Trouwen ed. TIPS!

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

goshen
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor goshen » 29 jul 2008 17:06

Wij gaan trouwen met paard en wagen :yahoooo: een witte koets met twee mooie vossen ervoor!

esli
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor esli » 29 jul 2008 17:23

88alries88 schreef:Pfft...wordt er trouwens wel gestoord van zo onderhand hoe DUUR alles is voor een bruiloft!!

Waarom vragen al die mensen niet gewoon hoeveel je er voor overhebt? :shock: Dan blijven de prijzen tenminste nog leuk!

Een fotograaf kost al zo 1400 euro..belachelijk veel geld, en wij willen eigelijk klaar zijn voor max. 750. (incl. geplakt album) Trouwauto net zo...kost zo 350 per dag incl. chauffeur...en die willen we helemaal niet!

Waren jullie het ook wel 's zat om alles uit te zoeken? Wij zijn nu echt al 3 maanden bezig, en hebben alleen nog maar gemeentehuis en kerk vaststaan. :|

Trouwde jij nou in de buurt van Ede? Ik weet daar wel een goede fotograaf die niet onwijs duur (bij ons iig onder de 1000) is en waar je wel een enorm mooi album bij krijgt. Als je interesse hebt pb je maar ff.

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 29 jul 2008 19:01

Acire schreef:Mwah. De trouwdag lijkt me wel leuk. Maar daarna lijkt me nog leuker. Gewoon, in 1 huis wonen, samen op vakantie gaan en niet meer steeds de weekends om en om.... Dat lijkt me gewoon heerlijk. En rustgevend. :)

Helemaal mee eens, maar die trouwdag is wel heel bijzonder hoor!

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 29 jul 2008 19:08

88alries88 schreef:Pfft...wordt er trouwens wel gestoord van zo onderhand hoe DUUR alles is voor een bruiloft!!

Waarom vragen al die mensen niet gewoon hoeveel je er voor overhebt? :shock: Dan blijven de prijzen tenminste nog leuk!

Een fotograaf kost al zo 1400 euro..belachelijk veel geld, en wij willen eigelijk klaar zijn voor max. 750. (incl. geplakt album) Trouwauto net zo...kost zo 350 per dag incl. chauffeur...en die willen we helemaal niet!

Waren jullie het ook wel 's zat om alles uit te zoeken? Wij zijn nu echt al 3 maanden bezig, en hebben alleen nog maar gemeentehuis en kerk vaststaan. :|

probeer idd in je kennissenkring een leuke auto te zoeken, of als het kan net als mijn zussen die hebben alles gelopen.

een goedkopere fotograaf ken ik ook wel voor je, mocht je belangstelling hebben, hier heb je haar website www.picturetrail.com/lydiafoto

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 30 jul 2008 08:39

Acire schreef:Mwah. De trouwdag lijkt me wel leuk. Maar daarna lijkt me nog leuker. Gewoon, in 1 huis wonen, samen op vakantie gaan en niet meer steeds de weekends om en om.... Dat lijkt me gewoon heerlijk. En rustgevend. :)

Helemaal mee eens hoor. Wij zijn het nu echt zat om de avonden die we samen zijn, elkaar weer te verlaten. Ook al wonen we niet ver bij elkaar vandaan, toch vind ik het irritant.

Alries: Kan je geen leuke auto van een familielid oid lenen? Dat kost hoogstens eenm bos bloemen en wat cadeaubonnen.

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 30 jul 2008 08:46

Bedankt voor jullie tips! 's ff kijken wat we er mee kunnen! :D Een fotograaf en een mooie auto kunnen we helaas niet uit de kennissenkring halen. En aangezien vriendlief wel van een mooie auto houdt...

Die trouwdag zelf...daar heb ik nog helemaal geen zin in! Al die officiele gedeeltes en al die mensen! Hou er nooit zo van om in de belangstelling te staan, maar ja..ik trouw niet alleen he! :wink:
Kheb veel meer zin om samen in ons huis te gaan wonen en daar mee bezig te zijn. Dat lijkt me echt veeeeeeeel mooier! Maar helaas eerst boterbriefje halen.
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 30 jul 2008 09:06

Haha, heel herkenbaar. Ik was ook supernuchter voor die tijd. Vond eerst een trouwjurk ook niet echt nodig. Toch maar gedaan en vond het leuk ook! Toen de trouwdag... Het was echt een supergeweldige dag, terwijl ik er ook niet echt iets bij voor kon stellen en ook niet van hou om in de belangstelling te staan. Maar als je dan al die daggasten ziet in hun mooie kleren, iedereen is blij, dan is het toch wel heeeel erg bijzonder.

Wacht maar tot de dag zelf..... :wink: Iedereen die dat tegen mij zei geloofde ik niet :? Maar nu..... :D

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 30 jul 2008 09:12

Haha dat hadden wij ook: m'n schoonmoeder zei van die dingen als 'het is de mooiste dag van je leven' en wij dachten van jaja het zal wel. Toen we 's avonds moe maar voldaan thuiskwamen, zeiden we tegen elkaar: misschien had ze toch wel gelijk! Hoe vaak mag je nou een feest geven voor iedereen die je kent en dan helemaal op de manier zoals jij het wilt... Het is toch heel bijzonder om elkaar trouw voor het leven te beloven.

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 30 jul 2008 12:46

Wb trouwauto: wij hadden ook geen zin er veel aan uit te geven, dus wij hebben overal rondgebazuind dat we een leuke/mooie auto zochten. Uiteindelijk lukte het via mijn broer: de zoon van een collega van hem had een oud dafje, voor E80,- mochten we die de hele dag mee (trouwauto's die je huurt heb je vaak maar voor een paar uur, dat schiet nog niet zo op :? )

Dit was hem:
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 30 jul 2008 13:16

Je kunt ook trouwauto's huren voor een hele dag hoor. Maar da's inderdaad niet zo goedkoop als dit!
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 30 jul 2008 13:24

goshen schreef:Wij gaan trouwen met paard en wagen :yahoooo: een witte koets met twee mooie vossen ervoor!

wohw wel cool.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 30 jul 2008 13:27

Evelien schreef:
goshen schreef:Wij gaan trouwen met paard en wagen :yahoooo: een witte koets met twee mooie vossen ervoor!

wohw wel cool.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

goshen
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor goshen » 30 jul 2008 15:22

Blijf dit topic bezoeken! tzt zien jullie de foto. o:=)

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 30 jul 2008 16:27

wij hadden ook een koets :D
witte koets met vier zwarte friese paarden ervoor

colourgirl

Berichtdoor colourgirl » 30 jul 2008 18:15

Haai schreef:Wb trouwauto: wij hadden ook geen zin er veel aan uit te geven, dus wij hebben overal rondgebazuind dat we een leuke/mooie auto zochten. Uiteindelijk lukte het via mijn broer: de zoon van een collega van hem had een oud dafje, voor E80,- mochten we die de hele dag mee (trouwauto's die je huurt heb je vaak maar voor een paar uur, dat schiet nog niet zo op :? )

Dit was hem:
Afbeelding

Wat een ontzettend gaaf ding zeg!!! Echt helemaal super! :mrgreen:

Terug naar “Archief”