Moderator: Moderafo's
DDD schreef:Ik dacht dat je een plan ging maken? Daar ben ik wel voor. Iets anders doen kan altijd nog. Maar een logische volgorde als het gaat om de ligging lijkt me toch wel handig. Op het moment zelf kun je dat niet allemaal overzien.
ajl schreef:Alvast een hele fijne dagen toegwenst! Ben stiekum wel jaloers op jullie!
mohamed schreef:We kunnen ook eerst wat door Rome wandelen en ondertussen kijken wat interessant is, van mij hoeven we niet persé een strak draaiboek. Als iedereen één ding noemt wat hij/zij graag wil zien komen we een heel eind toch?
mohamed schreef:We kunnen ook eerst wat door Rome wandelen en ondertussen kijken wat interessant is, van mij hoeven we niet persé een strak draaiboek. Als iedereen één ding noemt wat hij/zij graag wil zien komen we een heel eind toch?
DDD schreef:Allereerst: ik pas me aan aan de meerderheid. Maar ik heb ervaring met een groep van zes mensen in Berlijn en van vijf mensen in Londen die elk om de beurt zeiden waar ze heen wilden. Dat is echt anders dan met zijn tweeen of drieeen als je al tien keer samen weg bent geweest... Op een gegeven moment kwamen we in Londen na een wandeling van drie kwartier aan het eind van de middag ergens aan waar we al drie keer langs waren gekomen. Ik geloof dat het nog net even open was, maar dat kan ik me niet meer zo precies herinneren. Dus het heeft mijn voorkeur om gewoon rustig even alle binnengekomen opties op de kaart aan te kruisen en ze een beetje logisch te clusteren. Niet om daar een wet van Meden en Perzen van te maken maar gewoon om dat soort dingen te voorkomen. Want dat vond niemand heel grappig. Hoewel het verder een leuke trip was;-)
Maar ik zal het globale schema vanavond nog even proberen wat te vervolmaken zodat ik in ieder geval een beeld heb van waar alles is.
@C'tje: dankjewel!
mohamed schreef:Dank je wel, maar je had ook mee kunnen gaan!
DDD schreef:Aha...
Ik vind het juist heerlijk om kerken te bezoeken maar had me al ingesteld op iets minder kerken dan normaal, omdat één van de dames al had gezegd daar niet zo veel mee te hebben. Kerken staan gelukkig vaak aan mooie pleintjes met terrassen, zodat we twee vliegen in een klap kunnen slaan. En los van de kerken is er nog genoeg te zien. Ik ben ook nog van plan een keer met iemand anders naar Rome te gaan en dan zullen we een heleboel kerken bewonderen, dat weet ik nu al...
ajl schreef:Geniet ervan en ik hoop de foto's te zien.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten