Lieve Cash,
He, wat spijt me dat, dat je relatie stukgelopen is, ik leef met je mee, weet dat je altijd bij me terecht kunt als je wilt praten, ik zal er voor je zijn, ik kan nu wel van alles gaan zeggen, maar dat zal de pijn niet echt wegnemen, toch ben ik blij dat je haar confronteerde met je vermoeden, zo weet je waar je aan toe bent, maar ik snap echt niet dat ze A. Hases boven jou verkiest

…. Helemaal nadat ik gelezen heb, wat je allemaal geprobeert hebt……
Wat die lift en die boeken betreft, geen nood, ik wou je graag helpen en heb dat ook gedaan (ik hoop dat jij dat ook zo ziet

)…. Aangezien ik gisteravond niet zo veel te doen had en vanochtend ook niet, ben ik bij hem langs geweest, JA bij die hases ja….. (je zult denken, waarom 3 dagdelen, tja, ik moest lopen

…dussss…..)…. En ik heb met hem gepraat hoor… nog een vervelende mededeling, de liefde bleek wederzijds te zijn, ze hadden elkaar al gevonden. Ik zet het hier toch maar neer, zo weet je waar je aan toe bent en kan je mij #$%* hoef je geen hoop meer te koesteren…..
Maar om even op het bezoekje terug te komen, ik was niet echt welkom daar, meneer had mij nu ineens niet meer

nodig…… Ik heb toch met hem gepraat hoor, hij kwam zo niet van me af…

. Ik heb gewoon mijn voet tussen de deur gezet, wel pijnlijk

, maar hoefde ik tenminste ook niet terug te lopen…..
Je zei dat je met een lift zat en met een stapel dieetboeken en producten, nou dan kan ik zeggen, binnenkort niet meer, om precies te zijn vanaf morgen niet meer… (14 februari…)
Aangezien hij nog een valentijnscadeau voor haar wou kopen en ik wel wat wist te adviseren natuurlijk….. (mooie love-seat-traplift, zo goed als nieuw…… en leuke dieetboeken, plus overheerlijke dieetproducten…..) en hij natuurlijk wel wat zag in mijn advies… komt er morgen een vrachtwagentje bij je voor rijden en haalt de spullen op. Ik heb nog kunnen regelen dat hij het niet zelf op komt halen, want ik ben bang, dat als dat wel gebeurt er een enorm pijnlijke situatie ontstaat

(zowel letterlijk als figuurlijk). Oh en Cash, geld was geen probleem, ik heb met hem onderhandeld over de prijs. Hij betaald jou voor dit alles, een ton in eurootjes, wel contant natuurlijk….. Ik weet dat geld de pijn niet goed maakt, maar ik dacht zo houdt je wat over en kan als er een volgende liefde aantreedt in je leven, haar een keer mee uit eten nemen ofzo. Misschien denk je nu wel, voor mij even geen (ge) liefde meer, maar er komt een tijd, daar ben ik van overtuigd dat je er anders over gaat denken….
Lieve Cash, veel sterkte!
Liefdevolle groet Dr. Rosekapje
PS. Ik hou erg van koeien en kalven…….
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)