Moderator: Moderafo's
Mr. J schreef:@joepie --> Zoals ik kan zien ben je 49 (of niet???) heb jij dan niet gemakkelijk praten??? Als je jong bent en je het PERSE geld nodig, zou je dan ook niet zwart werken als je dan meer kon verdienen???????
joepie schreef:Mr. J schreef:@joepie --> Zoals ik kan zien ben je 49 (of niet???) heb jij dan niet gemakkelijk praten??? Als je jong bent en je het PERSE geld nodig, zou je dan ook niet zwart werken als je dan meer kon verdienen???????
Waarom zou je als je jong bent en nog gewoon bij je ouders woont het perse nodig hebben?
S-je schreef: maar je kan alles na het jaar weer terugvragen, wat is de zin er dan van...![]()
Mr. J schreef:joepie schreef:Mr. J schreef:@joepie --> Zoals ik kan zien ben je 49 (of niet???) heb jij dan niet gemakkelijk praten??? Als je jong bent en je het PERSE geld nodig, zou je dan ook niet zwart werken als je dan meer kon verdienen???????
Waarom zou je als je jong bent en nog gewoon bij je ouders woont het perse nodig hebben?
Wat denk je van studie???wat denk je dat dat kost, al dat geleuter op school waar je eigenlijk toch helemaal geen kl**t uitvoert (ik spreek nl uit eigen ervaring)
joepie schreef:Mr. J schreef:joepie schreef:Mr. J schreef:@joepie --> Zoals ik kan zien ben je 49 (of niet???) heb jij dan niet gemakkelijk praten??? Als je jong bent en je het PERSE geld nodig, zou je dan ook niet zwart werken als je dan meer kon verdienen???????
Wat denk je van studie???wat denk je dat dat kost, al dat geleuter op school waar je eigenlijk toch helemaal geen kl**t uitvoert (ik spreek nl uit eigen ervaring)
En als je het toch zo een geleuter vind waarom doe je het dan?
Dikberkhout schreef:Als je op een school zit waar je niets hoeft uit te voeren dan kun je beter naar een wat hoger niveau gaan, denk je ook niet? Dan hoef je niet meer met tegenzin naar school. Dat is voor een goede baan ook altijd goed.
Dikberkhout schreef:Precies.
Als je er geen goed gevoel bij hebt moet je Tinos niet vermoorden, maar dat geldt eigenlijk voor alle dingen...
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 17 gasten