Oh bah wat naar, een ingegroeide teennagel, sterkte morgen met hem!
Galateia, heerlijk he dit weer voor je zoon!
Jurian was zaterdag om 9 uur klaar met ontbijten, toen is hij naar buiten gegaan en kwam pas om kwart voor 5 weer binnen omdat ik hem onder de douche ging zetten. Hij was pikzwart van het leegscheppen van de voortuin, samen met zijn vader. geweldig, om die twee dan zo samen bezig te zien. Mijn man maar roepen: oooh, Jurian, wat help je goed! En Jurian maar stralen. Met zijn eigen minischepje, en mijn man meer voor de voeten lopend dan echt helpen
Gister heb ik hem toch maar op bed gelegd 's middags, dat vond ik zaterdag niet zo nodig, maar gistermiddag heeft hij toch wel flink slaap ingehaald.
Hij is wel ontzettend aan het peuterpuberen, gillen om niks, jammeren. En keuzes maken, ook zo'n ramp. Dan mag hij kiezen wat hij op brood wil, en begint dan met 'pasta', een seconde later 'nee, appelstroop'. En zo blijft het doorgaan. En wat ik er ook opsmeer, hij wordt er sowieso boos om, want het is niet goed. Nu heb ik maar besloten gewoon het eerste erop te smeren dat hij zegt, anders word ik zelf knetter

Maar ach, het heeft ook wel wat, deze fase

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...