MSN 7.0 - Final

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 08 apr 2005 14:47

André schreef:
frekje schreef:alleen je contactpersonen worden in een veel kleiner lettertype afgedrukt!
Ff wijzigen in het menu opties-algemeen-grote miniaturen.
Of je lenzen cq bril indoen/opzetten. :P

Jaja, maar dat helpt dus niet, want ik wil geen avatar's voor de namen hebben...

Bril/lenzen heb ik niet...
Afbeelding
We loved Him, because He first loved us!

Chip!
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor Chip! » 08 apr 2005 14:56

Zullen we hier de discussie even centraal houden op msn? Alle andere exotische messenger-clients mogen in dat alto-topic als dat er nog is.
By the time you finish reading this you realize you have wasted ANOTHER 5 seconds of your life!

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 09 apr 2005 10:42

Ik heb MSN 7.0 final er op gezet maar ik kreeg meteen een error met iets van een poort. Ik heb die final er afgegooid en nog de beta er op gezet. Bij m'n vriend doet ie het wel, maar ja die is ICT-er :| :| (Zou dat wat uitmaken? :wink: )
Afbeelding

Jozz
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jozz » 09 apr 2005 11:22

Annemieke86 schreef:Ik heb MSN 7.0 final er op gezet maar ik kreeg meteen een error met iets van een poort. Ik heb die final er afgegooid en nog de beta er op gezet. Bij m'n vriend doet ie het wel, maar ja die is ICT-er :| :| (Zou dat wat uitmaken? :wink: )

Gebruik je een router of een firewall? Dan zou het kunnen dat er een poort wordt geblokkeerd die door MSN word gebruikt. Vreemd dat de beta het wel doet. :?
Afbeelding

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 09 apr 2005 11:45

Jozz schreef:
Annemieke86 schreef:Ik heb MSN 7.0 final er op gezet maar ik kreeg meteen een error met iets van een poort. Ik heb die final er afgegooid en nog de beta er op gezet. Bij m'n vriend doet ie het wel, maar ja die is ICT-er :| :| (Zou dat wat uitmaken? :wink: )

Gebruik je een router of een firewall? Dan zou het kunnen dat er een poort wordt geblokkeerd die door MSN word gebruikt. Vreemd dat de beta het wel doet. :?
Ik gebruik een router. Zou kunnen hoor!!
Afbeelding

Raido
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Raido » 09 apr 2005 13:38

msn gaat over poort 80
| Progressief reformatorisch | neutraal gereformeerd | neobevindelijk |

man_on_fire
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Berichtdoor man_on_fire » 09 apr 2005 13:59

K heb net ontdekt dat je de avaters in je lijst ook groter kunt laten weergeven. Maar dan wordt t lijstje helemaal zo lang...

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 09 apr 2005 14:24

man_on_fire schreef:K heb net ontdekt dat je de avaters in je lijst ook groter kunt laten weergeven. Maar dan wordt t lijstje helemaal zo lang...

Ja, maar ik wil die namen dus klein hebben, maar niet zo klein als het al is en ik wil geen avatar's! Kan zeker niet...

@Annemieke86: misschien kliksafe?
MSN wordt trouwens niet snel geblokt, meestal wordt de poort automatisch opengezet (tenminste, wel in onze router)
Afbeelding

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 09 apr 2005 16:36

Jozz schreef:Je kan die avatars in je lijst ook uitschakelen. Dan zie je gewoon die groene poppetjes die je eerst zag als er iemand online is.

Afbeelding

Zo haal je die avatars weg.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 apr 2005 15:21

frekje schreef:Er is nog genoeg ander spul, maar je kunt met die nieuwe versie nu ook je gedraaide muziek laten zien... Blijft bij mij dus gewoon uit, wat een onzin!

Hm, dat zou voor mij de enige reden zijn om hem alsnog te downloaden, maar ik zit er verder niet echt op te wachten om platgewinkt en gebuzzt te worden..

jip_86
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor jip_86 » 11 apr 2005 15:38

Krijg ik nooit. Maar je kunt wel aangeven of je buzzers wilt ontvangen bij opties. Ook kun je aanvinken dat winks niet automatisch worden afgespeeld.

André

Berichtdoor André » 11 apr 2005 15:40

Aragorn schreef:
frekje schreef:Er is nog genoeg ander spul, maar je kunt met die nieuwe versie nu ook je gedraaide muziek laten zien... Blijft bij mij dus gewoon uit, wat een onzin!

Hm, dat zou voor mij de enige reden zijn om hem alsnog te downloaden, maar ik zit er verder niet echt op te wachten om platgewinkt en gebuzzt te worden..
Dan schakel je die 2 uit en schakel je wat voor'n muziek draai ik in. *zucht 8)

Annemieke86
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Annemieke86 » 11 apr 2005 15:44

frekje schreef:
man_on_fire schreef:K heb net ontdekt dat je de avaters in je lijst ook groter kunt laten weergeven. Maar dan wordt t lijstje helemaal zo lang...

Ja, maar ik wil die namen dus klein hebben, maar niet zo klein als het al is en ik wil geen avatar's! Kan zeker niet...

@Annemieke86: misschien kliksafe?
MSN wordt trouwens niet snel geblokt, meestal wordt de poort automatisch opengezet (tenminste, wel in onze router)
Ik heb geen kliksafe gelukkig.. kzal nog wel ff kijken of het met die poort iets mis is!
Afbeelding

Jozz
Verkenner
Verkenner
Contacteer:

Berichtdoor Jozz » 11 apr 2005 16:09

Verder istie wel lache, alleen je contactpersonen worden in een veel kleiner lettertype afgedrukt!

Dat met die muziek werkt alleen in Windows Media Player 10. Er is ook een patch waarmee het wel kan in combinatie met WinAmp.

WinAmp plug-in
Ja leuk, maar ik gebruik WinAmp.
Ok, dat kan ook. Iemand is zo vriendelijk geweest om daar een plug-in voor te maken die uitstekend werkt. (Klik hier om de plug-in te downloaden)
Afbeelding

frekje
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor frekje » 11 apr 2005 21:33

Emmm, alle plugins voor de MSN zijn verboden en kunnen leiden tot blokkering van je MSN-account... Zelfs de MSN-plus! (Heb ik zelf ook allemaal, maar heb ik te horen gekregen...)
Afbeelding

Terug naar “Archief”