Moderator: Moderafo's
Mister_L schreef:Als je beiden christelijk bent en tog ***** je met elkaar... zal het dan niet heel moeilijk worden om dicht bij God te blijven?
AikonGirl schreef:Mister_L schreef:Als je beiden christelijk bent en tog ***** je met elkaar... zal het dan niet heel moeilijk worden om dicht bij God te blijven?
Waarom zou dat dan moeilijk zijn?
BTW, seks of seksuele omgang, beide vind ik best.
Maar hoe jij het noemt vind ik weer een beetje te veel van het goede.
Dat je het met ** schrijft, zegt al genoeg.
Aragorn schreef:Tja, nouja, laten we het dan maar houden op subjectieve associaties.![]()
Want of je het nu seks of seksuele omgang noemt, de daad blijft hetzelfde. Het zijn de omstandigheden die het 'goed' of 'fout' maken, niet de daad zelf.
"Is dàt een vriend, die tegen jouw zin seks met je heeft?"
...dat God ook de baas is over z'n uitgaan, over z'n seksleven, over...
...dat God ook de baas is over z'n uitgaan, over z'n seksualiteit, over...
AikonGirl schreef:Mister_L schreef:Als je beiden christelijk bent en tog ***** je met elkaar... zal het dan niet heel moeilijk worden om dicht bij God te blijven?
Waarom zou dat dan moeilijk zijn?
BTW, seks of seksuele omgang, beide vind ik best.
Maar hoe jij het noemt vind ik weer een beetje te veel van het goede.
Dat je het met ** schrijft, zegt al genoeg.
Flex187 schreef:We vervallen nu in een discussie over sex, sexuele omgang en hoe je het nou moet noemen. Het oorspronkelijke onderwerp was angst voor sexualiteit. Eerlijk gezegd denk ik dat de discussie die nu gaande is tekenend is voor de angst om seks seks te noemen. Bang om verkeerde suggesties te wekken. Moeilijk gaan lopen doen als er een keer seks gezegd wordt. Misschien kunnen we het wel beter paren noemen.
Flex187 schreef:We vervallen nu in een discussie over sex, sexuele omgang en hoe je het nou moet noemen. Het oorspronkelijke onderwerp was angst voor sexualiteit. Eerlijk gezegd denk ik dat de discussie die nu gaande is tekenend is voor de angst om seks seks te noemen. Bang om verkeerde suggesties te wekken. Moeilijk gaan lopen doen als er een keer seks gezegd wordt. Misschien kunnen we het wel beter paren noemen.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 12 gasten