Leuk om te lezen dit!!
Ik zei net tegen mn man waar me dit aan deed denken... Voordat wij getrouwd waren, woonde mijn ouders 2 straten van zijn ouders vandaan. Ik was vaak alleen ( Ouders reizen veel ) en mn man was toen vaak bij mij thuis. Op een zondag, na kerk zaten we bij mij thuis, maar kreeg hij ineens zin om bij zijn oudste zus op visite te gaan! Dus wij wandelen daarheen en zitten gezellig heel de zondag avond bij hun. Om 22.00 uur zegt zijn zus; weten pa en ma eigenlijk waar jullie zijn? Dus ze belde naar zijn ouders en vroeg "Hoi, mag ik P even aan de telefoon?" Nee, die is niet thuis! Die is bij S thuis, het licht brand boven, maar ze doen niet open! Pa had het dus op zn geweten dat hij het ineens niet vertrouwde, en was langs ons huis gewandeld, zag het licht boven branden - en beneden uit! en is gaan aanbellen en kloppen! We hoorden later van een jonger zusje dat hij WOEST was geweest, hij kwam bulderend thuis, ze hoorden me wel hoor, maar ze doen gewoon niet open!! Oudste zus zei toen doodleuk "Hahah, nee hoor hij zit al sinds kerk bij ons, ze kwamen gezellig even langs!" Needless to say; pa schaamde zich dood en heeft nooit meer zo'n stunt uitgehaald