Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 11 aug 2008 19:25

Joh TJ, da's niet niks zeg... Het lijkt me helemaal zo lastig dat je nu nog een maand moet wachten zonder dat je weet wat er aan de hand is :|

Heel veel sterkte ermee! *HUG*

marjo
Sergeant
Sergeant

Berichtdoor marjo » 11 aug 2008 19:31

Hier hebben we vanuit de kerk wel eea geregeld voor zulk soort situaties, heb zelf ook pas als vrijwilliger bij iemand opgepast en wat in huis gedaan omdat de moeder ziek op bed lag.

Wat goed dat jullie dat vanuit de kerk proberen op te lossen!
Ik vind ziek zijn met kinderen het vervelendste wat er is...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 11 aug 2008 20:10

Wat vervelend joh! Ben je niet zwanger? Weet niet...

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 11 aug 2008 21:09

Joh, TJ, wat vervelend! :cry: Heel veel sterkte! *hug*
Afbeelding

mirjan25
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor mirjan25 » 11 aug 2008 21:31

@ TJ heel veel sterkte toegewenst. Moeilijk hoor als je in zo'n situatie zit en je hebt 2 jonge kinderen om je heen.
En die onzekerheid dat je niet weet wat het is geeft ook alleen maar weer meer spanning.

Nogmaals veel sterkte! :!:

@ Gempa: leuke, gezellige foto's :P
Wie een brug legt naar een ander, kan altijd heen en terug.

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 12 aug 2008 08:15

*|Scatie schreef:Wat vervelend joh! Ben je niet zwanger? Weet niet...

nee gelukkig niet :wink:

vlinder
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor vlinder » 12 aug 2008 08:27

Sterkte TJ! 8>)

NdW
Luitenant
Luitenant
Contacteer:

Berichtdoor NdW » 12 aug 2008 08:39

Sterkte TJ!
Misschien is de NPV iets voor je. Mijn moeder is coördinator van een gebied, en ik hoor regelmatig over oudere mensen maar ook jonge moeders die ziek zijn... (en jij mag je best ziek voelen :oops: ) Al is een maar gewoon even boodschappen doen met de kinderen, ofzo. heb jij even een momentje voor jezelf.
www.npvzorg.nl

tante-tortel

Berichtdoor tante-tortel » 12 aug 2008 09:17

Vervelend TJ. Maar het lot van de vrouw is inderdaad vaak niet ziek kunnen zijn terwijl je het wel bent.
Wat ik me afvraag: is er ook naar je schildklier waarde gekeken?
Aangezien je best wel heel snel veel bent afgevallen zou het ook daarmee te maken kunnen hebben.
Je kunt zelf wel google op: hyperthyreoïdie.
Hopelijk vinden ze snel wat het is.

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 12 aug 2008 10:22

@TJ,
Die NPV die hier net wordt genoemd bedoelde ik ook.
Ik zou dat zeker gaan proberen, het werkt super!!!

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 12 aug 2008 14:45

Heel veel sterkte Tj, hoop voor je dat er een oplossing komt!

Ik heb dat van de narcose ik vergeet werkelijk alles als mijn hoofd niet vast zat zou ik die nog vergeten mee te nemen, l
aat de sleutels in de deur, het gas blijft aan, of ik doe het helemaal niet aan met als gevolg geen aardappels, ja ongare,
schilmesjes gooi ik met de schillen weg etc...wrodt er zelf niet goed van! En idd dingen vergeten of niet op kunnen komen :( voel me dan idd ook zo dom!

MissF
Generaal
Generaal

Berichtdoor MissF » 12 aug 2008 15:20

Ik heb het idd ook, maar dan van de zwangerschap zeggen ze. (al vindt mijn schoonmoeder dat dan weer onzin ;) )
Ik loop zo vaak naar boven om iets te doen en dan weet ik al niet meer wat, of ik open mijn mail om iemand te mailen en weet dan al niet meer wie ik wilde mailen. Of idd van alles in de prullenbak mikken wat er niet hoort. Ik moet echt alles op ljstjes schirjven.
Maarja, als je niet zwanger bent en het niet van narcose komt, dan lijkt het me echt heel naar!!
Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...

liefje
Majoor
Majoor

Berichtdoor liefje » 12 aug 2008 19:26

Hoe is het vandaag gegaan TJ?

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 aug 2008 19:30

trijntjejohanna schreef:Sinds een maand of 2 heb ik last van het niet meer op woorden kunnen komen... hele simpele woorden: zoals bijv toilettas, salontafel... ik zie voor me wat ik bedoel... maar kan niet op het woord komen... kan dan een hele tijd nadenken.. maar kan het echt niet bedenken...
Dan probeer ik het maar te omschrijven, zodat anderen dan snappen wat ik bedoel.. als zij het woord dan zeggen dan denk ik van: ja tuurlijk dat was het!

ook heb ik er last van dat als ik met mensen aan het praten ben, ze zeggen iets tegen me.. ik wil daarna er direct op reageren.. maar ineens lijkt het alsof mn hoofd leeg is.. ik weet niet meer waar we over aan het praten waren.. voel me dan zo stom.. ik ben er echt bij, luister ook goed.. maar ineens weet ik niet meer waar het over ging.. net een soort blackout ofzo...

verdere klachten zijn veel last van duizeligheid en hoofdpijn(gevoel alsof ik flauw val) en de laatste tijd ook misselijkheid...

huisarts dacht aan iets migraine-achtigs, maar omdat het al zolang zo is, moet er wel iets achter zitten..

ben te bloedprikken geweest (ben op veel dingen geprikt).. Bloeduitslagen waren oke.... 1 waarde week af... dat was de gal kleurstof... die hoort 17 zijn en die was 29.. maar daar schrok hij niet zo van...

ik moest nog maar een maandje afwachten... en dan in die periode niet bezig gaan met afvallen en sporten...

maar ja dat doe ik nu al 6 week...

dus weet nog steeds niet wat het is...
heb je niet een lichte TIA doorgemaakt ?? Klinkt misschien heel zwaar maar.....
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 13 aug 2008 07:02

dank jullie wel allemaal...

dat hulp vragen is hier eigenlijk ook een moeilijk punt.. ik zal dat niet zo snel doen... :oops: en ga altijd maar gewoon door...

vanavond moet tobias overwerken AfbeeldingAfbeelding zal een lange dag worden... gelukkig voel ik me tot nu toe wel vrij goed! hopen dat dat dan zo blijft!

Terug naar “Archief”