Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor benefietdiner » 02 apr 2014 12:50

http://www.telegraaf.nl/buitenland/2245 ... des__.html

Goed zo Duitsland.

Jullie hebben een Angela Merkel.
Misschien is het mogelijk dat jullie vrouwelijke regeringsleider een beetje naar Nederland kijkt, naar onze regering althans, want die maakt er zo’n potje van. Voornamelijk de allochtone bevolkingsgroepen maken hier in Nederland van lieverlee de regels uit. De Nederlandse regering is bang geworden van dat getijstem wat in hun land rondloopt en daarom buigen ze maar voor die criminelen. Daarbij komt we hebben hier in Nederland veel sekte en kerken die in de war zijn. Die sekte/kerken denken alles is één want ja....... ‘we zijn van de zelfde lap gescheurd’. Die kerken/sekte zeggen: we zijn niet beter dan criminelen en mogen ons zeker niet boven hen verheffen. Die houden criminelen allochtone de handen boven hun hooft want, zo denken zij, dat het in de Bijbel staat. Geen kwaad met kwaad vergelden.
Een totaal ontredderd Nederland dus. Één man, Geert Wilders heeft dat wel door maar de christenen die in die sekte/kerken zitten vinden dat die man Godloos is terwijl juist hij in overeenstemming met die Bijbel handelt.
Angela help......
Nederland, tja het heet nog wel zo maar is het allang niet meer.

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 13:29

Inventieve oplossingen om te voorkomen dat je overvallen kan worden vind ik wel goed. Zoals de juwelier met zijn mistmachine bijvoorbeeld. En zo zijn nog wel meer oplossingen mogelijk. Wat dacht je van valnetten uit het plafond bijvoorbeeld?

van een ander forum
helaas men is al bang voor cameras, want stel je voor dat de buren weten waar je je tanspasta koopt, zo leeft dat hier in mijn omgeving.
koopgedrag is natuurlijk belangrijker dan doden bij een overval, en subsidie voor zeer goede camera beelden zal er wel niet komen om voorgaande reden

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2014 13:31

Ach wat een drama.... wat moet je een moeilijk leven hebben :)

Gelukkig geeft Geert Wilders je hoop. Doet ie toch nog wat goeds :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 13:40

Ach wat een drama.... wat moet je een moeilijk leven hebben :)

Gelukkig geeft Geert Wilders je hoop. Doet ie toch nog wat goeds :)

Als het voor mij bedoelt is begrijp je er niets van, ik hoef het niet aan je neus te hangen, maar toevallig ben ik geen PVV stemmer noch sympathisant.
Ik neem waar en filter het, daarna geef ik iedereen gelijk die gelijk heeft, en als dat Wilders is dus ook

Excuses als je mij niet bedoelde
en ja sarcasme is mij niet vreemd, misschien helpt het om mensen dingen in te laten zien
dus vind jij privacy belangrijker dan een grotere pakkans, en denk eens in bij goede beelden wordt er niemand onterecht vervolgd
Ken jij de serie Flodder waar ik weleens graag naar kijkt en dan gaat het om de typetjes
als Nederland een normaal land was waar geen mensen ontzien werden omdat zij zielig zijn of een slechte jeugd gehad hebben dus vrijbrief voor criminaliteit, in dat geval zou niemand iets begrepen hebben van de serie, uiteindelijk zou dat beter zijn

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 02 apr 2014 14:05

Ik had het niet tegen jou maar tegen Benefietdiner :)
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Bambi

Berichtdoor Bambi » 02 apr 2014 14:07

Gisteren zat bij Pauw & Witteman Brahim Bourzik van het Landelijk Beraad Marokkanen.
Aan hem hoor je hoe goede kijk de Marokkanen zelf op oorzaken van de problemen hebben. :? :

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1408311

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 14:58

In mijn belevingswereld werden er toch weer de nodige clichés uit de kast gehaald, er werd tegen de vertegenwoordiger van de Marokkanen gezeurd over hoe hij dacht toen hij hoorde dat de daders Marokkanen waren, de vertegenwoordiger was ook niet altijd even fris door te zeggen dat het een cado voor Wilders was, goed hij werd gecorrigeerd.
Al met al een doorsnee uitzending waar we niet veel mee opschieten, meer werk voor de jongeren dan blijven ze op het rechte pad, klopt maar dat lukt niet want de karakters botsen wel zo vreselijk dan krijg je weer andere rotzooi, het is niet op te lossen.

Ik weet hoe de aard van deze mensen is , intensief was ik daarbij betrokken, je moet aan voorwaarden voldoen ten opzichte van hen dan zijn het prima mensen, nuchtere Nederlanders van de koude grond zijn precies met andere zaken bezig en dat begrijpen Marokkanen weer niet

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 02 apr 2014 15:06

JeeWee schreef:En DIT is helemaal niet zo erg toch?

En DIT ook niet...
En DIT niet...
En DIT al helemaal niet...

Toch die verfoeide telegraaf maar gaan lezen ? :lol: :lol: :lol: :lol:

Bambi

Berichtdoor Bambi » 02 apr 2014 15:09

Antoon schreef:In mijn belevingswereld werden er toch weer de nodige clichés uit de kast gehaald, er werd tegen de vertegenwoordiger van de Marokkanen gezeurd over hoe hij dacht toen hij hoorde dat de daders Marokkanen waren, de vertegenwoordiger was ook niet altijd even fris door te zeggen dat het een cado voor Wilders was, goed hij werd gecorrigeerd.
Al met al een doorsnee uitzending waar we niet veel mee opschieten, meer werk voor de jongeren dan blijven ze op het rechte pad, klopt maar dat lukt niet want de karakters botsen wel zo vreselijk dan krijg je weer andere rotzooi, het is niet op te lossen.

