discipel2011 schreef:Al zou er iemand uit de doden opstaan en het aan hen verkondigen, dan nog zullen zij het niet aannemen....
Dat was precies de tekst waar ik ook aan moest denken!
Moderator: Moderafo's
discipel2011 schreef:Al zou er iemand uit de doden opstaan en het aan hen verkondigen, dan nog zullen zij het niet aannemen....
discipel2011 schreef:omdat de zonde veel voorkomt ook in de natuur, die onderworpen is aan het verderf door de zonde van de mens...
JeeWee schreef:discipel2011 schreef:Al zou er iemand uit de doden opstaan en het aan hen verkondigen, dan nog zullen zij het niet aannemen....
Eerlijk gezegd zie ik niet in wat deze opmerking in de context van dit topic doet...
discipel2011 schreef:Weest heilig, want Ik ben heilig.
Heilige Geest, Heilige God en Heilig Woord
Heilig verdraagt de zonde niet, en wil de zondaar heiligen tot een tempel
in de Heilige Geest.
Alleen door de Christus, Die heilig is en was op aarde en nu is wordt een mens geheiligd, door al je zondenop Golgotha achter te laten en opnieuw geboren in het geloof ga je heilig leven..
Race406 schreef: Hoewel mijn mening niet is veranderd na dit gesprek, ben ik wel milder geworden naar anderen toe die anders denken hierover.
Nou, dat komt eerder door onze lieve medechristenen, die hen hun normen en waarden opleggen en dan ook nog zeggen dat ze dat moeten doen omdat het zo in de Bijbel staat.discipel2011 schreef: Het leidt ook vaak in degenen die deze zonden bedrijven en verdedigen tot gewetensnood of zelfmoordneigingen.
Misschien even schrikken, maar ook jij bent een 'bedrijver van vervuilde seksualiteit'. Alles is namelijk met zonde bevlekt, ook die 'zuivere' heteroseksualiteit waar jij het over hebt... Je gedachten, je woorden en je werken. En echt, homosekuslaiteit is niet meer 'bevuild' dan heteroseksualiteitdiscipel2011 schreef:de bedrijvers van vervuilde seksualiteit...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten