Centraal: modereerbeleid-ter-verantwoording-roep-topic

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 11 mar 2005 17:22

henkie schreef:Moderators,
ik heb een klacht over mensen die niet lezen. En ik heb een klacht over mensen die wel lezen maar doorzeuren.

En ik heb nog een klacht over moderators die selectief verantwoording afleggen. En die het begrip 'binnenkort' oprekken.

Billekoek schreef:Mensen die niet weten wat slow chatten is, zijn zo uber-noob 1999 :|

Hehe, jij hebt ook geen last van een positief zelfbeeld he? :)

Billekoek
Mineur
Mineur

Berichtdoor Billekoek » 11 mar 2005 17:28

Aragorn schreef:
henkie schreef:Moderators,
ik heb een klacht over mensen die niet lezen. En ik heb een klacht over mensen die wel lezen maar doorzeuren.

En ik heb nog een klacht over moderators die selectief verantwoording afleggen. En die het begrip 'binnenkort' oprekken.

Billekoek schreef:Mensen die niet weten wat slow chatten is, zijn zo uber-noob 1999 :|

Hehe, jij hebt ook geen last van een positief zelfbeeld he? :)

Geen last nee. Waarom zou ik daar last van hebben? Ik ben hier geen mod :wink:

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 11 mar 2005 23:01

Aragorn schreef:En ik heb nog een klacht over moderators die selectief verantwoording afleggen. En die het begrip 'binnenkort' oprekken.

Uitsteekbaar. Daar is dit topic voor. Wat is je klacht precies?

Het begrip 'binnenkort' oprekken, lijkt me minstens zo lastig als exact aangeven wat 'binnenkort' precies inhoudt. Maar mocht jij denken dat het niet subjectief is, laat het me gerust weten.

Aragorn

Berichtdoor Aragorn » 12 mar 2005 00:34

henkie schreef:
Aragorn schreef:En ik heb nog een klacht over moderators die selectief verantwoording afleggen. En die het begrip 'binnenkort' oprekken.

Uitsteekbaar. Daar is dit topic voor. Wat is je klacht precies?

Dat er maar niks gebeurt met ons broodnodige subforum!*huil* :cry:

Het begrip 'binnenkort' oprekken, lijkt me minstens zo lastig als exact aangeven wat 'binnenkort' precies inhoudt. Maar mocht jij denken dat het niet subjectief is, laat het me gerust weten.

Wat het exact inhoudt is idd lastig aan te geven, en subjectief is het ook. Maar dat houdt ergens op natuurlijk, binnenkort is voor mij iig niet langer dan een maand. Daar kun jij natuurlijk anders over denken maar dat schaar ik dan voor het gemak even onder 'oprekken', aangezien de gemiddelde mens daar andere ideeen over heeft. :P

caprice

Berichtdoor caprice » 12 mar 2005 06:27

Geachte moderators,

Wordt er nog wat gedaan na mijn report aangaande dit topic: http://forum.refoweb.nl/viewtopic.php?t=10379

Bij voorbaat dank.

Night
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor Night » 12 mar 2005 15:43

Geachte Caprice,

Uw report is in goede orde ontvangen.

We vragen u enig geduld te bezigen, er wordt aan gewerkt. Of het de door u gewenste oplossing is valt nader te bezien.

Bijvoorbaat dank,

Een motje

:mrgreen:
Onderschrift? Waaronder dan?
En denk je dan dat iemand dat leest, daaronder?!

henkie
Beheerder

Berichtdoor henkie » 12 mar 2005 23:26

Hier is geen enkele sprake van verering, Caprice. En als er een bekende nederlander sterft, wordt daar natuurlijk over gepraat.

caprice

Berichtdoor caprice » 14 mar 2005 06:15

henkie schreef:Hier is geen enkele sprake van verering, Caprice. En als er een bekende nederlander sterft, wordt daar natuurlijk over gepraat.

Ik had anders nog nooit van hem gehoord.

Billekoek
Mineur
Mineur

Berichtdoor Billekoek » 14 mar 2005 08:32

caprice schreef:
henkie schreef:Hier is geen enkele sprake van verering, Caprice. En als er een bekende nederlander sterft, wordt daar natuurlijk over gepraat.

En dus mag er niet over gepraat worden?

Acire
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Acire » 14 mar 2005 18:59

Vraagje van Acire, waarom moet dat lang haar topic nu weer gelijk de slowchat in?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 14 mar 2005 19:32

Acire schreef:Vraagje van Acire, waarom moet dat lang haar topic nu weer gelijk de slowchat in?

ten eerste is het niet gelijk.. het heeft meer als een half jaar in algemene zaken gestaan...

maar waarom ik het verplaatst heb is het volgende: het was naar mijn idee al lang niet meer zo serieus als aan het begin.. ook was het lang niet altijd off-topic.. vandaar

André

Berichtdoor André » 14 mar 2005 19:54

trijntjejohanna schreef:
Acire schreef:Vraagje van Acire, waarom moet dat lang haar topic nu weer gelijk de slowchat in?

ten eerste is het niet gelijk.. het heeft meer als een half jaar in algemene zaken gestaan...

maar waarom ik het verplaatst heb is het volgende: het was naar mijn idee al lang niet meer zo serieus als aan het begin.. ook was het lang niet altijd off-topic.. vandaar
Wsl bedoel je ontopic, maar alles wat per definitie niet "serieus" meer is gaat naar de slow, begrijp ik het dan goed?

BJ
Moderator

Berichtdoor BJ » 14 mar 2005 20:33

Ja of naar Slow Chat of wordt gesloten. Dat is wel een basis afspraak waar je vanuit kunt gaan.

Optimatus
Maarschalk
Maarschalk
Contacteer:

Berichtdoor Optimatus » 14 mar 2005 20:40

caprice schreef:

Ik had ook nog nooit van Smytegeldt gehoord, totdat jij er iets over zei. Toen ben ik eens gaan zoeken naar informatie over deze man. Misschien zou je dat ook met Michels kunnen doen?
Ceterum censeo imperium putinis delendum esse.

johannes1
Moderator
Contacteer:

Berichtdoor johannes1 » 14 mar 2005 20:53

dagelijks sterven er duizenden mensen, en daarom is het een soort verering dat we hem hier zo aanprijzen als de generaal, de beste voetballer. dus daarom begrijp ik best caprice
Want die Mij vindt, vindt het leven, en trekt een welgevallen van den HEERE. (Spreuken 8 vers 35)

Terug naar “Archief”