Marnix schreef:Over 25 jaar gaan de broekrokken opkomen als tussenstap
Die waren er 25 jaar geleden al hoor, en werden in de rechterflank van de ger. gezindte gedragen. Ja ja.
Moderator: Moderafo's
jas schreef:Marnix schreef:Over 25 jaar gaan de broekrokken opkomen als tussenstap
Die waren er 25 jaar geleden al hoor, en werden in de rechterflank van de ger. gezindte gedragen. Ja ja.
lindita schreef:jas schreef:Marnix schreef:Over 25 jaar gaan de broekrokken opkomen als tussenstap
Dat met die broekrokken vind ik nou echt zo'n halfslachtig gedoe!!!
Doe dan alsjeblieft gewoon een rok aan, of een broek. Laat zien waar je staat!
parsifal schreef:Doe eens net of je de vragenstelster in het gezicht kijkt als je een antwoord tikt.
Ja vooral door mensen die werkten en het niet prettig vonden om een rok tot op grond te dragen, en ook niet onzedelijk er bij wilden lopenjas schreef:Marnix schreef:Over 25 jaar gaan de broekrokken opkomen als tussenstap
lindita schreef:jas schreef:Marnix schreef:Over 25 jaar gaan de broekrokken opkomen als tussenstap
Optimatus schreef:Even een vraagje aan de mensen die vinden dat vrouwen geen broek mogen dragen. Stel, we hebben strenge vorst, zegge tien graden onder nul. Mag mevrouw dan nog steeds geen broek aan?
jas schreef:lindita schreef:jas schreef:Marnix schreef:Over 25 jaar gaan de broekrokken opkomen als tussenstap
Halfslachtig? Leuke woordspeling in dit opzicht. Je ziet dus een broek wel als mannelijk, een rok wel als vrouwelijk, en derhalve een broekrok als halfslachtig? Of is het nu tweeslachtig.
Ze zijn er zeker, maar die zeggen ook dat internet het domein van satan is, dus die zie je hier vast nietAndré schreef:Vraagje, zijn er ook mensen hier op het forum die het dragen van een broek of rok koppelen aan het wel of niet oprecht christen zijn?
Marnix schreef:Een regenbroek doe je meestal ergens overheen... Ik kan me niet voorstellen dat mensen alleen een regenbroek dragen... of een regenbroek over een rok heen
Tja, nog meer leuke ideeen? Ik dacht aan sporten, het lijkt me vervelend sporten als je geen broek aan mag.... en geen trainingspak
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten