*Annette* schreef:Wat heb je TJ?
Leuke foto's Gempa..... kreeg je niet te horen, het is geen hondje hoor

.
Sinds een maand of 2 heb ik last van het niet meer op woorden kunnen komen... hele simpele woorden: zoals bijv toilettas, salontafel... ik zie voor me wat ik bedoel... maar kan niet op het woord komen... kan dan een hele tijd nadenken.. maar kan het echt niet bedenken...
Dan probeer ik het maar te omschrijven, zodat anderen dan snappen wat ik bedoel.. als zij het woord dan zeggen dan denk ik van: ja tuurlijk dat was het!
ook heb ik er last van dat als ik met mensen aan het praten ben, ze zeggen iets tegen me.. ik wil daarna er direct op reageren.. maar ineens lijkt het alsof mn hoofd leeg is.. ik weet niet meer waar we over aan het praten waren.. voel me dan zo stom.. ik ben er echt bij, luister ook goed.. maar ineens weet ik niet meer waar het over ging.. net een soort blackout ofzo...
verdere klachten zijn veel last van duizeligheid en hoofdpijn(gevoel alsof ik flauw val) en de laatste tijd ook misselijkheid...
huisarts dacht aan iets migraine-achtigs, maar omdat het al zolang zo is, moet er wel iets achter zitten..
ben te bloedprikken geweest (ben op veel dingen geprikt).. Bloeduitslagen waren oke.... 1 waarde week af... dat was de gal kleurstof... die hoort 17 zijn en die was 29.. maar daar schrok hij niet zo van...
ik moest nog maar een maandje afwachten... en dan in die periode niet bezig gaan met afvallen en sporten...
maar ja dat doe ik nu al 6 week...
dus weet nog steeds niet wat het is...