Ik weet hoe de aard van deze mensen is , intensief was ik daarbij betrokken, je moet aan voorwaarden voldoen ten opzichte van hen dan zijn het prima mensen, nuchtere Nederlanders van de koude grond zijn precies met andere zaken bezig en dat begrijpen Marokkanen weer niet

De oorzaak is ook niet gebrek aan dagbesteding of stageplek of werk met salaris.
De oorzaak is de mentaliteit.

Ik ken een Marokkaans meisje dat werkte voor haar geld.
Ze had alleen meer geld nodig en ging geld stelen van haar collega's en van de bewoners.
Ze hebben haar gesnapt door het geld te merken.

Was trouwens wel opvallend dat ze altijd haar mond vol had met het woord "RESPECT". :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Bambi op 02 apr 2014 15:11, 1 keer totaal gewijzigd.

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 02 apr 2014 15:10

Bambi schreef:Gisteren zat bij Pauw & Witteman Brahim Bourzik van het Landelijk Beraad Marokkanen.
Aan hem hoor je hoe goede kijk de Marokkanen zelf op oorzaken van de problemen hebben. :? :

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1408311

Ik heb het gezien, Jeroen Pauw was zeer geirriteerd door deze meneer.
Totaal gebrek aan zelfreflectie had deze meneer. Maar goed, hij is niet de enige.

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 15:20

De oorzaak is ook niet dagbesteding of stageplek of werk met salaris.
De oorzaak is de mentaliteit.

Ik ken een Marokkaans meisje die werkte voor haar geld.
Ze had alleen meer geld nodig en ging geld stelen van haar collega's en van de bewoners.
Ze hebben haar gesnapt door het geld te merken.

Was trouwens wel opvallend dat ze altijd haar mond vol had met het woord "RESPECT

kLOPT Wat ik al zij en wat weinig Nederlanders weten en dat slome braaksel in de kamer al helemaal niet. Wilders weet het waarschijnlijk ook niet.
Respect, gezag, bevel is bevel
dat zijn de sleutelwoorden van veel Marokkanen en dat willen ze , kan je als Nederlander daaraan voldoen voer je een eerlijk gezag verlang je respect van hen, praat je met hun over de steppe ruiters en dan zijn het de beste mensen van de wereld, want dat willen ze, maar een slome nuchtere Nederlander kan daaraan niet dag in dag uit voldoen, en dan nemen ze een loopje met je en bestelen ze je, niet allemaal natuurlijk, maar wel veel.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 02 apr 2014 15:21

Meneer van het Marokkanen beraad is dus van mening dat de Marokkaanse jongeren gepamperd moeten worden als een stel niet zinnelijke kleuters. En beziggehouden moeten worden overdag en vooral gratis geld moeten krijgen. En ook stageplaatsen bij opleidingen.

Wat een totaal gebrek aan zelfreflectie, zelfs bij mensen dus die leiding zouden moeten geven en visie zouden moeten hebben.

mohamed

Berichtdoor mohamed » 02 apr 2014 15:32

De ene Marokkaan is de andere niet, een slechte Marokkaan wordt niet beter door een goede en een goede Marokkaan niet slechter door een slechte. Genetisch zijn we duidelijk zeer verwant aan elkaar, de kwaden zijn degenen die dat niet willen zien en niet willen bijdragen aan een goede sfeer in ons land.

Ik stem absoluut niet op Wilders, want hij zeurt op Marokkanen maar behartigt de belangen van buitenlanders, weliswaar niet uit Marokko maar het is Israël voor en Israël na bij hem en een inwoner van de staat Israël is een buitenlander.

Bambi

Berichtdoor Bambi » 02 apr 2014 15:35

Faramir schreef:Meneer van het Marokkanen beraad is dus van mening dat de Marokkaanse jongeren gepamperd moeten worden als een stel niet zinnelijke kleuters. En beziggehouden moeten worden overdag en vooral gratis geld moeten krijgen. En ook stageplaatsen bij opleidingen.

Wat een totaal gebrek aan zelfreflectie, zelfs bij mensen dus die leiding zouden moeten geven en visie zouden moeten hebben.

Deze meneer spreekt ook alleen maar jongeren uit een volkswijk van Rotterdam, die op school zitten.
Staat daar niet de "Ghaldoun scholengemeenschap" waar ze zonder leren voor het examen wilden slagen? :mrgreen:

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 15:38

Meneer van het Marokkanen beraad is dus van mening dat de Marokkaanse jongeren gepamperd moeten worden als een stel niet zinnelijke kleuters. En beziggehouden moeten worden overdag en vooral gratis geld moeten krijgen. En ook stageplaatsen bij opleidingen.

zij zien dat vaak anders, een en meerdere gesprekken gehad, de Afrikaanse trots wordt dan bevredigd, zij moeten iemand boven hun hebben, die ze vertrouwen, Nederland met mensen die veelal separaat leven kan daaraan nooit voldoen.
het probleem wordt groter, thuis is er vaak een gezagsverhouding, of die klopt is een ander verhaal, maar die verhouding is er, in de buitenwereld krijgen de jongeren een totaal ander beeld, je moet je eens indenken om zo dag in dag uit te leven. dus stelen of radicaliseren, vaak hebben ze geen keus, of ik bedoel dat vinden ze, remigratie is echt de enige oplossing, maar dat is ook voor Somaliers
Laatst gewijzigd door antoon op 02 apr 2014 15:48, 2 keer totaal gewijzigd.

Terug naar “Archief”