Hoe ziet jouw ideale trouwdag eruit?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 20 mar 2008 16:53

T. Lindeman schreef:"en hoe voelt dat nu om getrouwd te zijn?"

Die vraag was ik op een gegeven moment ook wel zat :-S maar goed, je moet toch iets vragen. Nu vraagt iedereen 'Hoe bevalt je huis?' en dan denk ik huh? oja we waren verhuisd. Het voelt alsof we er al eeuwen wonen.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 mar 2008 16:59

idd, dat hoe bevalt het om getrouwd te zijn...
Super natuurlijk, met zo'n geweldige man, en zo'n geweldig huis. Duh, dat snap je ook wel.

;)

Ach, het hoort er blijkbaar bij. Maar dat hele dag met een gemaakt lach op je gezicht rondlopen is niet echt waar hoor. Wij hebben nogal wat foto's van de avond waarop je echt wel ziet dat ik het niet geweldig vind. Naja, wel leuk, maar dat ik echt niet continu lach. Op de laatste foto's tijdens de afscheidsspeech van mijn man zie je ook dat we het zo enorm zat zijn en gewoon naar huis willen. Dat zijn juist de leuke foto's van hoe we ons echt voelden :)
Met de reportage trouwens ook niet. Als ik niet lach dan doe ik dat lekker niet. Niemand die er erg in heeft, en bepaalde foto's zijn veel mooier zonder te lachen.

Dat handjes en kusjes geven vond ik ook niet wat. Daarom zijn we op onze eigen bruiloft weggegaan, dat scheelt handjes en kusjes als iedereen weer gaat ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 20 mar 2008 17:10

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 20 mar 2008 17:13

Grijnz, die is leuk ja.
Daarom hebben wij ook in de CM brief laten zetten dat we geen cadeaus wilden maar liever geld als ze iets wilden geven (in een kaart vind ik dat een beetje asociaal staan). Voorkom je dit soort dingen ;)
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Javaca
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor Javaca » 20 mar 2008 17:29

Lalage schreef:
T. Lindeman schreef:"en hoe voelt dat nu om getrouwd te zijn?"

Die vraag was ik op een gegeven moment ook wel zat :-S maar goed, je moet toch iets vragen. Nu vraagt iedereen 'Hoe bevalt je huis?' en dan denk ik huh? oja we waren verhuisd. Het voelt alsof we er al eeuwen wonen.

Tegenvraag: Hoe voelt dat nou? Eigenlijk geen tekst hebben en dan maar een domme vraag stellen? :roll:

Bij sommige mensen heb ik echt weleens die neiging.

Poor man wanna be rich,
rich man wanna be king
And a king ain't satisfied
till he rules everything

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 21 mar 2008 00:20

88alries88 schreef:Haha, succes met stressen Galateia!

Mijn ideale bruiloft: gewoon met zn 2en er vandoor gaan!! Lijkt me helemaal super, en scheelt een hoop stress.

Maar het zal wel worden: gemeentehuis, kerk, diner en feestavond. Heel standaard dus...maar kost alleen ook heel standaard veel geld, en dat is dan weer jammer! Wat dat betreft kan je beter gaan samenwonen, want dat kan je dan eerder gaan doen!
Ik ga ook binnenkort samenwonen als het meezit, maar ik wil toch wel héél graag snel trouwen. Als is het maar voor het idee, en je word minder raar aangekeken als je, zoals ik, uit een christelijk milieu komt en niet voor de mensen getrouwd bent maar wel in 1 huis woont.

Ik zou het liefst samen op een mooi strand trouwen. Niemand er bij, heerlijk. Mijn moeder kan namelijk niet met mijn opa en oma en rest van haar schoonfamilie opschieten en ik wel. En het ziet e rniet naar uit dat dat ooit gaat veranderen en het lijkt me vreselijk om daar rekening mee te moeten houden op 'onze' dag.

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 21 mar 2008 08:30

nou dan wist ik het wel... :wink:

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 21 mar 2008 09:23

MissF schreef:
;)

Maar dat hele dag met een gemaakt lach op je gezicht rondlopen is niet echt waar hoor. Wij hebben nogal wat foto's van de avond waarop je echt wel ziet dat ik het niet geweldig vind. Naja, wel leuk, maar dat ik echt niet continu lach.

Op onze bruiloft sta ik echt op iedere foto met een stralende lach of blij gezicht.
Zo voelde ik me ook. De trouwreportage vond ik ook erg leuk. T kostte me echt geen moeite om te lachen. k voelde me de hele dak door super gelukkig en genoot van de aandacht. Terwijl ik me normaal altijd graag een beetje op de achtergrond houd.

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 23 mar 2008 23:52

Anne 80 schreef:
MissF schreef:
;)

Maar dat hele dag met een gemaakt lach op je gezicht rondlopen is niet echt waar hoor. Wij hebben nogal wat foto's van de avond waarop je echt wel ziet dat ik het niet geweldig vind. Naja, wel leuk, maar dat ik echt niet continu lach.

Op onze bruiloft sta ik echt op iedere foto met een stralende lach of blij gezicht.
Zo voelde ik me ook. De trouwreportage vond ik ook erg leuk. T kostte me echt geen moeite om te lachen. k voelde me de hele dak door super gelukkig en genoot van de aandacht. Terwijl ik me normaal altijd graag een beetje op de achtergrond houd.
Volgens mij zou ik de hele dag met een gezicht op de grond lopen. Ik zou niet kunnen slapen, dan word ik chagrijnig, dan zit je haar nog eens opgestoken zodat je koppijn krijgt, en je hebt een jurk aan, en hakken aan... Ik denk dat ik ga trouwen met een paardenstaart een spijkerbroek en ballerina's ofzo :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 24 mar 2008 11:20

Voor ons trouwen heb ik de platste witte schoenen gezocht die ik kon vinden, omdat ik niet boven mijn man wilde uitsteken ;)

Galateia
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Galateia » 24 mar 2008 11:24

Lalage schreef:Voor ons trouwen heb ik de platste witte schoenen gezocht die ik kon vinden, omdat ik niet boven mijn man wilde uitsteken ;)

Ja, dat heb ik ook gedaan! Wij zijn precies even lang, dus heb ook megaplatte schoenen gekocht. En ze liepen (en lopen nog steeds) echt heerlijk. Alsof ik op blote voeten liep :mrgreen:
Zolang de aarde kinderen geeft
die morgen moeten sterven
teveel zijn in hun eigen land
zullen zij hun namen kerven
in het hart van een vreemde

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 26 mar 2008 17:57

Haha dat heb ik ook gedaan

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 mar 2008 18:52

ik niet... want ik steek toch al boven mn man uit :mrgreen:

Evelien
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Evelien » 27 mar 2008 17:34

Daatje 123 hoopt morgen te gaan trouwen!

Ik ben benieuwd!

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 27 mar 2008 20:28

Lalage schreef:Voor ons trouwen heb ik de platste witte schoenen gezocht die ik kon vinden, omdat ik niet boven mijn man wilde uitsteken ;)

Dan kan ik wel mega hakken er onder aan doen :mrgreen:
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Terug naar “Archief”