Moderator: Moderafo's
Floefloe schreef:Hij werd flink voor gek gezet, zoals je kan verwachten van een programma als RTL boulevard. niet zo handig van hem om hier aan mee te werken.
jip_86 schreef:Mij ben je geen verantwoording schuldig nee...
Wat ik bedoelde is dat je een uitgesproken mening hebt, dat is prima natuurlijk. Maar als je eerst afgeeft op de wereld en riooljournalistiek en dan toch aardig op de hoogte bent komt dat wel apart over zeg maar.
henkie schreef:Floefloe schreef:Hij werd flink voor gek gezet, zoals je kan verwachten van een programma als RTL boulevard. niet zo handig van hem om hier aan mee te werken.
Vreemd dat ik toch hele andere programma's zie dan jullie! Ligt vast aan de decoder hier
Ik zie een dominee die heel ingetogen voor een miljoen mensen uitlegt dat er meer is tussen hemel en aarde, dat het niet alleen gaat om lol hier, dat er veel mis is rond het WK en dat hij voor bekering bidt. Ze kunnen daar omheen monteren wat ze willen maar die boodschap staat. Noem mij een andere gelegenheid waar de blijde boodschap aan zoveel mensen is gebracht.
En misschien goed om ook eens aan Jesaja 55 te denken in dit verband: "Alzo zal Mijn woord, dat uit Mijn mond uitgaat, ook zijn, het zal niet ledig tot Mij wederkeren; maar het zal doen, hetgeen Mij behaagt, en het zal voorspoedig zijn in hetgeen, waartoe Ik het zende."
Een weinigje flauw om meewerken aan Boulevard onhandig te noemen. Hij heeft natuurlijk geen idee hoe dat programma is, zonder tv in huis. (bespaar me aub de grapjes over uitzending gemist)
Nina87 schreef:Die bisschop schrijft toch dat het een grapje is, daar is toch niks mis mee?
henkie schreef:Floefloe schreef:Hij werd flink voor gek gezet, zoals je kan verwachten van een programma als RTL boulevard. niet zo handig van hem om hier aan mee te werken.
Vreemd dat ik toch hele andere programma's zie dan jullie! Ligt vast aan de decoder hier
Ik zie een dominee die heel ingetogen voor een miljoen mensen uitlegt dat er meer is tussen hemel en aarde, dat het niet alleen gaat om lol hier, dat er veel mis is rond het WK en dat hij voor bekering bidt. Ze kunnen daar omheen monteren wat ze willen maar die boodschap staat. Noem mij een andere gelegenheid waar de blijde boodschap aan zoveel mensen is gebracht.
En misschien goed om ook eens aan Jesaja 55 te denken in dit verband: "Alzo zal Mijn woord, dat uit Mijn mond uitgaat, ook zijn, het zal niet ledig tot Mij wederkeren; maar het zal doen, hetgeen Mij behaagt, en het zal voorspoedig zijn in hetgeen, waartoe Ik het zende."
Een weinigje flauw om meewerken aan Boulevard onhandig te noemen. Hij heeft natuurlijk geen idee hoe dat programma is, zonder tv in huis. (bespaar me aub de grapjes over uitzending gemist)
Bastiaan30 schreef:Nina87 schreef:Die bisschop schrijft toch dat het een grapje is, daar is toch niks mis mee?
daar is alles mis mee, ijdel gebruik van Zijn Naam.
Kris schreef:Katholieken staan sowieso veel fijner en relaxer in het leven dan orthodoxe protestanten met hun naargeestige geloofsbeleving en godsbeeld.
henkie schreef: Ik zie een dominee die heel ingetogen voor een miljoen mensen uitlegt dat er meer is tussen hemel en aarde, dat het niet alleen gaat om lol hier, dat er veel mis is rond het WK en dat hij voor bekering bidt.
Kris schreef:Katholieken staan sowieso veel fijner en relaxer in het leven dan orthodoxe protestanten met hun naargeestige geloofsbeleving en godsbeeld.
Floefloe schreef: Als je als dominee serieus genomen wilt worden is het dus onhandig om je door zo'n programma te laten interviewen. Dan kan zijn boodschap nog zo goed zijn, door het gedoe eromheen gaat die boodschap verloren in de ruis.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 36 gasten