Lidia schreef:Ik heb van Joëlle nu 2 fotoboeken met gewone foto's en 1 digitaal boekje. Toen ze geboren is kregen we van het ziekenhuis een tasje en daar zat een bon in voor een fotoboekje (klein formaat).
Wie heeft er wel eens foto's laten maken van de bon die je krijgt in de doos van Prenatal (geloof ik)? Die kun je laten maken bij de V&D en dan krijg je 1 foto gratis. De andere die ze maken zijn loeiduur en allemaal groot formaat, dus daar kun je niks mee (als alleen je hele huis vol hangen, maar ze passen niet in een fotoboek en daardoor vind ik het al niet leuk meer). Ik wil eigenlijk alleen die gratis foto hebben

, maar is dat gek?
Lidia, vorig jaar hebben wij als zussen met zo'n actie meegedaan. We dachten: dan hebben we een hele mooie professionele foto met alle nichtjes en neefjes voor opa en oma (die waren 35 jr married) en nog gratis ook en dan kunnen we een mooie (duurdere) lijst erbij kopen.
Nou, wat een stinkers, werkelijk de allerlelijkste, scheefste foto die er was hadden ze als 'gratis' foto uitgekozen (je mag niet zelf kiezen, nu snap ik waarom). Dus toen hebben we uiteindelijk allemaal alsnog geld betaald om toch die ene mooie foto te kopen die in het grootste formaat was en we wilden natuurlijk ook een lijst erbij geven. Ik vond dit echt geniepig (en word gewoon weer boos nu ik het er over heb), dus ik raad het je echt af. (ik was toen nog zwanger dus misschien ook de chagerijnigheidshormoontjes die toen heen en weer raasden!

)
Maar wie weet heeft een ander geluk gehad en hadden ze wel een mooie foto uitgezocht.
Op zich geeft het natuurlijk niet om geld te betalen voor een mooie foto, maar de manier waarop: 'o, wat leuk, en het is helemaal gratis!' zaten die vrouwen... en ondertussen de lelijkste uitkiezen waar zelfs een kindje hard op huilde, het was de enigste met een huilend kind.