Heerlijk mw, dat het bijna klaar is, krijgen we foto's te zien?
het klussen gaat eigenlijk wel lekker. Mijn vader heeft de 6 ramen boven voor zijn rekening genomen en is daar vandaag druk mee geweest. Zaterdag is de muur tussen de keuken en eetkamer eruit gegaan, daar moest een stalen balk in omdat het een draagmuur is.
Vandaag ben ik op zoek gegaan naar iets voor het voorraam. Die is best groot (3,5 bij 2 meter, zonder onderbreking). Dus dat is helemaal niet handig om iets normaals te vinden. Shutters, maar daar betalen we dan 4000 euro voor. Dat doen we maar niet

Toen wilde ik witte houten jaloezien, ik was er helemaal uit, blijken die echt nergens op maat gemaakt te kunnen worden, gaan altijd maar tot maximaal 3 meter breed. Toen toch maar voor een vouwgordijn gekeken, maar dat wil ik eigenlijk niet, dat heb ik nu wel gezien in de rest van NL. Aluminium jaloezien wilde ik niet, omdat ik dat goedkoperig vond staan, maar nu heb ik een berg staaltjes mee van die dingen en eigenlijk zitten er best wel heel mooie bij. Dus misschien dat het dat wel wordt, en dan van 50 mm breed.
Ook over de vloer staan we in dubio. Er zit een parketvloer in, maar die vinden we niet zo mooi. Hij moet sowieso opgeknapt, dus nu twijfelen we tussen een nieuwe houten vloer of toch opknappen. Al zijn we er nu achter gekomen dat de oorspronkelijke houten vloer (we hebben beneden geen betonvloer), eigenlijk ook wel gaaf is. Dus misschien dat we het parket eraf halen, en dan de houten vloer opknappen. Lekker oud

Dus het gaat eigenlijk prima, als we zo doorgaan redden we de kerst wel. Al de hulp die we krijgen is ook fantastisch, we zijn er nooit alleen. Heel fijn

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...