zie ik een kruisje

Moderator: Moderafo's
Evelien schreef:MissF schreef:Evelien schreef:Zo we hebben en datum.
Vertel vertel. Kostte het veel moeite er één te vinden?
ja best wel![]()
en het worden twee dagen.
MissF schreef:Evelien schreef:MissF schreef:Evelien schreef:Zo we hebben en datum.
Vertel vertel. Kostte het veel moeite er één te vinden?
ja best wel![]()
en het worden twee dagen.
wauw, das luxeDat doet mijn vriendin idd ook. Voor mensen van veraf is het wel vervelend. Maar voor jezelf misschien wel lekker rustig.
Maar welke data zijn het geworden??
Daatje123 schreef:2 dagen, dat klinkt wel leuk. Het lijkt mij niet erg praktisch. Want ga je dan 2 dagen in je jurk of alleen de tweede dag? Wanneer ben je echt getrouwd dan? Hoe doe je dat met 's avonds naar huis, slapen etc.? En de rest van de dag nadat je bij het gemeentehuis ben geweest, heb je dan ook plannen? Zomaar wat vragen van een nieuwsgierig persoontje
MissF schreef:Mijn vriendin zat wel met het dilemma waar je ging slapen. Want als je in het gemeentehuis getrouwd bent, ben je getrouwd. Maar ga je dan al bij elkaar slapen of niet. Zo simpel is het niet hoor
Evelien schreef:MissF schreef:Mijn vriendin zat wel met het dilemma waar je ging slapen. Want als je in het gemeentehuis getrouwd bent, ben je getrouwd. Maar ga je dan al bij elkaar slapen of niet. Zo simpel is het niet hoor
Dat vindt ik opzich geen dilemma!
Wij gaan ook samen op vakantie en slapen dan ook samen in 1 bed..
Het is maar net hoe je er zelf mee om gaat.
Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot] en 36 gasten