Daphne schreef:Geestelijk rijker worden van knutselen?
Bij eenvoudig kuntselwerk kan de geest tot rust komen. En, is het
mogelijk over dingen na te denken.
Met minimale kennnis het maximale te doen, dat is beter dan andersom.
Moderator: Moderafo's
Funlover schreef:Ik heb geen zin om alle bladzijden door te lezen...
Maar ik ben het met lammetje eens, Refoweb is geen refoweb meer....
Het is anders geweest, en er zijn idd ergere tijden geweest, maar het ontneemt mij ook de lust om aan discussie mee te doen, ik vind het uberhaupt al erg dat er over bepaalde zaken gediscuseerd word....!
Blijkbaar is RefoWeb een enorm leuk forum voor Refo's en niet Refo's....maar is dit de insteek van RW?
Harm-J schreef:Niet dat ik dit topic gevolgd heb, zo nu en dan heb ik er een blik op geworpen. De gedachte die wel steeds bij mij boven komt drijven is de volgende: 'Moeten we niet gewoon blij zijn dat er een plek is op het internet waar christen samenkomen en kunnen komen', zonder dat wij elkaar onderling gaan classificeren en elkaar de maat gaan nemen.
henkie schreef:Funlover schreef:Ik heb geen zin om alle bladzijden door te lezen...
Het is anders geweest, en er zijn idd ergere tijden geweest, maar het ontneemt mij ook de lust om aan discussie mee te doen, ik vind het uberhaupt al erg dat er over bepaalde zaken gediscuseerd word....!
Blijkbaar is RefoWeb een enorm leuk forum voor Refo's en niet Refo's....maar is dit de insteek van RW?
Met alle respect, maar ik loop zo even snel je eerste 200 posts na maar zie vrijwel alleen slowchat. Over welke discussies heb je het precies?
henkie schreef:Funlover schreef:Ik heb geen zin om alle bladzijden door te lezen...
Met alle respect, maar ik loop zo even snel je eerste 200 posts na maar zie vrijwel alleen slowchat. Over welke discussies heb je het precies?
Mary Pickford schreef:henkie schreef:Funlover schreef:Ik heb geen zin om alle bladzijden door te lezen...
Het zou natuurlijk kunnen dat ze door de verandering van de sfeer niet meer 'durft' te posten bij andere topics (zegt een andere notoire slowchatter).
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten