedereen te projecteren en als andermans ervaringen niet overeenkomen met de jouwe, deze naar je eigen wereld om te buigen. Die mannen waren absoluut niet homoseksueel georienteerd, met die vrouwen was niets mis. Maar zij weten gewoon heel goed hun grenzen aan te geven.

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 04 apr 2005 14:01

RECI-TATIVO schreef:
Je praat onzin, door je eigen ervaringen op iedereen te projecteren en als andermans ervaringen niet overeenkomen met de jouwe, deze naar je eigen wereld om te buigen. Die mannen waren absoluut niet homoseksueel georienteerd, met die vrouwen was niets mis. Maar zij weten gewoon heel goed hun grenzen aan te geven.

Kijk, ik weet ook goed mijn grenzen aan te geven, maar vaak hangen mensen nou eenmaal aan je, en dat vind niet iedereen even prettig. Ik niet in ieder geval, van mij blijven ze maar af.

mystery
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mystery » 04 apr 2005 14:13

parsifal schreef:
mystery schreef:Ik heb echt wel meegemaakt dat mannen vrouwen van zich afduwen, ook mooie vrouwen.

Parsifal krijgt opeens een heel ander beeld van Mystery. :)

Maar verder geloof ik wel dat je gelijk hebt. Verder kom ik geloof ik niet zo vaak in het circuit waar vrouwen om mannen gaan hangen en andersom. (gelukkig)

Hoe bedoel je, parsifal? Welk ander beeld heb je nu van mij? :roll:

Ik kom idd ook niet zo vaak in circuit wat jij omschrijft. Gelukkig niet.

Nee, ik vind het ook niet prettig als mannen zomaar aan je gaan hangen. Een vriend, oke, maar als iemand aan mij gaat zitten, laat ik dat echt niet toe. Ik laat het echt wel merken dat ik dat niet op prijs stel.
Als mens alleen kun je niet bestaan, je hebt de ander nodig om te groeien.

Wees eerst een individu voordat je een duo wordt.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 04 apr 2005 15:28

Mutsen die aan je gaan hangen zijn vervelend ja. :)

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 04 apr 2005 21:25

petten ook :wink:

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 04 apr 2005 22:22

Ach, door je houding laat je ook heel veel zien hoor! Mensen (mannen) hebben echt wel door dat ik een gruwelijke hekel eraan heb als ze aan me komen, en als ze het aan mijn houding niet willen zien trek ik echt mn mond wel open :D
OKe, supergoeie vrienden een knuffel geven, das wat anders, maar je kunt echt door je houding wel laten zien dat je niet dat walgelijke geslijm gediend bent :)

En ik hoor van erg veel mannelijke vrienden van mij, dat ze meer resoect hebben voor meisjes die dat uitstralen, of die hun mond opentrekken dat ze dat liever niet willen, dan meisjes die zij dan voor 'dellie' zoals wij het hier altijd noemen ;) uitmaken...

En ik heb respect voor jongens die afstand houden ;)

Ach, het kan ook andersom gezegd worden hoor....meiden kunnen er ook errug veel van!! Tot het irritante toe. Hoe meer jongens omhelst of gezoend hoe beter..... :?

Nouja, misschien ben ik wel de vreemde eend....;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Mariamagdalena
Majoor
Majoor

Berichtdoor Mariamagdalena » 05 apr 2005 10:18

Ja, zulk soort meisjes/vrouwen, van, hoe meer mannen gezoend hoe beter, dat zie je wel. En een man hoeft dan geeneens een "vrije" uitstraling te hebben, maakt ze gewoon niet uit. Als een man weleens zo'n vrouw een beetje wegduwt, onrstaat er ook meteen een rel, want dan is mevr. zwaar beledigd omdat ze is "afgewezen" Heb zelfs een keer meegemaakt dat mijn man een meid zachthandig van zichafdeed, en toen liet zij zich expres achterovervallen en begon te schreeuwen, net of ze heel hard tegen de grond geduwd was, hysterisch en idioot, dus je moet nog uitkijken als man ook, als je een "dame" van je af duwt, zachthandig of hoe dan ook, ze kunnen zich ook hysterisch naar achteren laten vallen. Heb ik dus een keer gezien, wat een troelala...

Terug naar “Archief”