trouwen, tips enz. deel2

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Re: trouwen, tips enz. deel2

Berichtdoor LeChat » 01 sep 2009 19:29

Wij hebben over bruiloftsdingen nooit ruzie gemaakt (sowieso maken we zelden ruzie), wel een aantal compromissen gesloten, maar dat hoort erbij. :wink: Verschillen jullie zo erg van mening dan?
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 01 sep 2009 20:20

LeChat schreef:
MissF schreef:Is dat nog steeds zo, dat je zoveel betaalt voor nabestellingen?
Nou, echt wel. Bij ons starten ze geloof ik met 6,75 euro ofzo...

Bij ons ook ik snap dat wel want daar verdient de fotograaf aan.

joos
Mineur
Mineur

Berichtdoor joos » 01 sep 2009 20:36

LeChat schreef:Wij hebben over bruiloftsdingen nooit ruzie gemaakt (sowieso maken we zelden ruzie), wel een aantal compromissen gesloten, maar dat hoort erbij. :wink: Verschillen jullie zo erg van mening dan?

Oh nee, onze ruzie zijn ook niet meer dan meningsverschillen waarbij compromissen gesloten moeten worden. Maar normaal gaat het eigenlijk zo vlekkeloos, dat het naar voelt dat je het over je brúiloft niet helemaal met elkaar eens bent soms. Maar wij écht ruzie maken? Nee hoor, gelukkig niet!!

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 sep 2009 21:01

Goed zo :wink:. En tja, ook tussen partners geldt dat smaken verschillen, ook betreffende bijvoorbeeld je trouwringen of de omslag van het fotoboek 8). Dat eerste was bij ons overigens geen 'issue': we hadden al geoefend met de vriendschapsringen, toen was ik het uitzoeken op d'n duur echt beu, het uitzoeken van de trouwringen ging soepeltjes.

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 01 sep 2009 21:13

Wij hebben ooit heeeel gave trouwringen gezien die we allebei super vonden, en nog steeds super vinden...Maar van alle kanten krijgen we te horen dat je op dat soort ringen gauw uitkeken bent..
Waren mat gouden ringen, en dan met glanzend goud de naam er in gegraveerd, aan de buitenkant dan hè...

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 01 sep 2009 21:17

Een beetje dit idee....Dit is dan witgoud, maar die wij hadden gezien was geloof ik wel wat strakker, en 'egaal' dus geen extra randje er omheen zoals deze....
Afbeelding

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 01 sep 2009 21:55

Waarom zou je dat zat worden? Zo'n trouwring wordt gewoon een 'onderdeel' van je vinger/hand, die hoort er helemaal bij en blijft er bij horen naar mijn gevoel. Het is en blijft júllie ring, onverschillig wat de mode daarna doet...

Jannoek
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor Jannoek » 02 sep 2009 14:22

toen ik ten huwelijk heb gevraagd heb ik een hele mooie ring gekregen met 15 diamantjes :). Dat is een aanschuifring, dus wij willen gewoon een hele simpele, strakke trouwring. Waren we al over uit dat we dat het mooist vonden, dus ik ben heel blij dat m'n ring daar zo goed bij past! Dan draag ik straks als het goed is eerst m'n trouwring, en dan m'n verlovingsring daarboven.

Wij hebben trouwens een optie geplaatst voor een locatie, Boerderij Mereveld! Ziet er zo gaaf uit allemaal.. Daar kunnen we ook buiten zitten, en aangezien we in de zomer trouwen, zou dat wel eens lekker kunnen zijn (al weet je dat natuurlijk nooit in Nederland ;)).

Wij hebben nog geen strubbelingen gehad met regelen. Locatie vonden we allebei heel gaaf (al voor weg gingen orienteren trouwens ;)), dag indeling ook geen probleem, alleen zitten we nog met ooms/tantes wel/niet de hele dag. Maar dat vinden we allebei lastig ;).

liefie
Generaal
Generaal

Berichtdoor liefie » 02 sep 2009 14:36

Ziet er mooi uit Jannoek!

Hebben jullie trouwens al een huis? Heb ik misschien wel gemist hoor :D

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 02 sep 2009 15:28

meissie88 schreef:Een beetje dit idee....Dit is dan witgoud, maar die wij hadden gezien was geloof ik wel wat strakker, en 'egaal' dus geen extra randje er omheen zoals deze....
Afbeelding

Het nadeel is wel dat de namen er in de loop der jaren uit slijten.

Anne 80

Berichtdoor Anne 80 » 02 sep 2009 15:30

Jannoek schreef:toen ik ten huwelijk heb gevraagd heb ik een hele mooie ring gekregen met 15 diamantjes :). Dat is een aanschuifring, dus wij willen gewoon een hele simpele, strakke trouwring. Waren we al over uit dat we dat het mooist vonden, dus ik ben heel blij dat m'n ring daar zo goed bij past! Dan draag ik straks als het goed is eerst m'n trouwring, en dan m'n verlovingsring daarboven.

Lijkt me heel erg mooi! :)

meissie88

Berichtdoor meissie88 » 02 sep 2009 16:45

Anne 80 schreef:
meissie88 schreef:Een beetje dit idee....Dit is dan witgoud, maar die wij hadden gezien was geloof ik wel wat strakker, en 'egaal' dus geen extra randje er omheen zoals deze....
Afbeelding

Het nadeel is wel dat de namen er in de loop der jaren uit slijten.

Dat schijnt nog heel erg mee te vallen, en anders kan het bijgewerkt worden, is mij verteld

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 02 sep 2009 20:53

Die locatie ziet er mooi uit, Jannoek!

kirsten
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor kirsten » 02 sep 2009 21:03

Meissie88, ik vind het een hele mooie ring. Het nadeel is idd wel dat je hem elk jaar bij moet werken.

Over trouwen en onenigheid; vriendlief en ik hebben 0,0 ruzie gehad over de bruiloft. ( we spaarden alles op voor tijdens de verbouwing :wink: )

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 03 sep 2009 10:38

Boerderij Mereveld is leuk! Ik kom er bijna iedere dag langs.

Over ons huwelijk waren we het al vrij snel eens. Het enige lastige was even onze trouwringen. Ik zag een ring met band geel goud en daarnaast een band witgoud. Dat was hem voor mij. Mijn man vond hem niet geweldig en miste wat. Totdat de juwelier een week later belde dat ze dacht de juiste ring gevonden te hebben. Een ring met drie bandjes naast elkaar waarvan de middelste witgoud is. Degene die ik mooi vond en dan nog een keertje geel goud ernaast. Kan alleen geen foto vinden.

Terug naar “Archief”