ik heb 4 soorten wassen
1 witte was, daar zit dan alle witte kleding in, broeken, jurkjes, legging, rokken maakt niet uit
2 ik noem het de handdoeken was, zit ondergoed, beddengoed, vaat en theedoeken, tafelgoed, pyjamas in
3 donkere was, eigenlijk alles wat donker is
4 lichte was, de lichte kleuren
ik was alles op 40 graden en dan een programma dat duurt 2 uur
handdoeken was gaat vaak op 60 graden maar ligt eraan wat erin zit
vaatdoekjes gaan net als de handdoeken theedoeken elke dag in de was, vaatdoekjes heb ik een soort van zeem/spons vaatdoekje van blokker, bevalt me prima, is alles ook gelijk lekker droog..
gebruik als wasmiddel eigenlijk van alles, krijg wasmiddel altijd van mijn oma, en die kijkt altijd naar een aanbieding van 2e gratis, dan is het eentje voor haar en eentje voor nita, en zo gaat het met veel boodschappen, als ik bij hun kom, krijg ik altijd een hele tas boodschappen mee super lief!!
afwasmiddel altijd dreft want daar doe je lekker lang mee,
en schoonmaakmiddel witte reus oceaan, die vind ik zo lekker ruiken, en de spuitfles, voor b.v even de tafel dasty van de wibra, die ruikt ook echt heel erg lekker
die soda, ja ik weet het nu ook niet meer, de ene zegt van wel, de andere zegt je wasmachine gaat er aan als je het bij elke was doet. dus dan maar de middenweg 1 keer bij een was een schepje soda erbij