Refoweb kids deel6

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

gempa
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor gempa » 11 aug 2008 08:51

ik heb vorig jaar januarie, mn enkelgebroken, ik viel van de trap, en dat werdt een operatie en 6 weken gips, en met mn been omhoog op de bank.

maar toen heb ik het zo opgelost, mijn man had zorgverlof, een paar dagen, en mijn zussen en mn moeder en mn schoonmoeder kwamen, omstebeurt. en ik had met moeders van school een fietsrooster opgesteld, zodat de kids van en naar school werden gebracht.

maar het is erg lastig idd om iets te vinden, proffesionele hulp, wordt al snel duur,

Juultje77
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor Juultje77 » 11 aug 2008 09:04

Gempa: Leuke foto's! Ziet er gezellig uit.

TJ: Ik heb bij mijn zwangerschappen last van uitdroging gehad en ziekenhuisopname. Dat duurt echt een heel aantal weken dat ik niets kan.
Het komt altijd wel goed, maar ik vind het hele moeilijke periodes voor de kinderen en mijn man. Ik krijg wel hulp uit de gemeente en familie.
Kinderen gingen ook veel spelen overal. Maar je moet dan echt even alles loslaten.

Daphne
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Daphne » 11 aug 2008 09:07

Leuke foto's, Gempa!

Sterkte, TJ!
Afbeelding

Merisja
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Merisja » 11 aug 2008 11:21

Juultje77 schreef:
TJ: Ik heb bij mijn zwangerschappen last van uitdroging gehad en ziekenhuisopname. Dat duurt echt een heel aantal weken dat ik niets kan.
Het komt altijd wel goed, maar ik vind het hele moeilijke periodes voor de kinderen en mijn man. Ik krijg wel hulp uit de gemeente en familie.
Kinderen gingen ook veel spelen overal. Maar je moet dan echt even alles loslaten.

Hier idem. Voornamelijk met de zwangerschappen doodziek en dreigende vroeggeboorte, daardoor dus verschillende ziekenhuisopnames. De oudste ging toen logeren (de jongste was er nog niet, die was dus de reden dat ik zo ziek was :wink: ) Kon natuurlijk ook niet negen maanden duren, dus ik kreeg ook heel veel hulp aan huis van familie. En mijn man had nog wel eens een dagje vrij.
Mijn amandelen zijn er ook eens uitgehaald en toen is de oudste ook gaan logeren. Ikzelf ben toen met mijn man ook een week bij mijn ouders overhuis geweest. Wat dat betreft is het echt super als je familie een beetje dichtbij woont én als ze het zien zitten om op te passen!

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 aug 2008 12:02

familie hier in de buurt die werken allemaal .. dus dat zou dan geen optie zijn...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 11 aug 2008 12:05

Red je 't niet TJ? Tobias kan ook geen vrij krijgen zeker?

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 aug 2008 12:06

het is heel wisselend.. vandaag heb ik een goede dag.. dan red ik het wel (heb gister grotendeels op bed doorgebracht) maar zoals bijv vorige week.. dan lukt het eigenlijk niet... maar ja Tobias kan ook niet zomaar vrij krijgen.. en dan ga ik maar door.. en dat werkt dan eigenlijk weer negatief door...

*|Scatie
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor *|Scatie » 11 aug 2008 13:45

Lastig joh! Je hebt ook geen adresje waar je de kids kunt brengen?
'k Wil je wel komen helpen maar 'k moet vandaag of morgen ook weer aan't werk... :roll:

*Annette*
Majoor
Majoor

Berichtdoor *Annette* » 11 aug 2008 16:11

Wat heb je TJ?

Leuke foto's Gempa..... kreeg je niet te horen, het is geen hondje hoor :roll: :P.
Wat de toekomst brengen moge........

