Waarom heb jij geen relatie?

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 06 nov 2010 16:47

Brenn schreef:Ik snap wat je bedoeld, maar toch. Maar als ik kijk naar mezelf. Ik zit zwaar in het proces wat wil ik met mijn leven, wil ik emigreren, gaan werken,
verder studeren. Hoewel ik jong ben maakt dat het ook ingewikkelder. Stel dat ik een leuke man tegenkom, dan maakt dat de keuzes nog
complexer. Kan me juist eeder voorstellen dat een stabiel leven het veel gemakkelijker maakt.


Elke fase van het leven heeft zo zijn uitdagingen, en je weet pas achteraf of iets een juiste keuze was. Een relatie maakt bepaalde dingen wel makkelijker, omdat je steun aan elkaar hebt, maar inderdaad, aan de andere kant maakt het andere dingen weer ingewikkelder.

(heb trouwens geen idee wat jij onder jong en oud verstaat. Waarschijnlijk ben ik voor het publiek hier al een oude verstokte vrijgezel :))


Ik ben zelf 32. Ben ik dan oud? Mwa, zo voel ik me niet. Het is natuurlijk anders als de planning is op je 18de trouwen en op je 19e zwanger van je tweede kind.

Fijn dat je iemand voor me weet, jij regelt een date? ;)


Je zou er wel voor naar Ierland moeten komen dan. Ik zit op een bepaalde profielensite, en wat je daar soms tegenkomt aan beschrijvingen kun je echt niet zelf verzinnen.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Brenn
Verkenner
Verkenner
Berichten: 91
Lid geworden op: 06 apr 2010 20:04

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Brenn » 08 nov 2010 19:06

Mortlach schreef:
Brenn schreef:Ik snap wat je bedoeld, maar toch. Maar als ik kijk naar mezelf. Ik zit zwaar in het proces wat wil ik met mijn leven, wil ik emigreren, gaan werken,
verder studeren. Hoewel ik jong ben maakt dat het ook ingewikkelder. Stel dat ik een leuke man tegenkom, dan maakt dat de keuzes nog
complexer. Kan me juist eeder voorstellen dat een stabiel leven het veel gemakkelijker maakt.


Elke fase van het leven heeft zo zijn uitdagingen, en je weet pas achteraf of iets een juiste keuze was. Een relatie maakt bepaalde dingen wel makkelijker, omdat je steun aan elkaar hebt, maar inderdaad, aan de andere kant maakt het andere dingen weer ingewikkelder.

(heb trouwens geen idee wat jij onder jong en oud verstaat. Waarschijnlijk ben ik voor het publiek hier al een oude verstokte vrijgezel :))


Ik ben zelf 32. Ben ik dan oud? Mwa, zo voel ik me niet. Het is natuurlijk anders als de planning is op je 18de trouwen en op je 19e zwanger van je tweede kind.

Fijn dat je iemand voor me weet, jij regelt een date? ;)


Je zou er wel voor naar Ierland moeten komen dan. Ik zit op een bepaalde profielensite, en wat je daar soms tegenkomt aan beschrijvingen kun je echt niet zelf verzinnen.


Ik kreeg toen ik 20 was al van iemand te horen: "Als ik zo oud was als jouw zou ik toch wel gaan opschieten." Tamelijk waardeloze opmerking. Net alsof men verwacht dat je je op een gegeven moment op de eerste de beste vrijgezelle man stort.

Zijn dat echt mensen die op een profielensite onaangenaam over komen? Ik bedoel internet is dé manier om je anders (beter?!) voor te doen dan je bent. Anderzijds eerlijkheid duurt het langst.

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 08 nov 2010 19:30

Brenn schreef:Ik kreeg toen ik 20 was al van iemand te horen: "Als ik zo oud was als jouw zou ik toch wel gaan opschieten." Tamelijk waardeloze opmerking. Net alsof men verwacht dat je je op een gegeven moment op de eerste de beste vrijgezelle man stort.


Ja, lekker invoelend ook. En joh, op je 20ste al een ouwe vrijster? Het moet niet veel gekker worden. Ik kan me ook niet echt voorstellen nu al een kind te hebben dat naar de middelbare school zou gaan.

Zijn dat echt mensen die op een profielensite onaangenaam over komen? Ik bedoel internet is dé manier om je anders (beter?!) voor te doen dan je bent. Anderzijds eerlijkheid duurt het langst.


