rai schreef:2,75 miljard jaar geleden produceerden bacteriën op het landoppervlak grote hoeveelheden zuurstof...
Uit een door NASA gefinancierd onderzoek blijkt dat wij allen hier niet zouden rondlopen mochten twee ééncellige organismen, genaamd prokaryoten, twee en een half miljard jaar geleden niet samengesmeld zijn.
Hier word iets opgegooid alszijnde feiten terwijl ze het niet kunnen bewijzen, alleen maar gissen. Gissen is geen feit, Gissen is een mogelijke antwoord op zaken wat je nooit zeker kunt weten. Dus met andere woorden dat hele verhaaltje hangt aan elkaar door gis werk, dus niet wetenschappelijk.
Nee hoor, wetenschappers produceren alleen wetenschappelijk werk als creationisten het ermee eens zijn. De rest is 'giswerk'.
http://www.scientificamerican.com/artic ... atmosphere
Leuk al die mannetjes en vrouwtjes, maar wat koop ik daarvoor. Je moet mijn foto eens bekijken![]()
Ach ja. wat koop je ervoor. De meest intelligente mensen ter wereld beweren dingen die jij niet wilt horen.
hettys schreef: vraag me dan af wat je bedoeld met een 'volwassen' aarde. Het 'floepsie' scheppen van een aarde, compleet met vruchtbare aarde (bestaande uit zand, organismen en organisch afval) (zand is geërodeerd steen) is heel erg onbiologisch en ongeologisch. Dus onwetenschappelijk.
rai schreef:Waarom is een volwassen aarde onbiologisch en ongeologisch? Denk je nou echt dat God daar allemaal geen rekening meegehouden heeft?
Dat vraag ik dus aan jou!! Het scheppen van vruchtbare aarde vereist organismen, (wormen enzo) zand (geërodeerd gesteente) en ander organisch afval. (rottend blad, veel poep etc)
Wie zoiets 'floepsie' schept is dus niet-biologisch niet geologisch bezig, en valt dus totaal buiten de wetenschap en bovendien klopt het niet met het scheppingsverhaal. (waarbij poep en wormen pas als laatste aan de orde komt)
Vandaar ook dat mensen met een bepaald IQ vrijwel nooit creationistisch zijn.