LauraC
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor LauraC » 11 aug 2008 16:35

@TJ: wat vervelend zeg. Ziek zijn en je zorgen moeten maken om de kinderen. Heb je geen vriendinnen met kinderen die Matteo en Milan af en toe eens mee naar hun huis kunnen nemen voor een uurtje of 2?
Vandaag wezen winkelen met Michael. Ik denk dat hij er wel een stuk of 5 nieuwe bewonderaars bij heeft. Wat was hij aan het lachen voor de winkeldames. Vandaag is manlief een dagje aan het werken. Hij gaat pas 1 oktober terug maar ze hadden hem dringend nodig. Ik merk wel dat het een stuk pittiger is in je eentje! Maar nu hoef ik ook zijn knuffels niet te delen ;) :mrgreen:

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 11 aug 2008 18:00

*Annette* schreef:Wat heb je TJ?

Leuke foto's Gempa..... kreeg je niet te horen, het is geen hondje hoor :roll: :P.

Sinds een maand of 2 heb ik last van het niet meer op woorden kunnen komen... hele simpele woorden: zoals bijv toilettas, salontafel... ik zie voor me wat ik bedoel... maar kan niet op het woord komen... kan dan een hele tijd nadenken.. maar kan het echt niet bedenken...
Dan probeer ik het maar te omschrijven, zodat anderen dan snappen wat ik bedoel.. als zij het woord dan zeggen dan denk ik van: ja tuurlijk dat was het!

ook heb ik er last van dat als ik met mensen aan het praten ben, ze zeggen iets tegen me.. ik wil daarna er direct op reageren.. maar ineens lijkt het alsof mn hoofd leeg is.. ik weet niet meer waar we over aan het praten waren.. voel me dan zo stom.. ik ben er echt bij, luister ook goed.. maar ineens weet ik niet meer waar het over ging.. net een soort blackout ofzo...

verdere klachten zijn veel last van duizeligheid en hoofdpijn(gevoel alsof ik flauw val) en de laatste tijd ook misselijkheid...

huisarts dacht aan iets migraine-achtigs, maar omdat het al zolang zo is, moet er wel iets achter zitten..

ben te bloedprikken geweest (ben op veel dingen geprikt).. Bloeduitslagen waren oke.... 1 waarde week af... dat was de gal kleurstof... die hoort 17 zijn en die was 29.. maar daar schrok hij niet zo van...

ik moest nog maar een maandje afwachten... en dan in die periode niet bezig gaan met afvallen en sporten...

maar ja dat doe ik nu al 6 week...

dus weet nog steeds niet wat het is...

Funlover
Majoor
Majoor

Berichtdoor Funlover » 11 aug 2008 18:04

Vervelend TJ.
Je hebt idd kans dat het door je afvallen komt...
Ik heb toen ook veel klachten gehad...

Leuke foto's gempa.
Jullie zullen weer heel wat mee maken met de kids in de vakantie.
Alles komt goed, hoe dan ook. Zo niet, dan toch!

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 11 aug 2008 18:08

@TJ
Nou meid daar word je niet vrolijk van!
Wat vervelend voor je zeg, je zal je wel heel stom voelen ja als je niet meer goed en snel kan reageren.
Vreemd hoor duizelig enzo en dat ze niet weten wat het kan zijn.
Vind een maand wachten wel erg lang!
Kunnen de kinderen niet een nachtje gaan logeren ofzo?
Of iemand uit de kerk ofzo die misschien iets kan doe voor je?
Misschien is de patienten vereniging tijdelijk iets voor je, doen vanalles, het huishouden, boodschappen of iets met de kinderen (allemaal vrijwilligers werk).

Heeel veel sterkte ermee en ik hoop dat je snel op mag knappen 8>)

pol
Majoor
Majoor

Berichtdoor pol » 11 aug 2008 18:44

Wat ontzettend vervelend TJ. Zou maar lekker rustig aandoen en proberen af en toe je kids even uit te besteden zodat je even tot jezelf kan komen. Sterkte!

Haai
Kolonel
Kolonel
Contacteer:

Berichtdoor Haai » 11 aug 2008 18:45

Tjonge TJ, dat zal niet meevallen. Sterkte!!

Hier hebben we vanuit de kerk wel eea geregeld voor zulk soort situaties, heb zelf ook pas als vrijwilliger bij iemand opgepast en wat in huis gedaan omdat de moeder ziek op bed lag.

Terug naar “Archief”