Refowebkids deel 13

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

mamavansophie
Sergeant
Sergeant
Contacteer:

Re: Refowebkids deel 13

Berichtdoor mamavansophie » 19 mar 2011 22:14

Ik heb vermoedelijk weer heel wat bij te lezen :oops: Ben nogal weinig online geweest de laatste tijd, maar Sophie slaapt weer zooo slecht, dat ik echt een beetje oververmoeid ben momenteel :(
-----------mamavansophie-------------denkt na over een nieuw onderschrift------------

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mar 2011 15:45

Wow, wat een heerlijke relaxte middag was dit. We gingen buiten eten in de voortuin (die is op het zuiden en lekker groot) en tijdens het eten ging kindlief wat rondracen op zijn driewieler-tractor. Zaten we dik ingepakt in het zonnetje van gebakken broodjes met rosbief en verse bruscetta en een wijntje net te doen alsof we aan de Middellandse Zee zaten 8)

Daarna hadden we een verrassing voor kindlief: een fietsje met zijwielen, 2 tientjes, lang leve marktplaats! Hij is zo cool: blauw, rood en oranje. Nou, toen zijn we een wandeling gaan maken, kindlief op de fiets erbij. Nu is hij met kindjes uit de straat kapoentjes aan het vangen in een glazen potje. Nou ja, hij staat er een beetje bij te kijken (de kindjes zijn wat ouder), maar ze betrekken hem er zo leuk bij :mrgreen:

Het leven is echt leuk :yahoooo:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mar 2011 17:11

Zo, nou, het werd vervolgd met een ritje achterop de skelter en daarna gingen ze nog voetballen op het veldje aan het einde van de straat. Hij is echt doodmoe. En papa heeft morgen ook spierpijn 8)

Een perfecte zondag. En nu... lang leve de Sesamstraat-dvd :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 mar 2011 17:20

Heerlijk genieten dus!!!!

Wij zaten vanmiddag met een aantal buren turkse thee te drinken in de voortuin. Gezellig. We krijgen steeds meer contact met de multiculti mensen. :mrgreen:

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 20 mar 2011 19:19

Dat is toch hartstikke leuk! Ik ben dol op mutlti-culti ::))

ajl
Generaal
Generaal

Berichtdoor ajl » 21 mar 2011 10:44

@ Haai Hoe gaat het met Sylke? Heeft zij al een gehoortest gehad?

pannenkoek
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor pannenkoek » 21 mar 2011 17:43

Nou, hier ws morgen een dagje ha en ziekenhuis.
Zoon van 14 heeft een ingegroeide teennagel. Ziet er niet uit. Ontstoken, rood en dik. We hebben inmiddels 10 dagen een sodavoetenbadje achter de rug. Nav mijn verhaal had ze het over het ziekenhuis. De teennagel gedeeltelijk verwijderen. Ben benieuwd. Hij is nu nog ff voetballen, voor als het morgen niet kan.
Vertrouwen op Christus doodt angst voor mensen,
maar angst voor mensen doodt vertrouwen op Christus.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 21 mar 2011 18:17

Oh bah wat naar, een ingegroeide teennagel, sterkte morgen met hem!
Galateia, heerlijk he dit weer voor je zoon!
Jurian was zaterdag om 9 uur klaar met ontbijten, toen is hij naar buiten gegaan en kwam pas om kwart voor 5 weer binnen omdat ik hem onder de douche ging zetten. Hij was pikzwart van het leegscheppen van de voortuin, samen met zijn vader. geweldig, om die twee dan zo samen bezig te zien. Mijn man maar roepen: oooh, Jurian, wat help je goed! En Jurian maar stralen. Met zijn eigen minischepje, en mijn man meer voor de voeten lopend dan echt helpen ;)
Gister heb ik hem toch maar op bed gelegd 's middags, dat vond ik zaterdag niet zo nodig, maar gistermiddag heeft hij toch wel flink slaap ingehaald.
Hij is wel ontzettend aan het peuterpuberen, gillen om niks, jammeren. En keuzes maken, ook zo'n ramp. Dan mag hij kiezen wat hij op brood wil, en begint dan met 'pasta', een seconde later 'nee, appelstroop'. En zo blijft het doorgaan. En wat ik er ook opsmeer, hij wordt er sowieso boos om, want het is niet goed. Nu heb ik maar besloten gewoon het eerste erop te smeren dat hij zegt, anders word ik zelf knetter ;) Maar ach, het heeft ook wel wat, deze fase :D
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 mar 2011 19:41

Oei, naar zo'n teennagel! Mijn zus had/heeft er ook al sinds haar tienerjaren last van. Succes hoor, morgen.
Michael is vandaag voor het eerst naar de psz geweest hier. Hij keek niet eens meer naar me om toen ik wegging. Vond het (onverwacht) toch wel moeilijk om hem zo achter te laten wat idioot is natuurlijk want we waren er allebei aan toe :mrgreen: Hij heeft het iig erg naar zijn zin gehad. Toen hij weg was kwam de man van een vriendin de trampoline in elkaar zetten die ik van had overgenomen. Zo'n mooie grote van 2,5 m doorsnee waar mama zich ook helemaal op kan uitleven :lol: Hij was zo blij toen hij dat ding in de tuin zag staan vanmiddag!

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 21 mar 2011 20:07

@ LauraC: logisch toch dat het even moeilijk is om je mannetje achter te laten. Gaaf zo'n trampoline.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 mar 2011 20:19

Hahaha, je die trampoline is top! Ik was vanmiddag ook al druk aan het springen in mijn schort...de buren zullen wel gedacht hebben ;) Superleuk want echt iets wat ik met Michael kan doen, hij vind Jan Huigen in de ton helemaal leuk erop :) En nu hebben we er ook eindelijk de tuin voor, want het neemt een hoop ruimte in.

Em.
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Em. » 21 mar 2011 20:50

haha, mijn ouders hebben ook zo'n ding, daar is veel op gesprongen ja.

Maarrem, dat ding heb je natuurlijk stiekum een beetje voor jezelf aangeschaft, onder het mom van dat is leuk voor zoonlief.... :mrgreen: haha.

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 mar 2011 21:03

Em. schreef:haha, mijn ouders hebben ook zo'n ding, daar is veel op gesprongen ja.

Maarrem, dat ding heb je natuurlijk stiekum een beetje voor jezelf aangeschaft, onder het mom van dat is leuk voor zoonlief.... :mrgreen: haha.

:-$

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mar 2011 21:25

:mrgreen: :mrgreen: Geweldig, lekker genieten joh. Nu wij een kleine verwachten begint m'n man ook over een trampoline. :lol: :wink:

felisa
Mineur
Mineur

Berichtdoor felisa » 21 mar 2011 22:32

Leuk joh, een trampoline :mrgreen:

Wij hebben ook een grote van 3 m doorsnee, en daar is al heel wat op gesprongen door groot en klein.
Ook opa en oma willen er nog graag op =D>

We hebben hem trouwens ingegraven in de tuin, en dat is echt fijn met kleine kindjes.
Ons zoontje van 3 springt er graag op, en dat kan veilig zo :)

Terug naar “Archief”