Leuke wieg zeg!! Hier ook een rood wiegdeken, maar of ik het ga gebruiken ligt nog een beetje aan mijn puf om de muur opnieuw te verven van onze slaapkamer (daar komt de wieg weer). Ik krijg opeens zin om onze slaapkamer wit met roze te maken, met van die leuke roosjes

Verzin telkens weer wat nieuws, maar tegen de tijd dat we er eindelijk tijd voor hebben kan het best opeens paars of groen worden
Jannoek: vervelend die onzekerheid telkens! Wordt de komende dagen wat minder warm, hopelijk krijg je wat minder last van vocht.... lijkt me echt heel vervelend.
Schipje: Wij zijn wel uit de namen gelukkig! Jongensnaam hadden we al (nog), meidennaam was wat moeilijker maar ik maak me nu nergens meer druk over, heerlijk dat dat af is
En dat vergeetachtige, ik wordt er ook helemaal gek van.... echt ik vergeet gewoon wat ik net gezegd heb of iemand anders zei, mn boodschappen, waar ik spullen neerleg etc... echt heel onhandig want ik kon dus vandaag 2 keer naar de winkels op de fiets omdat ik weer wat vergeten was en ik had al zoveel pijnlijke harde buiken

Maar tis gelukt, heb goed ingeslagen qua kleding en schoenen deze week voor de meiden dus die zijn weer helemaal gelukkig!
Evelien: mooie buik zeg! En ik moet eerlijk zeggen dat ik je juist niet dik vind op die foto.... Ja je buik
Enne AJL ik had ook telkens dat hongergevoel, heel erg zelfs, maar ik geef/gaf er gewoon aan toe, lekker een paar toastjes met kaas, een tomaatje, gewoon een zak chips op klaarlichte dag

heerlijk!
Of wat dacht je van paasstol met roomboter

Jammer dat ze er nu niet meer zijn (of juist maar goed ook

)
Hier moeten de muren nog 1 keer geverfd. Vind de kleur alleen tegenvallen, dus het bed wordt niet donkergrijs maar gewoon wit. Kan ik het mooi gaan ruilen

Maar gelukkig mag het nog! Maar anders wordt het echt te donker, ik had echt een lichtere tint verwacht eigenlijk, maargoed, zo ist ook wel mooi gelukkig!!
Las trouwens een tijdje terug (lees wel mee maar heb weinig tijd om te reageren) over pijnlijke bekken met autorijden, dat heb ik ook al een hele tijd, kan dan mn voet bijna niet optillen om te remmen. natuurlijk doe ik dat wel maar das wel pijnlijk. Heel raar maar tis dan soms ook opeens weer weg.
Heb dit keer vage klachten die ik vorige keer veel later had, maar schijnt normaal te zijn dat het telkens eerder opspeelt.