Gezin en ... hobby's

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Re: Gezin en ... hobby's

Berichtdoor Marnix » 10 apr 2009 08:29

He, hebben we een topic over talenten van een moeder, gaat het alleen maar over handwerken, breien, naaien etc. Das niet goed voor de emancipatie, dames.
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 10 apr 2009 08:38

Wat leuk Petra!
Welke kleuren zijn het allemaal? of plaats je een keer een foto van het resultaat?

LeChat
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor LeChat » 10 apr 2009 08:59

Marnix schreef:He, hebben we een topic over talenten van een moeder, gaat het alleen maar over handwerken, breien, naaien etc. Das niet goed voor de emancipatie, dames.

Zit je toch ff naar de verkeerde topictitel te kijken, Marnix :wink:... Dit is het topic over hobby's :)
Gelijk hebben is wat anders dan gelijk krijgen

petra85
Kapitein
Kapitein

Berichtdoor petra85 » 10 apr 2009 09:02

Tuinfluiter: tis blauw, rood, creme, lichtbruin en donkerbruin.
Ik ben pas 3 weken geleden begonnen dus het resultaat duurt nog even. Het worden 20 blokken, ben nu bij blok 3 :-oo

Marnix
Maarschalk
Maarschalk

Berichtdoor Marnix » 10 apr 2009 09:58

LeChat schreef:
Marnix schreef:He, hebben we een topic over talenten van een moeder, gaat het alleen maar over handwerken, breien, naaien etc. Das niet goed voor de emancipatie, dames.

Zit je toch ff naar de verkeerde topictitel te kijken, Marnix :wink:... Dit is het topic over hobby's :)

Klopt, ik zie het ook. :D
“We need leaders not in love with money but in love with justice. Not in love with publicity but in love with humanity.
― Dr. Martin Luther King, Jr.”

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 10 apr 2009 13:15

@NdW (quote functie doet ut niet bij mij):
Ik doe het via deze site, is nederlandstalig, dus dat lukt je vast wel: http://www.plaatjesupload.nl/
ja, dat is mijn mening dan he.....

Tuinfluiter
Majoor
Majoor

Berichtdoor Tuinfluiter » 10 apr 2009 17:47

Petra:
Dat klinkt erg mooi!
Leuk hoor zo die kleuren bij elkaar.

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 10 apr 2009 22:21

Petra, dat klinkt leuk!! ik ben echt heel benieuwd..
Dat wil ik ook nog wel eens leren..lijkt me zo leuk om te kunnen quilten!

Ik ga morgen weer verder met mn lange zwierrok, ben benieuwd hoe hij wordt!
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

kwebbel
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor kwebbel » 12 apr 2009 14:13

leuk petra, dat je aan het quilten bent :D ik ben (nog steeds) bezig met m'n kussen, ik heb echt weinig tijd nu ook met m'n toetsen, school, werk, e.d. maar heb wel echt het idee om m ooit af te maken.... :wink:
¯`v´¯)
`•.¸.•´
¸.•´¸.•´*)
(¸.•´ (¸.•´*..¸¸.•´¯`• Groetjes...

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 17 apr 2009 09:15

Gisteravond een workshop sieraden maken gehad. Dat was zooooo leuk. Heb net al zitten kijken of ik ergens een starterspakket kan kopen. Wil er echt mee verder gaan. Straks in de pauze maar even naar het creabeawinkeltje. VInd het alleen lastig om te beginnen. Welke kralen en kleuren moet ik nu kopen?

*Annette*
Majoor
Majoor

Gezin en ... hobby's

Berichtdoor *Annette* » 17 apr 2009 10:57

Leuk Daatje123! Zelf bestel ik meestal de kralen via internet. Zoek ik gewoon een aantal kralen bij elkaar voor 1 ketting. De meeste kralen betaal je per stuk dan, dus kun je zelf bepalen hoeveel je ervan besteld. Zodat ik gewoon kralen per ketting bestel... anders zie ik zoveel moois, koop ik het en weet ik daarna niet precies wat ik ervan maken moet...

Alleen nu heb ik een verzameling kettingen thuis liggen, enja wat moet je ermee... laatst op een verkoping al een gedeelte verkocht. Maja verder :roll:...
Wat de toekomst brengen moge........

Dine
Luitenant
Luitenant

Berichtdoor Dine » 17 apr 2009 11:01

*Annette* schreef:Leuk Daatje123! Zelf bestel ik meestal de kralen via internet. Zoek ik gewoon een aantal kralen bij elkaar voor 1 ketting. De meeste kralen betaal je per stuk dan, dus kun je zelf bepalen hoeveel je ervan besteld. Zodat ik gewoon kralen per ketting bestel... anders zie ik zoveel moois, koop ik het en weet ik daarna niet precies wat ik ervan maken moet...

Alleen nu heb ik een verzameling kettingen thuis liggen, enja wat moet je ermee... laatst op een verkoping al een gedeelte verkocht. Maja verder :roll:...

Zet er een paar op refoweb te koop! Of op marktplaats en dan een linkje hier;) Ik heb wel interesse hoor! :wink:
Kom naar Mij toe, allen die vermoeid en belast bent, en Ik zal u rust geven.

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 17 apr 2009 11:07

Ik heb een leuke webshop gevonden waar je 50 kralen voor 2 euro kan kopen en dat soort prijzen. Ga gewoon een aantal kleuren voor basis bestellen en dan een mixbak van allerlei kleuren. Moet vast goedkomen! Mijn man blij, weet hij eindelijk een cadeautje voor me verjaardag. Maar ja, kan ik zolang wachten?? :wink:

Saskia
Majoor
Majoor

Berichtdoor Saskia » 17 apr 2009 11:09

Gewoon tegen je man zeggen dat je tussendoor ook wel een cadeautje wilt! En als je er echt lol in krijgt kun je met je verjaardag weer nieuwe kralen aan hem vragen :)

Daatje123

Berichtdoor Daatje123 » 17 apr 2009 12:49

Haha, dat weet hij wel hoor! Maar ben over 6 weken al jarig en weet nix voor me verjaardag. Dus ik snap hem wel!

Terug naar “Archief”