Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

StillAwake
Generaal
Generaal

Re: Uitspraak G. Wilders n.a.v. zijn verkiezingsoverwinning

Berichtdoor StillAwake » 02 apr 2014 07:53

antoon schreef:Geert komt met uitspraken waarin hij zijn gelijke niet heeft zeer en wel zeer controversionele uitingen, ik schrik ook.
bv
aanhoudende criminelen in werkkampen, zal wel nooit komen, de vraag is ook of het werkt, maar aan de andere kant als de daders van Deurne in een kamp zaten was er geen overval geweest, werkstraf of dood , wat zou belangrijker zijn, gelukkig hoef ik geen beslissing te nemen

Gisteravond weer een overval in Eindhoven met dodelijke afloop.
Als dit weer een Marokkaanse dader zal blijken te zijn (wat met de militante jongerengroep van Marokkaanse afkomst in Eindhoven niet heel ver buiten de lijn der verwachtingen ligt) wordt het wellicht tijd dat allen die zo over de (inderdaad idiote) uitspraak van Wilders heen buitelen eens aangeven hoe deze problematiek dan wél kan worden opgelost.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 02 apr 2014 08:22

JeeWee schreef:Powned en de Telegraaf: je weet je bronnen wel te vinden...

2 bronnen die veelal het snelst zijn met het actualiseren van de nieuwsberichten. Maar je blinkt weer uit in inhoudelijkheid van je reactie. Graag hoor ik dan nog van je wat er feitelijk onjuist is wat er in die twee nieuwsberichten staat.

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 02 apr 2014 08:38

Faramir schreef:Maar je blinkt weer uit in inhoudelijkheid van je reactie. Graag hoor ik dan nog van je wat er feitelijk onjuist is wat er in die twee nieuwsberichten staat.

Vragen naar de bekende weg heeft weinig zin.

Het gaat om de accenten, om de interpretatie.
En dat doen wij totaal verschillend.
En dat zal wel zo blijven als je de god-loze uitspraken van de Grote Blonde Leider blijft verheerlijken.

Maar de vrucht van de Geest is liefde, vreugde en vrede, geduld, vriendelijkheid en goedheid, geloof, zachtmoedigheid en zelfbeheersing.
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 02 apr 2014 08:40

StillAwake schreef: Als dit weer een Marokkaanse dader zal blijken te zijn (wat met de militante jongerengroep van Marokkaanse afkomst in Eindhoven niet heel ver buiten de lijn der verwachtingen ligt)

Ik zou daar absoluut bij voorbaat vanuit gaan. ](*,)
Want ´Nederlanders´ doen zoiets nóóóóóit...
Toch?
Geloof ziet het onzichtbare, gelooft het ongelooflijke en ontvangt het onmogelijke...

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 08:47

Ik zou daar absoluut bij voorbaat vanuit gaan.
Toch?

De bittere waarheid is dat het zo is, als ik in een politie buro daders moet onderscheiden, zit er niet een autochtone Nederlander bij, maar Nederlanders blinken weer uit in vernielen van treinen als een favoriete club verloren heeft, verder moet je de Nederlandse graai mentaliteit niet onderschatten.
Relationele moorden en witte boorden criminaliteit , he wat toepasselijk viert ook hoogtij.
Laatst gewijzigd door antoon op 02 apr 2014 08:48, 1 keer totaal gewijzigd.

Faramir

Berichtdoor Faramir » 02 apr 2014 08:47

JeeWee schreef:Vragen naar de bekende weg heeft weinig zin.

Het gaat om de accenten, om de interpretatie.
En dat doen wij totaal verschillend.
En dat zal wel zo blijven als je de god-loze uitspraken van de Grote Blonde Leider blijft verheerlijken.

Hiermee toon je enkel aan ene blinde waas van haat voor je zicht te hebben. Ik verheerlijk namelijk Geert Wilders niet, stem ook niet op hem, ik zou alleen een gesprek willen voren op basis van argumenten. Maar goed, schijnbaar is een inhoudelijk gesprek wat jou betreft niet gewenst. Waarmee je eigenlijk indirect aangeeft dat Wilders wel een punt heeft en dat jij niet in staat bent om Wilders inhoudelijk te bestrijden. En dus ga je maar met modder gooien.

