Berichtdoor MissF » 29 jan 2008 13:32
In Nederland zijn ook echt wel gezinnen met zoveel kids hoor. Ik ken er 1 van 19 kids. De oudsten waren het huis uit toen de jongsten kwamen. En die woonden absoluut niet in zo'n enorm huis. En volgens mij waren ze echt wel blij met elkaar en gelukkig, voor zover ik dat kan beoordelen.
En of het goed of niet goed voor die kinderen is, dat is neit aan ons om over te oordelen denk ik. Er zijn zat gezinnen met veel minder kinderen die geen aandacht krijgen, doordat pap en mam zo nodig moeten werken.
Ik ben veel meer voor enorme gezinnen met een moeder die altijd thuis is, dan kleine gezinnen waarvan papa en mama allebei veel moeten werken.
En die kinderen van dat gezin hebben allemaal geen eigen kamer. So what? Volgens mij ben je zoiets gewoon gewend, en vind je het prima.
Ik vind het echt niet kunnen om dit zo te veroordelen! Wij kunnen niet zien of zij gelukkig zijn met de situatie, wij kunnen niet beoordelen of het goed of fout is!
Het is mijn ding absoluut niet, maar dat wil nog niet zeggen dat het meteen verkeerd, slecht, fout, erg is!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...