kleding enzo (2)

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 20 okt 2008 18:53

Mijn vriend vindt winkelen ook niet erg, als het maar niet al te lang duurt. M'n pa is precies zo. Heb ik vast al wel eens verteld: vroeger ging ik soms winkelen m'n pa. Reuzegezellig, en hij wilde altijd al mijn tassen dragen, hij had zelf dan meestal niets nodig, dus eigenlijk ging ik alleen winkelen, maar dan met gezelschap :lol:. Als we maar op z'n tijd naar de V&D gingen om een broodje te eten en koffie te drinken was 't oké. Hmm, kunnen we eigenlijk best nog 'ns doen...
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

DonWoozy
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor DonWoozy » 21 okt 2008 09:22

ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook geen hekel aan heb hoor. Ik ging vaak genoeg in mijn eentje naar R'dam om daar op het zuidplein of de "koop goot" te winkelen

88alries88
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor 88alries88 » 21 okt 2008 09:38

Haha, mijn vriend wil, als hij meegaat met winkelen, ook altijd alleen maar de electronicawinkels in. Maar ik ga niet voor hem alleen kleren kopen, omdat ik dan waarschijnlijk weer alles terug mag brengen omdat het hem dan te klein is (hij is nogal groot). Als we dan een keer in de stad zijn kan ik opeens wel heel snel een leuk rokje zien/passen en betalen (dan sta ik dus echt met 5 min. weer buiten) Als ik met vriendinnen ga winkelen, kan ik het heel lang volhouden maar met geen enkele tas thuis komen.

Ach, binnenkort mn zusje maar is charteren om mee te gaan. Misschien krijg ik dan is wat anders in de kast dan zwart en grijs. 8)
As long as You loved me, there's no mountain I can't climb!

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 okt 2008 10:00

Ik ging zaterdag met man en kind het dorp op en zag een leuke bruine rok. Paste mooi, dus ik in de rij staan bij de kassa. Tien minuten later nog geen steek opgeschoten en ondanks dat man en kind lief stonden te wachten had ik er ineens genoeg van. Rok terug gehangen en weggelopen :oops: Ik ben toen gisteren terug gegaan en gelukkig hing 'ie er nog en er stond ook geen rij bij de kassa 8)

Gerdien B.
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Gerdien B. » 21 okt 2008 10:02

Herkenbaar! Vanwege de rij bij de kassa laat ik ook wel is kleding hangen. Verschrikkelijk vind ik dat. Als ik al ga winkelen, dan op een rustig moment en zeker niet op zaterdag!
Een leuk kaartje sturen en krijgen doet altijd goed!

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 okt 2008 10:08

Je moet winkelen als je er tijd voor hebt. Heb je geen problemen met wachten bij de kassa ook :wink:

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 okt 2008 10:25

Smurffie schreef:Je moet winkelen als je er tijd voor hebt. Heb je geen problemen met wachten bij de kassa ook :wink:

Nou dat was nou juist zo gek. Ik had genoeg tijd, iedereen was blij zeg maar. Geen jankend kind of vervelende man. En toch dacht ik opeens: ik ga hier niet langer staan! Misschien is dat de leeftijd wel ;)

Smurffie
Generaal
Generaal

Berichtdoor Smurffie » 21 okt 2008 10:29

Eerder karakter denk ik 8)

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 21 okt 2008 10:38

Smurffie schreef:Eerder karakter denk ik 8)

Aap! :mrgreen:

Heidebloem
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Heidebloem » 21 okt 2008 15:14

Ik laat ook wel eens wat hangen ivm de rij bij de kassa. En dan heb ik meestal geen haast. Of ik moet het super graag willen hebben...

Het irriteert mij gewoon, van die lange rijen. Als het personeel keihard werkt, dan vind ik het vaak geen probleem, terwijl van die suffende kletsende meisjes (ja vaak vrouwelijk) mij irriteren.

leelef116
Verkenner
Verkenner

combinatie bruin/zwart kousen rok laarzen

Berichtdoor leelef116 » 21 okt 2008 16:19

h :roll: allo een vraagje: heeft iemand zwarte botten en zoja, weten jullie of daar enkel zwarte kousen op passen? ik kan nergens afbeelding vinden dus veronderstel ik dat dit niet past? wel al zwarte kousen met bruine laarzen gezien ... en verder naar boven: bruine rok met bruine of zwarte kousen? op zwarte laarzen? daarboven bruine pull topje of t-shirt of lukt di echt niet? ik heb veel groen rood bruin van pulls, t-shirts, jas en tas en dergelijke maar heb zwarte botten net onder knie platte zien staan, enigste die ik mooi vind en enkel in zwart, volgens mij zijn rood en groen daarbij geen probleem maar hoe zit het met bruin, in hoeverre is dat combineerbaar met bruine kousen of gaat enkel zwarte kousen? bruine rok/groene/beige rok? of gaat enkel zwarte rok? en dan erboven gaat enkel zwart in combinatie bruin/rood/groen of gaat ook enkel bruin/rood/groen ook of moet volledig zwart bovenaan gekleed zijn?
iemand ervaring ermee met combinaties van bovenstaande of toevallig bovenstaande beetje in kleerkast of foto's ervan/afbeeldingen? of zal ik allerlei zwart spullen moeten gaan bijkopen en bruin houden voor bruine laarzen? maar ik vind geen platte, eenvoudige toch deftige BRUINE laarzen en vindt die zwarte wel ok ook boven bruine (denk ik) en jeansbroeken???? help zou ik zegg, alle advies is welkom
jammer dat ik niet mijn kleerkast kan meenemen en wat uitproberen in schoenwinkel (bruine handtas met zwarte laarzen gaat ook niet denk ik???? tenzij je nog ergens bruin in kledij hebt???? maar ik kom nooit combinatie tegen zo op websites en al, dus of dat dan ook wel kan is vraagteken voor mij) ... alvast bedankt voor alle reacties :D :roll: :roll: :roll:

jeepeecee
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor jeepeecee » 21 okt 2008 16:26

misschien ben ik heel dom hoor , maar wat zijn zwarte botten? een soort laars ben ik achter, maar verder??
Afbeelding

leelef116
Verkenner
Verkenner

laarzen

Berichtdoor leelef116 » 21 okt 2008 16:31

sorry, botten is dialectwoord, zeg maar laarzen zonder hak (platte) en tot net onder de knie :)

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 21 okt 2008 17:42

LauraC schreef:En toch dacht ik opeens: ik ga hier niet langer staan! Misschien is dat de leeftijd wel ;)

Help, wanneer begint dat dan? :shock: :D

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 21 okt 2008 18:58

ik heb zaterdag een knalgele winterjas en muts gekocht :mrgreen:

ik wilde eigenlijk een onopvallende.. maar Tobias heeft deze voor me uitgezocht.. hij zei je ziet er nu zo goed uit.. dan mag je wel opvallen
:mrgreen:

Terug naar “Archief”