Boekenlezer schreef:Waarom ik de westerse wereldvisie niet zomaar als de juiste kan zien, daar best wel eens scepsis over voel, dat ik daarin een kortzichtige hoogmoedigheid bespeur...
Voor mij is een van de belangrijkste redenen dat er helemaal geen informatie wordt gegeven over de Oekraiense regering. Putin is fout dat weet ik nu wel, maar dat maakt de Oekraiense regering nog niet goed. Waarom zijn zij onze ruzie met Rusland waard?
Laatst werd op Eenvandaag uitgelegd hoe Putin de Russische media beinvloedt, er werd duidelijk uiteen gezet waaruit blijkt dat daar geen evenwichtige berichtgeving is. Op het allerlaatst zei deze vrouw: maar het Westen kan dat ook hoor. Zo heeft de Navo gelogen over Russische troepen aan de grens. Dat was de enige zin over onjuiste informatie aan onze kant, meteen daarna werd het item afgekapt. Jammer, ik had niet gehoord dat de Navo daar over loog, had het leuker gevonden als er meer over Westerse propganda werd verteld en dat dan vergelijken met de Russische.