Moderator: Moderafo's
88alries88 schreef:Pfft...wordt er trouwens wel gestoord van zo onderhand hoe DUUR alles is voor een bruiloft!!
Waarom vragen al die mensen niet gewoon hoeveel je er voor overhebt?Dan blijven de prijzen tenminste nog leuk!
Een fotograaf kost al zo 1400 euro..belachelijk veel geld, en wij willen eigelijk klaar zijn voor max. 750. (incl. geplakt album) Trouwauto net zo...kost zo 350 per dag incl. chauffeur...en die willen we helemaal niet!
Waren jullie het ook wel 's zat om alles uit te zoeken? Wij zijn nu echt al 3 maanden bezig, en hebben alleen nog maar gemeentehuis en kerk vaststaan.
88alries88 schreef:Pfft...wordt er trouwens wel gestoord van zo onderhand hoe DUUR alles is voor een bruiloft!!
Waarom vragen al die mensen niet gewoon hoeveel je er voor overhebt?Dan blijven de prijzen tenminste nog leuk!
Een fotograaf kost al zo 1400 euro..belachelijk veel geld, en wij willen eigelijk klaar zijn voor max. 750. (incl. geplakt album) Trouwauto net zo...kost zo 350 per dag incl. chauffeur...en die willen we helemaal niet!
Waren jullie het ook wel 's zat om alles uit te zoeken? Wij zijn nu echt al 3 maanden bezig, en hebben alleen nog maar gemeentehuis en kerk vaststaan.
Acire schreef:Mwah. De trouwdag lijkt me wel leuk. Maar daarna lijkt me nog leuker. Gewoon, in 1 huis wonen, samen op vakantie gaan en niet meer steeds de weekends om en om.... Dat lijkt me gewoon heerlijk. En rustgevend.
Haai schreef:Wb trouwauto: wij hadden ook geen zin er veel aan uit te geven, dus wij hebben overal rondgebazuind dat we een leuke/mooie auto zochten. Uiteindelijk lukte het via mijn broer: de zoon van een collega van hem had een oud dafje, voor E80,- mochten we die de hele dag mee (trouwauto's die je huurt heb je vaak maar voor een paar uur, dat schiet nog niet zo op)
Dit was hem:
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten