Enne juist dat spuien op internet geeft soms dat beetje energie omdat je even je hart kan luchten...! Al probeer ik wat voorzichtiger te zijn ivm open forum, iedereen kan het lezen en al mijn bekenden weten zo ongeveer dat ík lammetje ben van refoweb
Evelien: Sterkte! Je hebt het niet makkelijk! Al ben je blij met je zoon, op deze manier wordt er wel een hele donkere rand opheen geplaatst....
Wat hier helpt: dragen dragen dragen en samen slapen.... nu slaapt hij in de doek op mn buik, hij heeft koorts en ik kan hem niet laten huilen. Ik geloof dat laten huilen gewoonweg niet goed is voor je kind. Al loop ik soms tegen de muren op omdat hij in mn armen ook huilt, ik kan het gewoon niet meer aanhoren als hij in de box/bed ligt. Ben ontzettend blij met mn draagdoek. Hier huilt hij dan wel met medische oorzaak, al zegt de KA hier ook: hij ziet er gezond uit, groeit goed, dus het zal niks bijzonders zijn, gaat vanzelf over. Al sta je jankend bij de artsen, ze sturen je gewoon weer naar huis. Vooral sommige bij de HAP
terwijl je kind dus daadwerkelijk iets heeft op dat moment. Ik kreeg echt de neiging om later terug te gaan (maarja dan heb je een ander) en om eens haarfijn te vertellen wat hij gemist heeft met zn zogenaamd onderzoek
Iemand zich trouwens weleensverdiept in unconditional parenting?

zie dan maar serieus te blijven. hem eerlijk hierop gezegd wat het is en zo babytjes 'ontstaan'.