h

allo een vraagje: heeft iemand zwarte botten en zoja, weten jullie of daar enkel zwarte kousen op passen? ik kan nergens afbeelding vinden dus veronderstel ik dat dit niet past? wel al zwarte kousen met bruine laarzen gezien ... en verder naar boven: bruine rok met bruine of zwarte kousen? op zwarte laarzen? daarboven bruine pull topje of t-shirt of lukt di echt niet? ik heb veel groen rood bruin van pulls, t-shirts, jas en tas en dergelijke maar heb zwarte botten net onder knie platte zien staan, enigste die ik mooi vind en enkel in zwart, volgens mij zijn rood en groen daarbij geen probleem maar hoe zit het met bruin, in hoeverre is dat combineerbaar met bruine kousen of gaat enkel zwarte kousen? bruine rok/groene/beige rok? of gaat enkel zwarte rok? en dan erboven gaat enkel zwart in combinatie bruin/rood/groen of gaat ook enkel bruin/rood/groen ook of moet volledig zwart bovenaan gekleed zijn?
iemand ervaring ermee met combinaties van bovenstaande of toevallig bovenstaande beetje in kleerkast of foto's ervan/afbeeldingen? of zal ik allerlei zwart spullen moeten gaan bijkopen en bruin houden voor bruine laarzen? maar ik vind geen platte, eenvoudige toch deftige BRUINE laarzen en vindt die zwarte wel ok ook boven bruine (denk ik) en jeansbroeken???? help zou ik zegg, alle advies is welkom
jammer dat ik niet mijn kleerkast kan meenemen en wat uitproberen in schoenwinkel (bruine handtas met zwarte laarzen gaat ook niet denk ik???? tenzij je nog ergens bruin in kledij hebt???? maar ik kom nooit combinatie tegen zo op websites en al, dus of dat dan ook wel kan is vraagteken voor mij) ... alvast bedankt voor alle reacties