JeeWee schreef:Beetje sneu om deze jongen als excuustruus voor voetbalgekte te gebruiken. Geweldig als hij voetbal gebrukkt als podium om iets van zijn geloof in God te laten zien.
Klopt, alleen worden er ook regelmatig incidentele dingen aangehaald om het als excuus tegen voetbal te gebruiken.
Voor morgen is de Nederlandse politie op oorlogssterkte om de rellen na afloop in bedwang te houden. Wie gaat dat dan goed praten?
En wanneer is dat eerder gebeurd? En door wie? Is dat gangbaar of ook zo incidenteel dat het onder de categorie excuustrucen valt? Dat een volksfeest, evenement of wat dan ook voor extra politieinzet zorgt in logisch. Is daarmee het feest, evenement of wat het dan ook maar is, dan fout?
Ik ga mezelf vanavond bezatten. Da's beter dan dat anderen het opdrinken. Ik doe dat dus uit pure nastenliefde.
Ja hoor, zo ken ik er nog wel een paar...
Haha nee, zo werkt dat niet, want je kan ook beiden niets drinken. Het hoeft niet op. Bij voetbal gaat er altijd 1 land door en 1 niet, Brazilie en Nederland worden niet beiden uitgeschakeld. Maar verder was het geen serieuze opmerking

Is een plaatsje in de hemel voor katholieken zo duur tegenwoordig?
Het is inderdaad wel een stuk duurder dan bij gereformeerden, dan kost het maar 2x 50 cent op een zondag. Ik vraag me overigens af hoeveel mensen hier als ze opeens 1000 euro krijgen, er 100 aan de kerk doneren.

Maar hoe je er bij komt dat Kaka katholiek is? Als dat niet verder gaat dan "hij woont in Brazilie dus hij is vast katholiek" is dat wel wat kortzichtig.
Hij is trouwens Evangelisch.