In feite ben je dus geen haar beter dan datgene waar je zo'n afschuw van hebt. Zoals Wilders moslims/Marokkanen benaderd zo benader jij PVV kiezers en mensen die een gesprek op inhoud willen.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 02 apr 2014 08:48

Dode door schietpartij in snackbar Eindhoven

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2245 ... tij__.html

Niets geleerd daar in Eindhoven van Deurne. Hier weer allochtonen van Turkse afkomst.
Zolang het erkennen van een groot probleem als racisme gezien wordt. Het zijn altijd de zelfden en het zal nooit veranderen zolang den Haag de feiten niet onder ogen durft te zien. Ik was ooit verdraagzaam richting deze lui. Maar mijn begrip is inmiddels nul. Ik begin een blinde haat tegen deze mensen te ontwikkelen. Het is niet meer de enkeling die het verpest voor de grote groep fatsoenlijke maar het is bij die lui de grote groep aso's die het verpesten voor die enkele fatsoenlijke. We zijn te laat ben ik bang. Elke vorm van erkenning door den Haag wordt tegengehouden door angst. Liever de kop in het zand en in de weekends uit eten en golfen dan het probleem bij naam en toenaam te noemen en net als Wilders opgesloten worden voor je eigen veiligheid. Daar hebben ze Geert voor....laffe regering hebben we. Wat mij betreft mag het leger ingezet worden om die overlast buurten massaal van het onkruid te ontdoen.

antoon

Berichtdoor antoon » 02 apr 2014 08:51

Jeewee mij onschuld is ook al lange tijd geleden vermoord, ik heb geprobeerd de zaken objectief christelijk te bezien, maar deze raddraaiers regering laat je geen keus

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 02 apr 2014 08:57

Faramir schreef: PVV kiezers en mensen die een gesprek op inhoud willen.

Wat een heerlijke contradictio in terminis...

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 02 apr 2014 09:00

antoon schreef:Jeewee mij onschuld is ook al lange tijd geleden vermoord, ik heb geprobeerd de zaken objectief christelijk te bezien, maar deze raddraaiers regering laat je geen keus

Wat een onzin om je achter vermoorde onschuld te verschuilen!

Je hebt het over een 'raddraaiers regering'
Je denkt kennelijk echt dat we met een dictator beter af zouden zijn...

Faramir

Berichtdoor Faramir » 02 apr 2014 09:00

JeeWee schreef:Wat een heerlijke contradictio in terminis...

Wat begrijp je niet van het woordje 'en'?

Voorbeeld; Jongens en meisjes. Zoals een ieder weet is de groep meisjes een andere groep dan de jongens.

benefietdiner
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor benefietdiner » 02 apr 2014 09:02

JeeWee schreef: als je de god-loze uitspraken van de Grote Blonde Leider blijft verheerlijken.

Maar de vrucht van de Geest is liefde, vreugde en vrede, geduld, vriendelijkheid en goedheid, geloof, zachtmoedigheid en zelfbeheersing.

Ja ja nog even en dan lig je je eigen landgenoten op de guillotine en ga je de allochtonen bevolking verheerlijken. Geen enkel probleem voor jou natuurlijk dat die bevolking homo’s als eerst onder die valbijl leggen.

mealybug
Generaal
Generaal

Berichtdoor mealybug » 02 apr 2014 09:04

Marnix schreef:Het is een beetje zoals met LPF. Iedereen die de regering maar dramatisch vond. LPF zou het wel beter doen. En faalde net zo hard. Populisme is zo makkelijk en werkt nooit :-)

De LPF faalde natuurlijk doordat de leider was vermoord.
Ze werd stuurloos.

StillAwake
Generaal
Generaal

Berichtdoor StillAwake » 02 apr 2014 09:06

StillAwake schreef: Als dit weer een Marokkaanse dader zal blijken te zijn (wat met de militante jongerengroep van Marokkaanse afkomst in Eindhoven niet heel ver buiten de lijn der verwachtingen ligt)

JeeWee schreef:Ik zou daar absoluut bij voorbaat vanuit gaan. ](*,)
Toch?

Toch schijnen ooggetuigen melding te maken van een jongeman met Noord-Afrikaans uiterlijk...
Ben zelf géén ooggetuige, maar volg hierin blind wat ik gehoord heb...

JeeWee
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor JeeWee » 02 apr 2014 09:14

benefietdiner schreef:Niets geleerd daar in Eindhoven van Deurne. Hier weer allochtonen van Turkse afkomst.

En DIT is helemaal niet zo erg toch?

En DIT ook niet...
En DIT niet...
En DIT al helemaal niet...

Misschien is het goed om je wat minder boven 'die zondaars' te verheffen en je realiseren dat WIJ geneigd zijn tot ALLE kwaad...

Terug naar “Archief”