Fijn dat je het hartje weer hebt gehoord Evelien, heerlijk he, dat alles dan voor zover je weet goed is

Liefie, ook alles binnen, heerlijk idee. Kreeg jij geen pakket van de verzekering? Kraamverband had ik trouwens niet genoeg aan wat in dat pakket zat

maar dat kwam ook doordat ik maandverband vreselijk vond, veel te broeierig. Dus ik ben zodra ik maar een stap kon verzetten naar het Kruidvat gegaan om weer ouderwets dik kraamverband te halen
jannoek, ik denk dat een ziekenhuis sowieso wel anders is als bij de vk. Al heb ik de gyneacoloog in het ziekenhuis wel als heel prettig ervaren, toen Jurian werd geboren. Ook met de nacontrole was hij ontzettend aardig, nam alle tijd, stelde mij helemaal op mijn gemak. Het was ook nog wel een erg jonge knul, die zijn misschien nog rustiger en nemen misschien ook meer de tijd

Maar ik denk dat als je de controles in het ziekenhuis hebt, dat het allemaal wat neutraler is, die mensen zien zo ongelooflijk veel mensen. Wel jammer.
Ik heb net gordijnstof gekocht. Lang getwijfeld (ook zo'n zwangerschapshormonen ding, ik ben van mezelf totaal geen twijfelaar, ik neem soms te snel beslissingen, maar nu kan ik eeuwen nadenken over iets simpels als de gordijnen

). Uiteindelijk geruite stof gordijnstof gekocht, met bruine verduisteringsstof. Zodat de gordijnen dus van buiten bruin zijn, net als de jaloezieen en van binnen vrolijk geruit, en toch verduisterend. Nu nog een keer gaan naaien, maar dat komt vast allemaal wel.
Ze hadden op de markt helaas geen wafelstof, want daar ga ik toch maar het ledikantdekentje van maken denk ik. Dus dat bestel ik maar via internet in het wit, dat staat eigenlijk wel leuk bij de lakentjes.
Zo modderen we verder in die babykamer

Uw Woord is een Lamp voor mijn voet, en een Licht op mijn pad...