Kleding enzo... (3)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: Kleding enzo... (3)

Berichtdoor kwebbel » 07 jun 2010 14:47

Jo'tje schreef:Ah, we zijn weer aangekomen bij de kerkkledingdiscussie 8)
Kwebbel zei al:
Ik kleed me altijd zo dat ik voor God kan verschijnen. En dan ga ik niet halfnaakt in de kerk zitten.

Wat mij betreft gaat daar iets mis.
Voor mezelf vind ik dat ik er altijd fatsoenlijk bij moet lopen. Alsof God je alleen in de kerk ziet?
Als het erg warm is houd ik dus best aan wat ik thuis ook aan heb, ook als dat geen mouwtjes heeft maar bandjes over de schouder. En als ik gewoon op woensdag naar de winkel ga wil ik ook niet dat mensen denken: tsjonge, die loopt er bij zeg!
Natuurlijk trek ik ook niet mijn kluskleren aan o.i.d. ;) Maar dat zou ik ook naar een verjaardag niet doen. Net zoals je ook niet in je bikini de stad in gaat terwijl je daar misschien wel lekker mee in de tuin ligt.
Maar wat me tegenstaat is wat ik vroeger veel zag in ons refodorp: vrouwen die er de hele week ontzettend hip en behoorlijk bloot bij liepen, maar op zondag was de rok tot op de knie en de hoed op. En als de kinderen van school gehaald moesten worden ging er ook een geaccepteerde rok aan uiteraard [-(
dat vind ik schijnheilig. Maar ik kleed me niet alleen in de kerk gepast hoor! Ook doordeweek. Weliswaar in de kerk een rok en doordeweek een broek maar goed, dat ben ik ook zo gewend van vroeger al. Er gaat niets mis hoor.... ik zei alleen maar dat ik me op zondag degelijk kleed. Maar dat wil niet zeggen dat ik er doordeweeks halfnaakt bij gaat lopen. Al had ik het niet eerder genoemd :wink:

@Lalage: wie weet worden wij nog eens ontzettend hip :lol:
En het is echt niet zo dat ik altijd een lange broek aan heb in de zomer of een panty. Ik word gewoon niet snel bruin. Zelfbruiner van Dove heb ik al eens gebruikt. Het werkt gewoon niet! Ik krijg er allemaal vieze strepen of een gele kleur van. Alsof ik acuut nierpatiënt was :? ik vind het best zo en ik koop niets meer van zelfbruiner. Ik ben wit. Klaar.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

*Annette*
Majoor
Majoor

Kleding enzo... (3)

Berichtdoor *Annette* » 07 jun 2010 15:24

Ik had ook van die witte benen, zelfbruiner heb ik ooit eens gebruikt, ik was extreem bruin maar daarna werd het geel. Geen gezicht, besloten om het nooit meer te kopen, al dacht ik er pas toch een moment aan, als ik naar m'n witte benen keek... Vorige week iedere dag een uur met de benen in de zon gezeten en inmiddels zijn ze wat bruin geworden. Nu de achterkant nog ;). Op m'n borst was ik ook erg verbrand (in slaap gevallen in de zon), dat was ook lekker bruin. Maar gister hingen helaas de vellen erbij... weg m'n bruine kleurtje...
Wat de toekomst brengen moge........

schelpje3
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor schelpje3 » 07 jun 2010 15:31

Gewoon van die bodymilk die langzamerhand een beetje "bijtint". Niet op knieeen smeren, dan wordt het oranjebruin. Ik heb nu van de ETOS, die ruikt lekker, maar is wel beetje dun. Bij verbranding ff deppen met karnemelk :)

Jo'tje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jo'tje » 07 jun 2010 15:35

Ik heb voor de bruiloft een zonnebankkuurtje gedaan. Toch wel heel lekker om nu niet meer zo wit te zijn, terwijl we nog op vakantie moeten! Ik ben ook zo'n bleekscheet, en zo wit in een (gekleurde) trouwjurk leek me niet zo'n succes.
Zou niet zomaar ieder jaar zo'n intensieve kuur doen, maar ik sluit niet uit dat ik weer eens een beetje voor ga bruinen :)
pobody's nerfect

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 jun 2010 15:43

Sinds ik 4 jaar terug in Griekenland geweest ben bruin ik ontzettend snel echt heerlijk. Ziet er toch wat leuker uit onder een korte rok.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 07 jun 2010 16:06

Ik draag meestal onder een kort rokje toch altijd een legging, vind ik leuker staan dan blote benen. En of die benen dan bruin of wit zijn, maakt me niet zo uit. Ik word tegenwoordig redelijk bruin, maar een legging vind ik zelf onder een kort rokje wat netter staan. Maar 3/4 broeken draag ik gewoon, ook al is het begin van de lente, dan moeten mensen zich maar niet storen aan mijn melkflesjes ;)
Korte broeken en rokjes zonder legging draag ik eigenlijk alleen thuis of op vakantie ofzo
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 07 jun 2010 16:35

Ik draag ook meestal leggings hoor vind ik leuker staan :D Maar onder een korte broek vind ik het echt niet mooi dat doe ik niet.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 07 jun 2010 16:37

Als je een keer goed bruin bent geworden, gaat het de jaren erna ook een stuk makkelijker. Ik word, sinds ik hier woon, ook wel lekker bruin, maar wij hebben meestal van half mei tot eind september heel veel zon, dus dan wil het wel.

Toen ik nog in NL woonde ging ik ook af en toe onder de zonnebank, niet alleen voor het kleurtje, maar ook omdat het gewoon lekker was ;)

Ik ben niet zo van de leggings, vind het nogal kinderlijk staan.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 07 jun 2010 18:10

ik heb alleen leggings voor in de winter onder een rok. Als het wat warmer word heb ik een panty en anders blote benen. Meestal heb ik toch een driekwart broek aan.
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 08 jun 2010 09:02

Ik vond leggings verschrikkelijk. Voor de winter had ik wel een paarse en een blauwe legging die heel lang waren en dan deed ik ze gewoon in mijn laarzen. Dus ze functioneerden eigenlijk als panty.
Nu heb ik sinds kort toch voor de zomer een witte legging en een rode panty legging. Allebei precies voor een kledingstelletje gekocht. En ik vind het heerlijk, ben helemaal om.

Loucom
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor Loucom » 08 jun 2010 09:56

Ik doe niet aan leggings of panty's. Vind het verschrikkelijk zitten. Draag tegenwoordig vaak broeken, rokken ligt eraan vind het nu weer een ramp om leuke rok te vinden, aangezien ik niet zo van de kleurtjes ben.
Leef je droom.

Nina87
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor Nina87 » 08 jun 2010 18:45

Ik vind leggings op zich wel leuk staan, maar niet bij mezelf. En nu het zomer is vind ik het wel een beetje een raar gezicht, al die vrouwen met lange leggings in plaats van blote benen. Ik ben juist blij dat ik geen panty's of maillots meer aan hoef!
Weak is the effort of my heart,
And cold my warmest thought;
But when I see Thee as Thou art,
I’ll praise Thee as I ought.

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 08 jun 2010 21:46

Nu trek ik mijn lange leggings op tot net onder mijn knie. Ik vind dat zo leuk, dan heb ik een wit jurkje aan, en dan een felgekleurde legging eronder. Dat vind ik net wat meer af.
Toen ik zwanger was had ik nog maar 1 korte broek die lekker zat, en al was het herfst, toen deed ik die gewoon aan, en dan met legging eronder. Stond voor toen best leuk, maar nu doe ik dat ook niet zo snel nee. Misschien nog een keer een bermuda met legging eronder.
maar met een korte broek ga ik toch niet werken ofzo, dus die draag ik alleen thuis of op vakantie, dan zijn witte benen helemaal niet erg
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 09 jun 2010 11:02

Ik vind leggings niet mooi, vooral niet bij zwaardere vrouwen. Maar ik snap heel goed dat je ze onder een rok draagt. Ik draag bijna nooit een rok, omdat het zo opwaait op de fiets.

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 09 jun 2010 13:22

Ik ben nu weer helemaal van de rokjes, blote benen en slippers, het is heerlijk weer 8)

Terug naar “Archief”