Zwanger deel 3

De Archiefkast van het Forum. Oude discussies zijn hier nog eens na te lezen.

Moderator: Moderafo's

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 jan 2008 18:11

volgens et ziekenhuis wel... maar volgens de apotheek mocht ik geen borstvoeiding geven met deze medcijnen! dus die eerst naar et ziekenhuis gebeld.. bladiebladieblaaaaa.. uiteindleijk toch meegekregen!! pfffff....

k heb hele dagen hulp! me vriendin is kraamverzorgster.. dus we kunnen zo et een en ander wel regelen! zo mag je tegenwoordig de zonda gniet meer overslaan, maar ze komt dan alleen ff s morgens... en dan redden we ons wel de rest van de dag! dus we spelen er wel een beetje mee!

die laatste twee dagen zijn twee halve...

L'être extraterrestre
Kapitein
Kapitein
Contacteer:

Berichtdoor L'être extraterrestre » 25 jan 2008 18:13

Je uitroeptekens zijn in ieder geval niet minder geworden, dus dat lag niet aan je zwangerschap :mrgreen: :mrgreen:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 25 jan 2008 18:21

haha....

k ben nog aan et ontzwangeren!! dus k mag nog negen maand:)

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 jan 2008 20:23

Mij lijkt zo'n Buggy Pod wel handig (zo'n meerijdstoeltje die je aan je eigen buggy kunt klikken. Zo kan je van je gewone wagen een duowagen maken als dat nodig is. Maar ja, 't ziet er een beetje gek uit... :mrgreen:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jan 2008 20:24

en ik hoor verhalen van moeders die achter zon enkele wagen lopen met de buggypod er naast, dat ze dan vergeten dat er nog iets naasthangt en dan gaat dat kind door de bosjes :lol: :shock:

bloempie
Majoor
Majoor

Berichtdoor bloempie » 25 jan 2008 20:30

:mrgreen:
Thomas 19-06-2007
Sarah 30-04-2009

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 25 jan 2008 20:34

Haai schreef:
trijntjejohanna schreef:ik ben uitgekomen bij een bugaboo na het hebben van een quinny. mutsy. merkloos en firstwheels... :mrgreen:

:shock: En je hebt twee kinderen... Had je iedere week een ander dan :mrgreen:
]

haha... nee...

eerst een quinny 2ehands gekocht... bleek slechte koop.. 10 week gebruikt en hij was stuk.... toen een merkloze 3 wieler gekocht... paar maand gehad.. en stuk... hmm toen nog een 2ehandse gekocht.. blijkbaar weer bi een verkeerde... want ook deze ging stuk.... toen wilde ik NOOOOOOOOIT weer een 2e handse!!

dus een firstwheels gekocht... maar helaas ... ook dat ging niet goed... 3 maand gehad... 3 onderstellen gehad en 2 buggygedeeltes... en toen wilde ik mn geld terug....

toen naar een babywinkel gegaan... ervaringen verteld.. ze zei dat de beste kinderwagens de mutsy's en de bugaboo's waren... Quinnys kregen ze vaak klachten over... en ik las ook op internet veel negatieve evaringen (wat natuurlijk niet wil zeggen dat het bij niemand goed gaat...) X-adventure verkochten ze daar neit eens... hadden ze voorheen wel gedaan.... maar daar kregen ze hee veel klachten over en de service was zeer slecht! wij wilden geen mutsy ivm eerdere slechte ervaringen...

dus is het een bugaboo geworden....... maar blijkbaar rust er een kinderwagenvloek op mij... want ook deze wagen is bij ons niet probleemloos :wink: maaaaaar we hebben nu garantie.. dus alles wordt dan voor je opgelost!

rosekapje
Majoor
Majoor
Contacteer:

