Moderator: Moderafo's
Tante Pollewop schreef:Ik vind het prima als mensen dit willen, mij zie je er niet.
Daarom hoeft er ook niet op een denigrerende toon over de mensen gesproken te worden die dit wel willen. Met termen als 'jachtgebied'.
Tante Pollewop schreef:Ik vind het prima als mensen dit willen, mij zie je er niet.
Daarom hoeft er ook niet op een denigrerende toon over de mensen gesproken te worden die dit wel willen. Met termen als 'jachtgebied'.
Tante Pollewop schreef:Daar hadden we het al over...
schelpje3 schreef:Plannen voor een OMHEINDE wijk in Tilburg, waar alleen homo's, lesbo's en transgenders mogen wonen.
http://nos.nl/artikel/662769-mogelijk-h ... lburg.html
Het moet toch niet gekker worden.
mealybug schreef:Ik heb aardig wat jaren ervaring in deze subcultuur, dus mij hou je niet voor de gek.
Mannelijke, avontuurlijk ingestelde wezens bij elkaar zetten wordt geen punnik-groepje.
Wim2600 schreef:Inderdaad, wat een onzinnig plan...![]()
Maakt het ook wel makkelijker om als homo-hater een aanslag te plannen. Gewoon effe een bommetje over de omheining gooien: altijd raak, altijd gewonnen...
Wim2600 schreef:
Inderdaad, wat een onzinnig plan...![]()
Maakt het ook wel makkelijker om als homo-hater een aanslag te plannen. Gewoon effe een bommetje over de omheining gooien: altijd raak, altijd gewonnen...
Wim2600 schreef:
Inderdaad, wat een onzinnig plan...![]()
Alsof je in een asowijk gaat wonen, die willen ze ook apart.
Tante Pollewop schreef:Refo's: Barneveld, Rijssen, Staphorst, Urk...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten