Even in het algemeen:
'niet zo katten

' anders eerst ff je posting lezen voor je hem post (ik zal ook opletten...

)
-voeding in openbaar: ik doe het met Anna Sofie niet meer (wel thuis of bij (schoon) ouders). Ik vind haar daar te groot voor. Ik voed nu altijd liggend. Ik vind het vooral 's morgens zo mooi. Zo'n heel slaperig koppie dat fannatiek ligt te drinken lekker warm en dicht tegen je aan. Dat moment zal ik heel erg missen als ik stop.
Ik heb nu nog 2 voedingen. Maar de 2e schiet er wel eens bij in. Dan heeft ze niet zo'n dorst of wil gewoon niet drinken. Eerst baalde ik er beetje van, maar heb nu zoiets van.. wil je, mooi zo, geen zin, jammer dan!
-Ik hoop dat ik niet te fanatiek ben overgekomen, maar bij mij speelt ook mee dat ik erg exceem heb. Ik wordt hiervoor behandeld. Het is een feit dat ik dit voor een deel kan voorkomen bij dochterlief als ik haar 6 maand volledig, tussen 6 maand en een jaar 3 keer per dag en dan tot 2 jaar in iedergeval 1 keer per dag blijf voeden. En aangezien exceem een ellende is, ga ik hier echt wel voor. Zou ik dit niet doen en zou ze erg exceem krijgen dan zou ik het mijzelf echt verwijten!
-Op je werk: Ik vind dat vrouwen die willen kolven hier recht op hebben maar zelf ook rekening met de situatie moeten houden. Je hoeft, als je je 's morgens leeg maakt, maar 1 keer per 8 uur te kolven. (kan ook langer, maar dit is als een kindje om de 4 uur steeds 1 borst drinkt) dan kun je toch, als je bv zoals bij MissF in een groep werkt, of in het onderwijs even overleggen. Er zullen vast tijdstippen zijn die beter uitkomen.
En tja, tijdens een hartoperatie van 12 uur wordt het moeilijk. Maar die heb je vast niet iedere dag en als je 2 keer per week dit zou hebben, je kolft je van te voren leeg, dan kan dit na de tijd zo weer. Valt allemaal echt wel mee. Het is niet zo moeilijk als het lijkt
-Verder heb ik respect voor iedereen, maar vind het soms lastig als mensen om het 'gemak' niet zelf willen voeden. Vind ik al zo snel ego klinken.
@ Annet: dat kan ik me voorstellen van je zoon.
En over die smaak: Mijn zwagertje: 17, maakte keer kolfmelk warm, om de temperatuur te meten nam hij ff een slokje die hij erg hard weer uitspuugde;-) (en later sjaga omdat hij hoorde dat het kolfmelk was. Wat heb ik gelachen!!!)