Het een een SM-gerelateerde profielensite, en in dat wereldje schijnen sommigen te denken dat hoe genadelozer, egoistischer en harder je overkomt, hoe aanlokkelijker je bent. Aan mij niet besteed hoor, dat soort types.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

haring
Kapitein
Kapitein
Berichten: 786
Lid geworden op: 14 mar 2008 01:21

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor haring » 08 nov 2010 23:04

En het is opeens weer voorbij, mevrouw denkt dat het in de lange termijn niks gaat worden. Ook zei ze dood leuk, oh, hadden we dan al een relatie? Terwijl we al op 2 avonden uren lang achter elkaar op de bank met elkaar lagen te zoenen. Nee natuurlijk schatje, ik dacht dat we niks hadden...... Ik kan wel janken :cry:
*onderschrift verwijderd door moderator*

Brenn
Verkenner
Verkenner
Berichten: 91
Lid geworden op: 06 apr 2010 20:04

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Brenn » 08 nov 2010 23:06

Mortlach schreef:
Brenn schreef:Ik kreeg toen ik 20 was al van iemand te horen: "Als ik zo oud was als jouw zou ik toch wel gaan opschieten." Tamelijk waardeloze opmerking. Net alsof men verwacht dat je je op een gegeven moment op de eerste de beste vrijgezelle man stort.


Ja, lekker invoelend ook. En joh, op je 20ste al een ouwe vrijster? Het moet niet veel gekker worden. Ik kan me ook niet echt voorstellen nu al een kind te hebben dat naar de middelbare school zou gaan.

Zijn dat echt mensen die op een profielensite onaangenaam over komen? Ik bedoel internet is dé manier om je anders (beter?!) voor te doen dan je bent. Anderzijds eerlijkheid duurt het langst.


Het een een SM-gerelateerde profielensite, en in dat wereldje schijnen sommigen te denken dat hoe genadelozer, egoistischer en harder je overkomt, hoe aanlokkelijker je bent. Aan mij niet besteed hoor, dat soort types.


Nederland slaat door :) Zal de desbetreffende dame eens vragen hoe erg ze nu wel niet met me meeleeft!

Mag ik zo brutaal zijn te vragen wat je in vredesnaam op een SM-gerelateerde profielensite doet. Probeer dat te combineren met je aanwezigheid hier. En sowieso, ik kan me er weinig 'leuks' bij voorstellen :)

Brenn
Verkenner
Verkenner
Berichten: 91
Lid geworden op: 06 apr 2010 20:04

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Brenn » 08 nov 2010 23:08

haring schreef:En het is opeens weer voorbij, mevrouw denkt dat het in de lange termijn niks gaat worden. Ook zei ze dood leuk, oh, hadden we dan al een relatie? Terwijl we al op 2 avonden uren lang achter elkaar op de bank met elkaar lagen te zoenen. Nee natuurlijk schatje, ik dacht dat we niks hadden...... Ik kan wel janken :cry:


Bah, wat vervelend voor je. Hopelijk kan je je snel over haar heen zetten!

haring
Kapitein
Kapitein
Berichten: 786
Lid geworden op: 14 mar 2008 01:21

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor haring » 08 nov 2010 23:12

Brenn schreef:Bah, wat vervelend voor je. Hopelijk kan je je snel over haar heen zetten!


Dit is niet de eerste keer dat zoiets gebeurd dus ja, ik weet niet hoe ik de toekomst nou in moet zien.
*onderschrift verwijderd door moderator*

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 08 nov 2010 23:21

haring schreef:En het is opeens weer voorbij, mevrouw denkt dat het in de lange termijn niks gaat worden. Ook zei ze dood leuk, oh, hadden we dan al een relatie? Terwijl we al op 2 avonden uren lang achter elkaar op de bank met elkaar lagen te zoenen. Nee natuurlijk schatje, ik dacht dat we niks hadden...... Ik kan wel janken :cry:


Joh, dat is balen man! Liever niks dan denken dat je wat hebt wat dan weer wordt weggerukt. Echt balen voor je.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

haring
Kapitein
Kapitein
Berichten: 786
Lid geworden op: 14 mar 2008 01:21

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor haring » 08 nov 2010 23:25

Mortlach schreef:Joh, dat is balen man! Liever niks dan denken dat je wat hebt wat dan weer wordt weggerukt. Echt balen voor je.