Berichtdoor rosekapje » 25 jan 2008 22:08

Ik gebruik meestal de draagzak voor Simon en dan rijdt ik Christiaan rond in de buggy of op zijn driewielertje. Ook mag hij weleens mee op de loopfiets en dan ligt Simon in de kinderwagen, wil hij dan niet meer fietsen gooi ik dat ding onder de kinderwagen en loopt Christiaan verder. Kleine stukjes loopt Christiaan. Toch vind ik het nog weleens lastig hoor, maar aan de andere kant denk ik zo gaat het best. Soms is het wel veel gesjouw, maar ik heb al een buggy en een kinderwagen dus ik wil niet nog een tweelingwagen in de weg hebben staan. Oh ja een meerijdplankje heb ik ook nog, maar daar durft meneer niet op te staan als mama rijd :mrgreen: wel als bv. zijn opa rijd
Wees sterk en moedig. Sidder niet en wordt niet verschrikt. want de Here, uw God, is met u, overal waar u gaat (Jozua 1:9)

trijntjejohanna
Generaal
Generaal

Berichtdoor trijntjejohanna » 26 jan 2008 09:14

nog niet :mrgreen:

Lalage
Generaal
Generaal
Contacteer:

Berichtdoor Lalage » 26 jan 2008 11:15

Russell schreef:Hebben jullie eigenlijk nooit zoiets van: nu heb ik wel weer genoeg gebaard?

Van de moeders in dit topic is het maximaal aantal kinderen vier, dat valt toch wel mee... die anderen hebben misschien geen tijd om te forummen ;)

Jantjes

Berichtdoor Jantjes » 26 jan 2008 11:19

Lalage schreef:
Russell schreef:Hebben jullie eigenlijk nooit zoiets van: nu heb ik wel weer genoeg gebaard?

Van de moeders in dit topic is het maximaal aantal kinderen vier, dat valt toch wel mee... die anderen hebben misschien geen tijd om te forummen ;)

Vergeet het maar: http://www.duggarfamily.com/

lammetje
Kolonel
Kolonel

Berichtdoor lammetje » 26 jan 2008 12:21

nee hoor als het aan mij zou liggen komen er nog wel een paar.... Maarja het moet wel 'lukken' en lichamelijk haalbaar zijn...

*Annet*
Generaal
Generaal

Berichtdoor *Annet* » 26 jan 2008 23:23

PPM, wil nog even wat aan je vragen, misschien is het al gepost maar heb ik het gemist? Ben je eerder bevallen omdat je zwangerschapsvergiftiging had, dat het ingeleid is? Je was in het ziekenhuis maar dat hoefde toch eigenlijk niet want je was al 37 weken zwanger?

habibi
Mineur
Mineur

Berichtdoor habibi » 28 jan 2008 10:02

voorlopig heb ik even genoeg gehad. :lol:

paprikameisje2
Generaal
Generaal

Berichtdoor paprikameisje2 » 28 jan 2008 15:23

*Annet* schreef:PPM, wil nog even wat aan je vragen, misschien is het al gepost maar heb ik het gemist? Ben je eerder bevallen omdat je zwangerschapsvergiftiging had, dat het ingeleid is? Je was in het ziekenhuis maar dat hoefde toch eigenlijk niet want je was al 37 weken zwanger?

ik had zwangerschapsvergiftiging, ben niet ingeleid, maar ben spontaan bevallen door middel van tabletten. normaal had ik thuis moeten bevallen, maar omdat ik et kleintje twee dagen niet tot nauwelijks had gevoelt heeft alwin de vk gebeld, die nam de bloeddruk op en schrok van de hoogte en zodoende ben ik doorgestuurd naar het ziekenhuis! Dat was zondag...en ik ben maandagmorgen bevallen!

Ik moest toen in het ziekenhuis blijven omdat de bleoddruk schrikbarend hoog bleef... en nu eigenlijk nog een beetje is. Vanmorgen kwam de dokter en die mat ook weer een onderdruk van 95... :oops:

Terug naar “Archief”