Tijdje terug bijna het zelfde gebeurd. Waarom moet mij dit nou weer overkomen?? Elke keer als ik denk, yes, heb het voor elkaar moet er zoiets als dit gebeuren ](*,) ](*,)
*onderschrift verwijderd door moderator*

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 08 nov 2010 23:34

Brenn schreef:Mag ik zo brutaal zijn te vragen wat je in vredesnaam op een SM-gerelateerde profielensite doet. Probeer dat te combineren met je aanwezigheid hier. En sowieso, ik kan me er weinig 'leuks' bij voorstellen :)


Je hebt een PB. :wink:
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 08 nov 2010 23:36

haring schreef:Tijdje terug bijna het zelfde gebeurd. Waarom moet mij dit nou weer overkomen?? Elke keer als ik denk, yes, heb het voor elkaar moet er zoiets als dit gebeuren ](*,) ](*,)


Ja, kan me voorstellen dat je dan met je kop tegen de muur wilt slaan en dat je met dat soort vragen zit. Vragen waar helaas geen antwoorden op zijn.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw

haring
Kapitein
Kapitein
Berichten: 786
Lid geworden op: 14 mar 2008 01:21

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor haring » 08 nov 2010 23:47

Is het gek om te denken dat je wat met iemand hebt als je beiden hebt gezegd, ik vind je leuk, ben verliefd op je, ben gek op je, ect. Naar elkaar toe gaat en daarna uitgebreid gaat zoenen?
*onderschrift verwijderd door moderator*

sjaakie
Verkenner
Verkenner
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 aug 2009 22:39

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor sjaakie » 08 nov 2010 23:51

haring schreef:Is het gek om te denken dat je wat met iemand hebt als je beiden hebt gezegd, ik vind je leuk, ben verliefd op je, ben gek op je, ect. Naar elkaar toe gaat en daarna uitgebreid gaat zoenen?


Nee, dat is niet zo gek.
Maar ja je leert er weer van en het gevoel dat je wat mist nu gaat vanzelf over ;)

Gebruikersavatar
Jedi
Verkenner
Verkenner
Berichten: 57
Lid geworden op: 27 okt 2010 21:36

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Jedi » 09 nov 2010 00:10

Ik vind het in elk geval niet gek. Uren zoenen op de bank klinkt behoorlijk intiem, dat wil je toch niet met iedereen zijn? Sta niet toe dat de dames je als een speeltje voor even zien. Even het vuurtje aanwakkeren met een stapel hormonen, en daarna de haring weer terugzetten in zee. Jij bent een waardevol mens met krachtige overtuigingen. Ik heb je postings gelezen in het topic over Hawkings en dat zegt ook iets over jou. Je bent een intelligent mens met een visie.
Ik weet natuurlijk niets over je uiterlijk en je beweegredenen om graag een relatie te willen (excuses als ik niet AL je postings heb gelezen :D ), maar als jij jezelf kunt aanvaarden zoals je bent....dan heb je de beste basis om een relatie aan te gaan.

Het kan moeilijk zijn om iemand te vinden die echt bij je past. Verliefdheid is verrukkelijk, maar duurt niet lang. Het nuchtere ontwaken kan heel wreed zijn.

De dame in kwestie heeft in elk geval al aangetoond niet veel van liefde te begrijpen, en heeft jouw fysieke aanwezigheid aangegrepen als kortstondig en oppervlakkig vermaak.

Ik ga je niet sussen met een ''er komt heus wel iemand-verhaal''. Het is een kwestie van groeien. Maar doe dat wel met iemand die bewijst die groei aan te kunnen.

In de tussentijd: hou je ogen open en de mogelijkheden ook. Wees ontvankelijk, niet gretig. En wees trots op wie je ondertussen wel bent, en wat je al hebt bereikt.

Ik eindig met een baldadigheidje van Socrates:

Trouw in ieder geval. Als je een goede vrouw hebt, word je gelukkig. Als je een slechte vrouw hebt, word je een wijsgeer.'

:lol:

Voor als je ooit zover bent!
Deo servire vera libertas

Gebruikersavatar
Mortlach
Maarschalk
Maarschalk
Berichten: 18306
Lid geworden op: 06 sep 2008 20:11
Locatie: Ontario, Canada

Re: Waarom heb jij geen relatie?

Berichtdoor Mortlach » 09 nov 2010 00:18

haring schreef:Is het gek om te denken dat je wat met iemand hebt als je beiden hebt gezegd, ik vind je leuk, ben verliefd op je, ben gek op je, ect. Naar elkaar toe gaat en daarna uitgebreid gaat zoenen?


nee, het is niet gek, maar in de praktijk werkt de vraag 'zo, hebben we nu een relatie?' vaak toch verhelderend. Voor mij is dat het verschil tussen verkering en relatie.
ḥtp dỉ nsw wsỉr nb ḏdw, nṯr ꜥꜣ, nb ꜣbḏw
dỉ=f prt-ḫrw t ḥnqt, kꜣw ꜣpdw, šs mnḥt ḫt nbt nfrt wꜥbt ꜥnḫt nṯr ỉm
n kꜣ n ỉmꜣḫy s-n-wsrt, mꜣꜥ-ḫrw


Terug naar “Archief”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten